úterý

M·A·C make - photo tutorial

Dnes mám tady pro Vás foto tutorial článek na jarní líčení. Tentokrát jsem si na výpomoc vzala kamarádku, která mě fotila celou dobu, abych Vám tady mohla ukázat, jak na tohle jarní líčení aneb krok po kroku :). Tedy pokud jsem na nějaký nezapomněla :). 1) Nejprve naneste pleťový krém, makeup jak na obličej, krk i dekolt a následně aplikujte korektor (na kruhy pod očima, na drobné nedokonalosti- pupínky apod.)
2) Naneste šedou jemnou/tenkou linku na oči.
3) Použijte modrý stín, který naneste na 2/3víčka
4) Následuje žluto-zelený stín do vnějšího koutku ... na přechod mezi modrou a zelenou a dostínování použijte šedý stín, který naneste i jako spodní linku oka (plus jako spodní linku použijte i tužku na oči, nejlépe černou). Bílý stín nakonec naneste pod obočí.

5) Pátým krokem je nalepování umělých řas. (Musím říct, že MAC má skvělé řasy i na denní nošení, takže slouží pouze k zahuštění :) a výsledek je pak opravdu úžasný!)
6) Použijte tvářenku :). (Odstín si nepamatuji, ale byla z březnové kolekce, pokud se nemýlím.)
7) Rty obtáhněte tužkou STAUNCHLY STYLISH, poté použijte rtěnku SHEEN SUPREME a nakonec přetřete leskem FUJI PINK
8) Spadané zbytky stínů otřete a naneste pod oči ještě korektor.Doufám, že se Vám článek líbil. Musela jsem si kvůli němu koupit nějaké produkty z nové kolekce :D. A to jen proto, že jsem tady pro Vás chtěla mít konečně kvalitní návod na líčení. :D
SHARE THIS POST

72 komentářů:

  1. Páni! Jsi kočka! Taky bych si Tě vylepila :P

    OdpovědětVymazat
  2. Máš veľmi peknú pleť ....

    OdpovědětVymazat
  3. Krása,sluší Ti to :-)

    www.czechblondyn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý článek, slečna, která tě líčila je vážně nesmírně šikovná (a taky krásně namalovaná:))

    OdpovědětVymazat
  5. tak to je pravá oběť pro blog :), a co jsi si koupila?

    OdpovědětVymazat
  6. Moc ti to sluší. Krásné líčení :).

    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Budu asi divá, ale before se mi líbí víc :D.

    OdpovědětVymazat
  8. co třeba zas nějakej recept na něco jarního svěžího dobrýho? :)

    OdpovědětVymazat
  9. aaa povedené! :)sluší ti to!
    Ady.

    OdpovědětVymazat
  10. Perfektní změna! Škoda že není fotka přímo na obličej zepředu :)

    OdpovědětVymazat
  11. No.. takhle nalíčená jsi vážně kočka, moc ti to sluší!! Maluj se takhle častěji :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tobě to výraznější líčení očí vážně moc sluší :) A jinak hezký článek. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tyjo, moc ti to sluší ;)

    OdpovědětVymazat
  14. skvělý článek ;) sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  15. Super, super ;) Divím se, že tě nechali takto fotit.
    Jinak, chtěla jsem se tě zeptat, jestli by jsi nechtěla udělat video/článek o tvé kosmetice. Protože jak se tak dívám tak sis teď toho nakoupila mraky a já jsem tvor zvědavý tak by mě zajímalo co všechno se u tebe skrývá :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dalo mi to práci je přesvědčit, ale za ty fotky respektive článek to ztrapňování stálo :-).

      Vymazat
    2. :D Chtěla jsem se jen ještě zeptat. Už delší dobu přemýšlím o MAC kosmetice ale vůbec, vážně vůbec nevím, do čeho investovat. Přemýšlela jsem o nějakém MAC korektoru a rtěnce (pro začátek). Jaké myslíš, že jsou nejlepší produkty od MAC?

      Vymazat
  16. teda ty jsi kocka!!!!
    moc hezky!!!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  17. super super tutorial!:-)

    OdpovědětVymazat
  18. Líčení je skvělé, moc ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
  19. strasna kocka si takto namalovana!!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  20. Moc pěkné líčení, sluší ti :)

    OdpovědětVymazat
  21. nalíčili tě užasně! :)

    OdpovědětVymazat
  22. Tak to je dokonalý!!;) Moc ti to sluší!! Nechceš zase udělat nějaké video??:)

    OdpovědětVymazat
  23. na úplně poslední fotce bych tě vůbec nepoznala =)

    OdpovědětVymazat
  24. Anonymní3/4/12 16:15

    zvláštní jak fotografie zkreslují, když v reálu nejsi vůbec hezká =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zalez anonyme..nikoho tady ty stupidní kecy nezajímají..

      Vymazat
    2. já to mám zase naopak. na fotkách vypadám mnohem hůř než ve skutečnosti.. ale ty to máš asi jinak :))) ŽE !!!! ?

      Vymazat
  25. no přesně ví co ti sekne,
    jsi opravdu kočka a moc ti to sluší!
    :-)

    OdpovědětVymazat
  26. paní! hrozně ti to sluší:)

    OdpovědětVymazat
  27. super výsledek, to líčení tě hezky zvýrazní ;)

    OdpovědětVymazat
  28. slečna zvolila moc hezké barvy pro tebe a dokreslila krásný tvar očí ;) moc ti to sluší a tvářička vypadá jako vysoustružená. Jo a máš tu krásně vyžehlené vlásky ).

