pátek

OUTFIT: Neon Colour

Občas jen tak blbnu před fotoaparátem, takže pak vypadám jako desetiletá. A to je mi 19. :D Naposled mi i můj bývalý profesor, který mě učil v primě, tipoval takových 14let :D, jak milé. To jen tak na úvod, proč na fotkách vypadám jak vypadám a proč nefotím lépe :D.
Jelikož stále prší, odhodlala jsem se vytáhnout neonovou větrovku, kterou mi chtěla loni mamka vyhodit, že ji 10let už nikdo nenosil :D. A konečně přišel její čas.... Je tady období neonových barev a tohle bude asi můj jediný barevnější kousek v šatníku. Protože jak dobře víte, miluji černou a všechny ponuré barvy.
                                     shorts- H&M, tights- Timea, jacket- Hauler                                 
Edit: Změnila jsem DESIGN.... A hrála jsem si tak moc s html, až se mi povedlo vymazat spodní lištu pod článkem s odkazem pro komentář... Netušíte někdo jak na to? Prozatím budete moci komentovat články jen při kliknutí na NÁZEV článku. :/ 
facebook
SHARE THIS POST

28 komentářů:

  1. Zajímvá bunda a určitě v ní rozsvítíš ponuré české ulice. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Podle mě je doopravdy famózní!!! ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Pravidlo tří N,NIKDY NIC NEVYHAZUJ :D

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrá bunda, zajímavá, ani se mi nechce věřit tomu, že už má deset let :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On ji asi taky nikdy nikdo nenosil :D. Je to takový ten "stylový" kousek, který si pořídíš a vezmeš si ho na sebe maximálně jednou :D

      Vymazat
  5. Kráásna je :) super fotky

    OdpovědětVymazat
  6. náhodou mne sa tvoje fotky vždy páčia. tiež ma skoro celý život považovali za mladšiu, lebo som bola hrozne maličká a chudučká. bunda je super! :)

    http://undergroundkittycat.blogspot.com/2012/04/giveaway-ii.html GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  7. až ti bude 35 a všichni ti budou hádat míň, tak budeš ráda :D ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Sluší ti to, já bych v takové bundě vypadala divně, přijde mi, že jsem typ jen na elegantnější oblečení :-(

    Jinak zvu tebe i tvoje čtenářky na giveaway o tekutou tvářenku od Benefitu! -> http://myemptyjournal.blogspot.com/2012/04/benefit-benetint-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  9. Páni ty jsi ale zhubla :o krásný nohy! :)
    ta bunda je taky krásná :D:)

    OdpovědětVymazat
  10. je boží!
    sluší ti to ;)

    OdpovědětVymazat
  11. ta je super! :) jinak záhlaví je krásné.

    OdpovědětVymazat
  12. bunda je taková veselá :D :) pěkná ;) sluší ti ;) jéé máš nový design! příjemná změna ;)

    OdpovědětVymazat
  13. UJo, jo, bunda je skvělá, já bych jinosila na výlety, na skate(i když tam nechodím a nejezdím.) enbo do deště.). Jestli je nepromokavá, teda...A je pravda, že vypadáš mladší, ale nic si z toho nedělej.)-podle mně je to výhoda, však uvidíš, až budeš starší.).

    OdpovědětVymazat
  14. Je fakt skvělá,a hodí se k tobě i takový barvy:)
    Přemýšlím o tom jak se vyskytnou peníízeee!:D

    OdpovědětVymazat
  15. Boží bundička!!! :)

    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  16. super bunda, farby ti pristanú!-)

    OdpovědětVymazat
  17. ta je parádní! dobře, žes jí nevyhodila :) určitě se ještě nějak využije ;) moc se mi líbí změna blogu, super! :))

    OdpovědětVymazat
  18. Ta bunda je parádní! A fotky jsou povedené :)

    OdpovědětVymazat
  19. miluju blbnutí před foťákem a ta bunda je skvělá!!

    OdpovědětVymazat
  20. Brutální retro! Krásně sis s těma fotkama pohrála :)

    OdpovědětVymazat
  21. Hello dear!
    I found your blog, searching for some images.
    It's lovely! I really like it!
    I'll follow you!
    Here also mine:

    http://jowhitecandy.blogspot.pt/

    Kisses and Hugs

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©