pátek

OUTFIT: I love this combination, black and blue

                    dress-NY, Jumper- Vintage Junkie, Watch - Casio, Shoes- H&M, lipstick - Chubby Stick Clinique                 
Miluju tuhle kombinaci černé a modré barvy :).
Dnes mě čeká poslední zvonění. Musím říct, že z maturity mám neuvěřitelný strach. Tento týden se místo toho, abych od rána do večera počítala, se nesl v duchu focení a psaní recenzí, abych se nemusela stresovat ještě kvůli blogu.
SHARE THIS POST

22 komentářů:

  1. vydarený outfit ...veľa šťastia na maturite :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Neboj, to určitě zvládneš! :)).

    OdpovědětVymazat
  3. Užij si polední zvonění. :) A maturitu určitě zvládneš.
    Jinak svetřík je pěkný a sluší ti. ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Achjo, ja chi tvoji barvu vlasu :(((

    OdpovědětVymazat
  5. jo! tyhle barvy ti nejvíc sluší :))

    OdpovědětVymazat
  6. boty jsou úúúža :) a na fotky z posledního zvonění jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  7. Super botky! * A máš skvělou barvu vlasů.

    OdpovědětVymazat
  8. Taky jsem si to oblíbila :) Zrovna jsem si koupila své první modré šaty :-D Kdyžtak mrkni ke mě. Kdy přijedeš zas do Prahy?

    OdpovědětVymazat
  9. tyjo, my máme poslední zvonění až 11.5.:))

    OdpovědětVymazat
  10. Moc ti to sluší a neboj, to určitě dáš :)

    OdpovědětVymazat
  11. já dneska měla ty botky na sobě poprvé!!!! :)))) a jsem z nich nadšená ... jsou naprosto nejlepší!!!! ;)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. užij si poslední zvonění ;) tmavě modrou barvu miluju ;)

    OdpovědětVymazat
  13. veľa šťastia na matury 8)

    OdpovědětVymazat
  14. Vyzeráš fakt dobre. Držím ti palce na maturitu, verím, že to zvládneš ľavou zadnou :)
    Zároveň sa teším na nové články a na giveaway, ktorú si pred chvíľou avízovala na facebooku.

    OdpovědětVymazat
  15. dnes jsi DOKONALE nalíčená fakt, nádherná

    OdpovědětVymazat
  16. Anonymní27/4/12 15:53

    Ahoj, ty sis nevybrala ájinu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevybrala, rozhodla jsem se maturovat z matiky kvůli tomu, že bude jen test. Tak snad jsem neudělala chybu.

      Vymazat
  17. Držím palce na maturitu, určitě to dáš!:-) Outfit je roztomilý:-)

    http://illussoire.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  18. Kombinaci modré a černé poslední dobou taky zbožňuju. :) Moc krásný outfit. :)
    A z maturity mam taky obrovský respekt... :(

    OdpovědětVymazat
  19. Hodně štěstí k maturitě. :) Miluju tvoje velké kukadla. Taky chci takové mít. A ten svetřík ti úplně sedí. :)

    without-nickname.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  20. Máš naprosto božské oči.

    OdpovědětVymazat
  21. závidíím ti, jak svetr tak vlasy ♥ :))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©