pátek

RECENZE: Bioderma balzám propadák?

S Photoderm kolekcí se v poslední době přímo roztrhl pytel... a taky není divu.
VÝHODOU balzámu je to, že má opravdu vysoký ochranný faktor, je bezbarvý, takže je ideální pro muže :).
NEVÝHODOU je poté to, že má balzám pouhopouhé 4g, tedy ona velikost na obrázku odpovídá celkové velikosti balzámu... a tak Vám vydrží maximálně 2měsíce. Že by ideál na letní prázdniny :D? A právě to je ten důvod, proč bych do něj peníze neinvestovala. Navíc jsem kdysi měla tento typ balení balzámu a po měsíci se mi otvírání rozbilo :D a akorát jsem v něm měla drobečky.
CENA: cca 250korun 

 
pouze 3body z 10 možných 

DALŠÍ RECENZE NA BALZÁMY a mini srovnání:
kosmín na rty (VÍCE PEČUJÍCÍ...ale bez ochranného faktoru)
 hurraw (NIC MOC balzámy, nedoporučuji)
coca-cola (IDEÁLNÍ NA LÍBÁNÍ :D)

Jaký je Vአnejoblíbenější balzám na rty? :)
SHARE THIS POST

21 komentářů:

  1. já dávám přednost Astridu za 2O kč, účel plní :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to souhlasím :)
      Astrid, Neutrogena a obyčejné modré Labello je nejlepší :)

      Vymazat
  2. Tenhle balzám by se mi na ty prázdniny docela i hodil!!;)

    OdpovědětVymazat
  3. Tiež používam Astrid, toľko by som teda za balzám nedala ;)

    OdpovědětVymazat
  4. myslím že drogerkové balzámy stačí. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pritel je blázen :) Ale zase chlapy si toho tolik nekupuji :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem si oblíbila balzám od Neutrogeny... Doporučila mi ho magistra v lékárně. Mám docela dost suché rty a trpím na popraskané koutky a po té Neutrogeně se mi vždycky nádherně uleví. :)

    OdpovědětVymazat
  7. tenhle aplikátor mi taky až moc nevyhovuje. já teď hodně používám balzámy z Yves Rocher a BodyBasics, oba jsou moc fajn a skvěle hydratují.

    OdpovědětVymazat
  8. Nominovala jsem tě na Versatile Blogger Award :)) :D

    http://dreamaboutvendy.blogspot.com/2012/04/versatile-blogger-award.html

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní22/4/12 17:02

    Kde v praze seženu coca cola vanilla balzám? Děkuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kus projít všechny parfumérky a třeba na něj narazíš :).
      Já ho mám už rok a to z Douglas :)

      Vymazat
  10. mám ráda značku biodermu a možná si pořídím i toto :)) máš úžasnej blog.. vžy se sem ráda vracím

    OdpovědětVymazat
  11. jsi první která říká na balzámy od hurraw "nic moc" ;) to jsem ráda. já používám klasickou baleu :)

    OdpovědětVymazat
  12. Mam kolem deseti balzamu pohazenych ruzne po kabelkach, kosmetickych tastickach a kapsach bund a sak, mnohdy se stane, ze se nektery zakutali, ztrati nebo proste zmizi :O Uz z tohoto duvodu plni svou funkci levnejsi balzamy kolem 30kč, Astridy, klasicky jeleni luj, labella atd. Predstava, ze koupim balzam za 250 a pak budu litat po byte ze "kam jsem ho kruci dala" me nelaka :) Co me laka, je SPF, to jo, ale asi to bez nej taky preziju.

    OdpovědětVymazat
  13. Mně pro změnu nevyhovují Labella takže u mě to vyhrála Placenta!

    OdpovědětVymazat
  14. HALÓ, HALÓ, chce si někdo vyzvednout překvapení u mě na blogu? Že by o něm Ceady ještě nevěděla? Že by se ještě neviděla, jak ji Vivi namalovala (krásně zrzavou)? Tak honem, šup ke mně pro výhru! ;-))
    Tady to je: www.vintageblog.cz

    OdpovědětVymazat
  15. No tak takovej balzam by se mi taky hodil:) Jen nevím, jestli bych si ho zrovna já mohla dovolit :D

    Zvu tě ke mě na giveaway:) máš teď celkem štěstí :D tak proč to nezkusit i u mě :))
    http://andsatis.blogspot.com/2012/04/giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  16. ráda bych vyzkoušela tu biodermu, ale vidím, že na ni zas tak extra chválu nepěješ :-o

    OdpovědětVymazat
  17. COCA COLA lip balm, wow <3 !

    OdpovědětVymazat
  18. Já jsem se teď úplně zamilovala do balzámu od Eos. Bohužel není k sehnání u nás v ČR :-( jen na aukru. Ale je to úúúplně úžasná věcička! Má skvělý design, krásně voní a hydratuje rty.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©