pondělí

OUTFIT: I'm afraid

     tshirt- Felicee , trousers- H&M, jacket- Sheinside, watch- Casio, bag- H&M, creepers- RedRaven    
Myslím, že teď to tu bude poměrně upadat... Ještě více než to bylo doposud. Ale maturita se nezadržitelně blíží... a mně, s prominutím, hoří u zadku :D. Nebaví mě teď fotit, nebaví mě psát... Jsem vůbec ráda, že se dokopu ke čtení maturitních otázek...A tak je na čase, abych konečně do(pro)četla sešity dějepisu, vypočítala poslední příklady a začala zkoušet psychologické teorie na příteli á la Sigmund Freud :D. A děj se vůle boží. Tento pátek mám poslední zvonění a týden na to mě čekají písemné maturity. Asi se začnu dvakrát denně modlit, abych zvládla maturitu z matiky, protože to, co jsem předvedla za poslední rok.... není zrovna nejlepší výkon...takže doufám, že to zvládnu a nezačnu zmatkovat, protože nervozita je mým kamenem úrazu :D. "Prosím, ať mi jde matika."
SHARE THIS POST

27 komentářů:

  1. Určitě to zvládneš! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc nechápu tyto neatraktivní creepers :-/ myslím, že by neslušely ani Megan Fox ... Hodně šteští u maturity, Ceady :) Znám tě, ehm ... "znám tě" už u strašně dlouho z blogu.cz, kdy jsem tě tam četla

    OdpovědětVymazat
  3. Neboj, zvladnes to! Len si nevrav, kolko toho este nevies, ale naopak sa tes, kolko otazok si uz zvladla.
    Mne pomohlo rozvrhnut si ucivo na tolko dni, kolko mi zostavalo na ucenie pred ustnymi. A len som citala dokolecka. Nie sa ucit naspamat. Iba citat, citat, citat :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Na blog se klidně td vykašli, fanynky určitě pochopí, že potřebuješ zvládnout maturitu a nějaký čas počkají a budou Ti držet palce. Že? Makej, Ceady, makej, narvi do hlavy ještě co můžeš, soustřeď se na tenhle cíl, úspěšně ho zvládni a pak to tady v radosti rozbal :D Rádi počkáme. :)

    OdpovědětVymazat
  5. věřím ti, to dáš :-) ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. matiku nemám vůbec ráda...určitě to zvládneš ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní23/4/12 12:04

    Asi jsem něco nepochopila.Proč maturuješ z matiky?Chtěla jsi jít na žurnalistiku,nebyl by lepší jazyk?Matika je tam přece k ničemu.Kam se vlastně hlásíš?Termíny pravděpodobně vypršely,ale dnes je možné se hlásit na vysokou až do podzimu.Nebo odcestovat,vybrat si soukromou školu a je to bez problémů.Asi jsem na Tvém blogu dlouho nebyla,protože nevím,co chceš vlastně dělat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maturuji z matiky z toho důvodu jako řada ostatních... a to proto, že matika má pouze písemnou část a ne ústní. Takže je jednodušší. Ale čím blíže je maturita, tím mám větší strach z toho, že zbytečně zazmatkuji a udělám chyby tam, kde bych je nikdy neudělala.

      P.S.: Já se na vysokou hlásila v termínu.

      Vymazat
  8. Neboj, to určitě zvládneš! Já se dnes na přijímačkách taky bála matiky a věřím, že jsem to napsala dobře. Držím palce :).

    OdpovědětVymazat
  9. Držím moc moc palce! :)

    OdpovědětVymazat
  10. moje znalosti těsně před maturitou nebyly zrovna nejlepší, o nervozitě ani nemluvím - bolel mě z ní celý člověk..:D
    ale budu ti držet palce, to dáš! ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Před maturou plaší každej, to je jasný. Já se o svaťáku zavřela u babičky na vesnici, kde neni kabelovka ani internet :D. Ale teda tu matiku Ti vážně nezávidím. Držím palce, určitě to bude v pohodě :).

    OdpovědětVymazat
  12. neboj to zvládneš! :) já taky dělala loni matiku a bylo to v pohodě ;)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Jsem na tom stejně, ale neboj, my to dáme a pak se půjde nakupovat, už se na Tebe taky těšim ;)

    OdpovědětVymazat
  14. určitě to zvládneš! :) jsem inteligentní holka, určitě to napíšeš dobře :)) jinak se chci zeptat- produkty od značky "the balm" se dají kupovat jenom přes net? dekuju za odpoved:))

    OdpovědětVymazat
  15. já ti držím palce na rukou i na nohou =D ;)

    OdpovědětVymazat
  16. to zvládneš 8) držím ti palce 8)

    OdpovědětVymazat
  17. matika mi taky nejde, ale ty to zvládneš, určitě to dáš aspon na 4 :D:)) držím palce:)

    OdpovědětVymazat
  18. I já už končím, maturita za dveřmi a já o ní nechci ani slyšet. Ještě odjíždím ve čtvrtek s přítelem na poslední předmaturitní prodloužený víkend do Ostravy, že se trochu odreaguji a pevně věřím, že se pak povede vše napsat. :)

    OdpovědětVymazat
  19. Budu držet palce Ceady :),určitě to dáš,já se učila až asi 14 dní před svaťákem a pak asi 2/3 svaťáku a dala jsem to v pohodě,učitelé vám budou pomáhat,měj se a hodně štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  20. My máme poslední zvonění ve čtvrtek :)
    ... Z tý matiky ti držim palce, asi musíš být hodně odvážná, že sis jí vybrala jako jeden z maturitních předmětů. :) Od nás si jí pár lidí taky zvolilo místo angličtiny kvůli tomu, že je u matiky "jen" test, ale osobně si myslím, že i přesto, že má AJ ústní i písemnou část, je mnohem, mnohem lehčí. :) Ale samozřejmě to záleží na člověku individuálně, pokud si víc věří s matikou, je to určitě lepší volba. :)
    Tak hodně štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  21. * né jsem, ale jseš!! :D

    OdpovědětVymazat
  22. Hodně štěstí:)
    Jinak moc ti to sluší:)

    OdpovědětVymazat
  23. inak super creepery!!! som nový follower :-)

    http://lucygaven.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©