neděle

RECENZE: Clinique Blushwear Cream Stick TVÁŘENKA

Tak je tady první žádaná recenze. Nenechte se zmást, nejedná se o gigantické rtěnky, ale o nové tvářenky od Clinique.
Záleží jen na Vás jak moc sytý odstín tvářenky budete chtít mít. Aplikuje se jednoduše tak, že vytvoříte jeden tah pod lícními kostmi a jemně rozmažete prsty (tedy alespoň tak to dělám já). Je pouze na Vás, jak moc do ztracena, jestli více či méně. Já preferuji plynulý přechod, tedy okraje do ztracena, aby vše vypadalo přirozeně. Viděla jsem také kamarádku, které právě patří ta broskvovější barva (mám ji vypůjčenou na porovnání barev a snad i lepší recenzi), že se dá bez uvážení vypadat i jako Marfuša. Ale budu tomu dávat vinu žárovkovému osvícení při ranním líčení a několika tahům místo pouze jednoho :).
Cena je tedy poměrně vysoká a to 850kč. Ale mám ji měsíc, používám ji téměř denně a moc z tvářenky neubylo.  Jak říám, stačí jen jedno potření :). Takže nemám strach, že bych si do dvou měsíců musela zoufat, že by byla vypotřebovaná. Čehož jsem se nejprve obávala.
Ale to největší plus je to, že s touto krémovou tvářenkou ušetřím v kabelce místo , než kdybych si s sebou musela brát klasickou pudrovou tvářenku ještě se štětcem.

HODNOCENÍ: 9/10 (devět bodů z deseti možných)

Jaké tvářenky máte nejraději vy?
SHARE THIS POST

31 komentářů:

  1. Vypadají dobře :) jen ta cena je opravdu vysoká :( ale když neubývá... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní8/4/12 17:39

      Pudrova tvarenka od Astor za stovku taky neubyva :D :D

      Vymazat
    2. Anonymní8/4/12 17:50

      Taky mi pudrová tvářenka vydrží i několik let, ale ty odstíny jsou vážně luxusní

      Tereza

      Vymazat
  2. Tahle tvářenka vypadá moc dobře. Krémovou v tyčince si chci pořídit už dlouho, takže děkuji za tip :)

    OdpovědětVymazat
  3. vypadá skvěle, mimochodem máš krásné nehty :)

    OdpovědětVymazat
  4. znám pár lidí kteří chodí jako marfušky každý den a vůbec jim to nevadí :D opravdu je to až nesnesitelné... asi nemají doma zrcadlo.. :) takže ti rozetření do ztracena schvaluji :)

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní8/4/12 12:05

    tenhle cream stick mám taky a teda upřímně, za mě to jsou vyhozené peníze páč mi vůbec nevyhovuje.tyhle krémový tvářenky v tyčince mi nesedly.

    OdpovědětVymazat
  6. Nemáš prosím tip i na nějakou jinou krémovou tvářenku, která by ale byla cenově dostupnější?

    OdpovědětVymazat
  7. Tvářenku skoro vůbec nepoužívám, ale tyto vypadají krásně :-) Mají překrásné barvy!

    OdpovědětVymazat
  8. No i přesto že neubívá , jestli bych do tvářenky investavala tolik. A prece jen mam radeji pudrove...

    OdpovědětVymazat
  9. tieto krémové nemusím, upcháva to póry a robí mi problémy...
    krásne nechty!

    http://undergroundkittycat.blogspot.com/2012/04/giveaway-ii.html pozývam ťa vyhrať dva náhrdelníky :)

    OdpovědětVymazat
  10. No vypadají moc pěkně, ale já z tohoto typu tvářenek mám respekt :X protože ta aplikace mě fakt děsí ... radši zůstanu u klasiky se štětcem! ;)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. až na tu cenu je to skvělé ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Anonymní8/4/12 16:58

    su krasne :)

    OdpovědětVymazat
  13. vyzeráju užasne... ale najlepšie su aj tak klasické.

    OdpovědětVymazat
  14. hmm vypada skvele!!
    sienastyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní8/4/12 17:38

    To jo, to se za 850 korun vyplati nez se vlacet se stetcem:D :D Ja teda pouzivam kvalitni tvarenku pudrovou, stala necelych 300 a stetec taky tahat nemusim, protoze mi vydrzi cely den pekna....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když přespávám u přítele, tak je mi stále pohodlnější brát si do kabelky tuhle. Ale tak moje logika může přijít někomu absurdní.
      P.S.: Jakou tvářenku používáš? Nechám si ráda poradit :). Třeba budu mile překvapena. :)

      Vymazat
  16. Anonymní8/4/12 17:48

    Na tuhle krémovou tvářenku jsem narazila v parfumérii a jen ze zkoušení musím říct, že je opravdu neobvyklá. Asi by to chtělo trénink nanášení, než bych se to naučila, ale jinak barevná škála a "konzistence" je vážně úžasná.

    Al.

    OdpovědětVymazat
  17. no ty barvy jsou nádherný, jen škoda té ceny, to bych asi za tvářenku nedala :( snad najdu nějakou trochu levnější alternativu :)

    OdpovědětVymazat
  18. Krásný barvy, ale já tvářenky moc nepoužívám.

    OdpovědětVymazat
  19. já se těhlech tvářenek bojim, mám raději ty v prášku :)

    OdpovědětVymazat
  20. těhlech tvářenek se trošku bojím, ale pořád mám chuť je vyzkoušet. tak možná někdy... :))

    OdpovědětVymazat
  21. Ja pouzivam tvarenku v pudru od She, z tuhych sem mela vzdycky strach.

    OdpovědětVymazat
  22. Tudle tvářenku mám. Pořídila jsem si ji v New Yorku, takže v porovnání s naší cenou tam vyšla o polovinu levněji. Kdysi jsem jednu použitou dostala od kamarádky, už ji nechtěla a já se do ní zamilovala natolik, že jsem si ji v tom NY koupila a nedám na ni dopustit. Chce to cvik, aby člověk nevypadal jak marfuša, ale zato vydrží celý den a nemusím tvářenku opravovat a dodávat, jako jsem to dělala u pudrových! Takže je super! :-)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©