čtvrtek

NEW IN: 12/4/12

NOVÉ ŠATY ze Zarry a AVOKÁDOVÉ tělové MLÉKO značky Crabtree&Evelyn. Krémy této značky patří k těm nejlepším na trhu. Dokonce předloni dostala značka ocenění, pokud se nepletu. Ale vím, že jsme se na tohle téma nedávno bavily s kamarádkami a rozebíraly jsme, že se ani nedivíme, protože co se péče o tělo týče, každá nějaký produkt vlastníme. A avokádové mléko je pro jaro nebo spíše léto jako stvořené :).
Šaty mě na první pohled okouzlily. Nevím, jestli to nebylo náhodou tím, že jsem měla nalíčené oči právě v barvách šatů (viz. líčení z MAC), ale jednoduše jsem je tam za těch patnáct set nemohla nechat :). I když, ať už bych měla téměř jakékoli líčení, tak by se určitě strefilo do některé z použitých barev :).
SHARE THIS POST

28 komentářů:

  1. Moc pěkné šaty! :) A gratuluji k výhře u Clinique.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty šaty jsou úžasné! :)

    OdpovědětVymazat
  3. šaty sú krásne pôjdu ti nádherne k vlasom :)

    OdpovědětVymazat
  4. krásne sú,teším sa na outfit

    OdpovědětVymazat
  5. ty šaty jsou překrásné... teším se až je na tobě uvidim tak se v nich brzo vyfoť ano prosím? :)

    OdpovědětVymazat
  6. WOW TAK TY ŠATY JSOU NAPROSTO PARÁDNÍ, ukaž se nám v nich! :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Šaty!
    Myslim si, že keď ťa niekto vnich uvidí tak mu spadne sánka. :D :)))

    OdpovědětVymazat
  8. Šaty jsou zajímavé, ale avokádové mléko vypadá perfektně. :)

    OdpovědětVymazat
  9. do těch šatů jsem se zamilovala, mají opravdu skvělý potisk!!

    OdpovědětVymazat
  10. To mléko od Crabtree & Evelyn by mě zajímalo! Má dost sympatický obal (ostatně jako snad všechno od nich) a jsem zvědavá, jak asi voní.
    Jo a na první fotce mě nejvíc zaujalo to velké zrcadlo! Taky chci takové :-D

    OdpovědětVymazat
  11. Šaty jsou zajímavé, na mě moc barevné ale k tobě prostě sedí :)

    OdpovědětVymazat
  12. ohh that dress is amazing! love it!
    please visit me in free time:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  13. Šaty k Tobě jdou barevně perfektně. Škoda, že ses v nich nevyfotila. Ale 1500Kč...je teda fakt dost... Stylově nejsou nic převratného, to se dá doma spíchnout na koleně skoro zadara (za cenu látky). Škoda peněz. Ale chápu, že málokterá holka má chuť dneska do šití. Jinak Ceady,vždycky jsem byla ze Tvého blogu nadšená, sleduju ho od začátku, ale v poslední době Tvůj blog začíná být docela nuda. Převažují kosmetické recenze, což mne nebaví. Uvítala bych více outfitových fotek, fotek ze zahrady, z výletů (je jaro!) :), a kdybys obnovila recepty... A co Tvoje motorka,zahálí v garáži, už nejezdíš? Dřív jsi byla nápaditější.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Článek je NEW IN, takže fotky v šatech určitě někdy budou. Ještě minulý týden sněžilo, takže proto nepřidávám fotky ze zahrady, natož abych už jezdila na motorce... Ale příští týden už by to konečně mohlo vyjít. Navíc jsem nikdy nevýletničila. Tedy pokud nemyslíš motosrazy, které vždy začínají až v květnu. To potom budu fotky klidně přidávat. V zimě hold motorkáři nejezdí. A tomu nemluvím o tom, že teď před maturitou ani není a nebude čas.

      P.S.:Bohužel jsem se nevyučila švadlenou, ale moje chyba :D. Třeba bych na tom byla líp. Není nad to si doma "spíchnout" šaty na koleni :D.

      Vymazat
    2. Tak to je prima, že fotky v šatech budou. Už se těším. Nojo, to mi nedošlo, že u vás ještě sněžilo, tady u nás je přece jen už víc sluníčka a na zahradě nám všechno už pučí. No k fotkám z "výletničení" - vzpomínala jsem třeba na fotky z procházek s Bajčou a Ondrou, fotky z návštěv u jeho příbuzných (domácí zvířátka :), fotky z projížděk na motorce, fotky z Mácháče, fotky z prázdnin...no já vim, k tomu musí teprva předcházet patřičná akce, a do prázdnin je taky ještě daleko...Taky chápu, že příprava na tu pitomou státní maturu dá asi taky dost zabrat. Přeju Ti, ať ji úspěšně zvládneš! K tomu šití: záleží spíš na tom, jestli máš talent a hlavně chuť, vyučená švadlena na to rozhodně být nemusíš :)Ale možná nejsi právě tvůrčí typ, takže i obrazný výraz "spíchnout si doma šaty na koleni" v Tobě vyvolalo právě takovou reakci, kterou jsi zde prezentovala :)

      Vymazat
    3. Ona by chuť byla, a tvůrčí typ jsem, ale talent na šití postrádám :D. Jediné, co se mi povedlo kdy ušít byl polštářový medvídek pro přítele :D... a to jsou tak tři roky zpátky :D možná i víc. A od té doby to šlo se mnou jedině z kopce. Navíc polštářek není oblečení, které si vezmu mezi lidi :D. A stroj doma nemám, takže ušít v ruce šaty...? hmm... Zajímavá výzva :D.

      Fotky určitě budou. Zrovna jsem vařila a přitom fotila, tak Ti snad udělám s receptem radost :D. I když je to triviální jídlo, tak snad fotky potěší.

      A v létě budu zase cestovat. Ale to je hold léto. :D Vydrž měsíc a půl... to to tady rozjedu ve velkém :D. Tedy doufám v to. Pokud nebudu se nebudu muset učit na opravné zářijové maturity :D

      Vymazat
    4. Těším se :) A přeju Ti, abys opravnou maturitu dělat nemusela.

      Vymazat
  14. Oe I love the dress! It's so pretty, have a lovely weekend gorgeous ♥

    Sabrina

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní23/4/12 11:52

    Tvoji fotku v šatech jsem viděla na facebooku,ale měla jsi tam i cedulku o ceně.Podle mě si je kupovat nebudeš,jsou sice hezke,ale dle mého názoru Ti nesedí.Co se týká receptů,už podruhé dáváš humus,kde je sto lidí sto chutí.Jedla jsi ho ve světě?

    OdpovědětVymazat
  16. Když jsem šaty nekoupila, tak jsem je asi ukradla, když mi visí v pokoji na zrcadle, viď ? :D
    Teď netuším, jestli směruješ urážky na všechny mé recepty nebo na na hummus (recept je tu jen jeden). Takže na druhou část tvého komentáře bohužel reagovat nemůžu. Ale pokud nechceš vařit mé recepty, tak přeci nemusíš. Já se Ti nepodbízím.

    OdpovědětVymazat
  17. Anonymní24/4/12 13:54

    Já se také nenechám urážet,šaty přece můžeš vrátit,opravdu Ti nesedí,co se týká humusu tak ho máš v receptech podruhé.Sorry>

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hummus mám v receptech jen jeden
      a nekupuji si šaty, aniž bych je před koupí vyzkoušela. Ale to asi víš, když píšeš, že jsi je na mě viděl/a

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©