    OdpovědětVymazat
  29. Ta poslední fotka, uaah, moc ti to sluší!
    + jsi krásně popsala ten postup:-))

    OdpovědětVymazat
  30. Lovely make up! You look great! :)

    OdpovědětVymazat
  31. Anonymní3/4/12 18:34

    Skoda, ze na zadne fotce neni celkovy finalni pohled na oblicej.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vybil se mi fotoaparát při vyfocení poslední fotografie :)

      Vymazat
  32. tyvole!!!!tak to je naprosto dokonalé !!! wow,wow, wow !

    OdpovědětVymazat
  33. super líčenie aj fotonávod! 8)

    OdpovědětVymazat
  34. Na poslední fotce sexy kóča:)

    OdpovědětVymazat
  35. uprimne, mne se naprosto nejvic libis prirozena :) a hlavne s nevyzehlenyma vlasama :)

    OdpovědětVymazat
  36. Tyjo, tady jsi úplně nádherná! :)

    OdpovědětVymazat
  37. Anonymní5/4/12 11:19

    ty jo nádhera a kolik stojí se nechat nalíčit?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nalíčení je podmíněno tomu, že si za 1500korun pořídíš nějaké produkty. Což není vůbec těžké :D.

      Vymazat
    2. Anonymní6/4/12 12:56

      áha :-D tak to musíš být hodně bohatá ;-)
      já bych s tím měla problém :-/

      Vymazat
    3. Vždy se domluvíme s kamarádkou. Je to rada jak pro tu, která se nechává líčit, tak pro tu, která jen sleduje (popřípadě fotí) :-)
      Takže pak si kupujeme dvě produkty za 1500kč. A to už není tak šílené :).

      Vymazat
    4. Anonymní7/4/12 09:03

      áha ;-) tak to jo :-)
      a nevíš kde by mě v Praze nalíčili úplně zadarmo?

      Vymazat
    5. řekla bych, že ve všech parfumeriích
      Třeba v Douglas nebo i Marionnaud

      Vymazat
    6. Anonymní7/4/12 14:55

      a to za to opravdu nic nechtějí?
      to by byla paráda :-)
      nevíš jak je to v Sephora?

      Vymazat
    7. nechtějí. Se Sephorou zkušenosti nemám.
      Ale musím říct, že MAC má opravdu vyškolené maskéry, taky proto je to zpoplatněno na těch 1500 (tedy na zakoupení produktů), protože třeba líčení v Marionnaud nebylo zase až tak to pravé ořechové, v co jsem doufala.
      Ale nalíčí tě zadarmo i v Clinique. Jednoduše řekneš, že bys ráda vyzkoušela jejich stíny, zdali by tě nemohli nalíčit :). Je to skvělá záminka.

      Vymazat
    8. Anonymní7/4/12 20:03

      áha to je paráda, a jaké byly ty umělé řasy?

      Vymazat
  38. Anonymní5/4/12 11:23

    Máš krásný oči!. :)

    OdpovědětVymazat
  39. neskutočne dobre to na tebe vyzerá :)

    OdpovědětVymazat
  40. Líčenie vyzerá báječne :)

    OdpovědětVymazat
  41. výrazné oči ti vážně sluší a celý obličej ti zvýrazní, být tebou, líčím se podobně pořád :)

    OdpovědětVymazat
  42. Anonymní7/4/12 09:49

    ahojky mohla bych se tě zeptat jestli máš nějakou zkušenost s řasenkou:
    http://www.dermacol.cz/dekorativni-kosmetika/oci/rasenky/double-magic-mascara-10500
    díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bohužel zkušenost s tou řasenkou nemám :-)

      Vymazat
    2. http://thelifeofceady.blogspot.com/2011/10/review-essence-volume-mascara-2in1.html

      Ale mám zkušenosti s touto od essence :-). Což je totožná řasenka, jen jiná značka :).

      Vymazat
    3. Anonymní7/4/12 14:58

      a máš na ní dobrý názor, nebo kterou řasenku by jsi mi doporučila? (chci dlouhé řasy, neslepené)

      Vymazat
    4. Nebyla špatná, ale znám lepší řasenky :-).
      http://thelifeofceady.blogspot.com/search/label/%C5%98ASENKYY
      Teď je mou nejoblíbenější asi ta od Korres, má neobvykle tenký kartáček, takže nanese barvu od kořínků ke konečkům :)
      Jinak ale na objem je nejlepší Mega Volume Collagène 24h by LOREAL

      Vymazat
  43. Anonymní7/4/12 09:50

    ahojky, chci se Tě zeptat jaký používáš parfém?
    Máš nějaké zkušenosti s Bvlgari pourfemme?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já používám parfém pureDKNY Verbena
      a ještě Chloé :)
      A držím se svých stálic :), takže bohužel s tímto parfémem zkušenosti nemám

      Vymazat
  44. tyjo, moc pěkné =) díky komentáři na mém blogu jsem objevil ten tvůj a jsem za to moc ráda ;) jdu ho pořádně prohlédnout =)

    OdpovědětVymazat
  45. No jsi nadherna, tohle liceni ti hrozne slusi:)

    OdpovědětVymazat
  46. ! nádherné líčení :)

    OdpovědětVymazat
  47. ten makeup je krásnej! strašně ti to sluší :)
    ještě se umět sama takhle namalovat a mít peníze na všechny ty produkty:( :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©