pátek

RECENZE: BB cream SPF 30 od Clinique



Konečně jsem si obstarala BB krém, je na trhu v Česku opravdu krátce a tak jsem ihned po uveřejnění naběhla do Clinique, protože jsem si ho nemohla nechat ujít. Zvláště potom, co jsem na něj četla samou chválu. A jak se k BB krému stavím já?
Zpočátku jsem byla zaskočena. Zvolila jsem nejsvětlejší odstín, dokonce jsem byla paní prodavačkou obeznámena o tom, že odstín jedna je opravdu světlounký. Ale jakmile jsem doma BB krém otevřela a vyzkoušela jej klasicky na ruku, tak jak předvádím všechny makeupy pomocí recenzí, myslela jsem si, že jsem asi zaměnila krémy a popadla ten tmavší. Protože se mi zdál opravdu tmavý!
Jenže jak už dobře vím, tak první dojem může být zavádějící. A přesně tak to bylo i u tohoto BB krému. Po nanesení a rozetření na pleti byl opravdu světlounký, tak jak to popisovala paní prodavačka. Dokonce je to ten nejsvětlejší odstín makeupu, jaký jsem na pleti kdy měla. A musím říct, že pro mě jako bleduli to byla trefa do černého :). Teď po týdnu používání jsem s ním neuvěřitelně spokojená! Všechny makeupy jsem zahodila a nepoužívám nic jiného. Nejenom, že odstín odpovídá mé pleti, ale skvěle kryje, lépe nežli předchozí makeupy, které jsem měla. (viz. fotografie níže)


PLUS: Velice dobře kryje a přesto na pleti nevytvoří masku!, odstín 01 mi sedí jako ulitý (takže ideální pro nás bledule), stačí opravdu malé množství, chrání proti sluníčku faktorem SPF 30 (což je více než pozitivní), nezarývá se do vrásek a nevytváří mi na čele šupinky, což mi vytváří řada makeupů, VYPADÁ PŘIROZENĚ!
MÍNUS: vyšší pořizovací cena 790korun, k dostání je jen ve 3odstínech (Doporučuji si před koupí vyzkoušet na pleti.)
DALŠÍ 2RECENZE NA bb krémy 1) garnier 2) asijský
 P.S.: A musím říct, že si snad ani nedovolím tento s tím od Garnier srovnávat. Protože je to absolutně (co se kvality týče) něco jiného! 


Mimo to mám tady pro vás video PRODUKT V AKCI, které lze spustit ve full HD kvalitě.

Máte s bb creamem zkušenosti?
SHARE THIS POST

28 komentářů:

  1. Vypadá na tobě skvěle! a ty tvé zrzavé vlasy mi dostávají, taky bych chtěla takovou barvu. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní10/5/12 10:32

    Tak ten vypadá velice dobře :). Uvidíme, třeba si ho co nevidět taky koupím

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá fakt suprově ;) Taky uvažuji o nějakém makeupu od clinique :)

    OdpovědětVymazat
  4. Seems to be a good makeup!!

    I really love your hair colour!!!!!
    It's amazing!!



    http://clothes-and-fairytales.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. BB krémy mám nejradši!!;)

    OdpovědětVymazat
  6. mě ty bebe krémy nějak nebaví :)Třeba to jednou přijde, ale teďka radši makeup

    OdpovědětVymazat
  7. Tento BB krém mám taky a je naprosto bombovej! Takže ho taky směle doporučím !
    Kačka

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní10/5/12 19:39

    nějak nevidím rozdíl. jsem jediná?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžeš si všimnout, že na první fotce mám horší pleť (pupínek blízko levého koutku nebo na čele, kruhy pod očima-dobře-to jde vidět na levém oku). Ale proč popisovat fotku, když to jde vidět. Ale třeba máš špatné rozlišení počítače. I když alespoň vím, že příště bych mohla kroužkovat změny.

      Vymazat
  9. Anonymní11/5/12 15:42

    Jak píše Ceady, já rozdíl vidím. A klidně to příště kroužkuj.

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní11/5/12 16:24

    Můžu se zeptat, kolik měsíčně utratíš za kosmetiku?

    OdpovědětVymazat
  11. Myslím, že to bude slušná suma. Raději to nepočítám :).

    OdpovědětVymazat
  12. Anonymní11/5/12 16:55

    BB krémy mám ráda, dokonce je používá i můj kamarád

    OdpovědětVymazat
  13. vyzeras skvelo ako s makeupom tak aj bez:)

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní11/5/12 19:32

    Miluju tvoje recenze, ale kdy už začneš s outfity? Máme je rádi.
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní12/5/12 00:34

    To je to, co na sebe patla i fashionisto?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. netuším a je mi to vlastně jedno :D. Co by to pro mě mělo znamenat?

      Vymazat
  16. Anonymní12/5/12 15:00

    Lepší bb cream jsem nenašla! Byla jsem si ho včera po tvém článku pořídit a je to pecka!
    D

    OdpovědětVymazat
  17. Anonymní13/5/12 15:38

    nevim, k čemu ho potřebuješ, když máš tak pěknou pleť a rozotmilé pihy, které ti bb cream akorát zakryje... :\

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ále, zase tak pěknou pleť nemám. :)

      Vymazat
  18. tento vyzerá dobre, horšie je už len to, že cena je pomerne na mňa dosť vysoká

    OdpovědětVymazat
  19. Čítala som o ňom a teraz normálne rozmýšľam nad kúpou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dnes jsem zrovna točila první video "PRODUKT V AKCI" a vybrala jsem na to právě tento bb cream. Tak vydrža uvidíš, jestli se Ti bude zdát z videa :).
      Během zítřka bych ho k recenzi doplnila :).

      Vymazat
  20. Que bonito el look
    Un besazo, te sigo!!!

    http://anonimamoda.blogspot.com.es/

    OdpovědětVymazat
  21. Vypadá moc dobře. Škoda, že jsem teď na dlouhou doubu doma, kde si o Clinique obchůdku můžu nechat zdát :(

    OdpovědětVymazat
  22. Taky po tom co jsem přešla na bb krémy už nemůžu make-upy ani vidět. Je to neskuteční rozdíl, nedávno jsem na sobě zase po dlouhé době make-up měla, ale jenom mě to utvrdilo v tom, že už nic jiného než bb krém na pleť nechci. Já teda používám asijský, konkrétně Perfect Cover od Missha a jsem s ním na 100% spokojená. I se mi zdá, že odpovídá přesně popisu tady toho bb krému, akorát jeho cena je mnohem příznivější.

    Nevíš jestli se dá sehnat vzorek tohoto od Clinique? Ráda bych ho vyzkoušela, ale 790,- se mi kvůli tomu vyhazovat nechce. :(

    OdpovědětVymazat
  23. Děkuju moc za radu, určitě to takhle vyzkouším. :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©