úterý

REVIEW: Douglas products - VENUS PERFECT

Dnes mám tady pro Vás recenzi na dva produkty, které jsou k dostání v parfumerii Douglas. Oba produkty jsou z řady Venus, která zahrnuje jak produkty péče o nohy, ruce, tak i pleť. Musím říct, že obaly nejsou žádná sláva, ale oba produkty mě nakonec mile překvapily. A právě tato recenze se bude týkat dvou výrobků, které zahrnuje péče o pleť. Cena obou produktů je stejná a ani jeden není k zahození :). Takže pokud Vás trápí počáteční mimické vrásky nebo hledáte masku, která vyčistí vaši pleť, určitě dočtěte recenzi až do konce.
Prvním produktem, který jsem si navykla používat vždy před spaním je tento hydratační oční krém. Navykla jsem si na něj večer, protože chrání oči po celých 24hodin (tedy obal si to klade za cíl) a tak si myslím, že je jedno, kdy jej aplikuji. Přesto, že se po rozetření zdá hodně vodnatý (nevím, jak to lépe nazvat), jsem s ním spokojena, protože se i tak hezky vsákne do pokožky, aniž by nechal oči mastné nebo vlhké napohled. Pomalu ale jistě už mi dochází a tak jsem si našetřila na krém od Clinique, takže brzy budu moct udělat srovnávací recenzi a zjistit nedostatky jednoho nebo druhého očního krému.
Jinak jsem zapomněla zmínit, že když jdu spát, tak nemám problém, že by mě po něm pálily oči, když se mi do nich krém dostane. Vždy totiž v noci slzím :D. A předešlé oční krémy mě neuvěřitelně štípaly v očích. Ale asi to bude tím, že je krém bez parfemace, tak aby vyhovoval i citlivé pleti.
CENA: 309kč
HODNOCENÍ očního krému: osm bodů z deseti možných
 Dále bych Vám představila pleťovou masku z bílého jílu, u které mám pocit, jako bych si na pleť nanesla kvalitní hutný bílý (řecký) jogurt. Pleť je po setření masky krásně jemná a mám pocit, že díky ní se mi značně zlepšila má pleť. Ale foto před používáním a po nějaké době používání bohužel nemám. Ale snad Vám postačí dokumente před a po rozetření. :D
Doporučuji masku používat pro smíšenou a mastnou pleť :).  CENA: 309kč
Dlouhou jsem přemýšlela, jak popsat specifickou vůní. A nakonec bych řekla, že parfemace mi evokuje luční kvítí a převládá vůně konvalinky. I když jsem se dočetla, že maska obsahuje výtažky z vrby, tak by měla převládat spíše parfemace tohoto stromu :D. Ale tak pokud není zápach nepříjemný, tak nemá cenu polemizovat, jakou rostlinku přesně cítím.

HODNOCENÍ masky: šest bodů z deseti možných

Používáte masky nebo hydratační oční krémy? Jestli ano, tak které? :)
SHARE THIS POST

12 komentářů:

  1. Tak tohle me nejak ano nenalakalo. Mozna to bude tim osklivým obalem:D

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní24/4/12 08:22

    Mám tu masku a je dokonalá. Taky mě obal zrovna neokouzlil, ale to vůbec nesnižuje kvalitu produktu. Právě naopak.

    OdpovědětVymazat
  3. Tuhle masku používám, je to takový lepší průměr. Takže s Tebou v hodnocení souhlasím.
    A určitě pak napiš srovnávací recenzi s Clinique. Alespoň budu vědět, do čeho se vyplatí zainvestovat. Díky

    K.

    OdpovědětVymazat
  4. Nemůžu s pomoc, prostě mě odhání od koupi už jen ten obal..

    OdpovědětVymazat
  5. veškerou kosmetiku na obličej používám od Ryoru :) velmi mi vyhovuje a jsem nad míru spokojená! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Soooooo chic! Check my blog sweetie and tell me if you wanna follow each others blog! Kisses

    FashionSpot.ro

    OdpovědětVymazat
  7. mě se obal právěžě líbí:) není na něm nic přeplácaného, je to minimalistické a vkusné :))

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá to pěkně, ale myslím že zatím nic z tohoto nepotřebuji :)

    OdpovědětVymazat
  9. Naopak, obal mi přijde krásný :) Jsem zatížená na modrou barvu, tak je to asi tím...

    OdpovědětVymazat
  10. Naopak, obal je fakt pěknej, ale to je asi tím, že su zatížená na modrou :)

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní24/4/12 23:16

    Ta maska se mi zamlouvá. :)
    Super článek.

    Ali

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©