neděle

REVIEW: korres lipstick

Každovečerní blbnutí před webkou při volání si s  přítelem je pro mě už rutinou :D. A tak se občas maluji trochu šíleněji , ať z toho věčného očumování taky něco má :D. A jelikož webka není tak kvalitní, tak volím vždy výraznější líčení :):D. Ale opravdu jen kvůli skype volání :D.

A tak jsem se při této příležitosti rozhodla představit Vám můj oblíbený odstín rtěnky RED WINE od Korres.  Rtěnku vlastním už pomalu půl roku. Ale zatím nebyla příležitost ukázat Vám ji. A hodnocení? Nevysušuje rty, smaže se Vám při pití kávy jako všechny ostatní rtěnky a doporučuji pořídit si k ní pro dokonalý výsledek červenou tužku na rty.
Výhodou takto výrazné rtěnky je to, že ji buď můžete použít jen tak, aniž byste zvýrazňovali oči (tedy ideální na denní nošení) nebo ji můžete zkombinovat s kouřovými stíny (ideální na večerní party).
Na líčení jsem použila rtěnku korres, řasenku Clinique a zbytek od MAC, tím myslím makeup, stíny, tužku na obočí, tužku na rty i štětce.

SHARE THIS POST

41 komentářů:

  1. na druhe fotce jsi moc pekna, i kdyz si myslim ze ti líčen sluší když ho máš míň))))

    OdpovědětVymazat
  2. Tady jsi nejkrásněji nalíčená :)

    OdpovědětVymazat
  3. krásné fotky!
    -rtěnka je super, i když na mě moc tmavá :)

    OdpovědětVymazat
  4. ahoj ahoj, moc krásný post, super pusa!
    právě u nás probíhá GIVEAWAY!
    budeme rády když se zůčastníš a zkusíš štěstí :-)
    http://handbagforladies.blogspot.com/2012/03/g-i-v-e-w-y.html

    OdpovědětVymazat
  5. asi bych maličko ubrala ty oči,aby vynikla ta rtěka a bylo by to super :)

    OdpovědětVymazat
  6. me se vzdycky na zrzkach libilo, kdyz meli rude rty. Ta rtenka si sedne! :) Jen oci jsou na me moc vyrazne, ale slusi ti to :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ti to hrozně sluší!

    OdpovědětVymazat
  8. moc ti to sluší! skvělé na party :)

    OdpovědětVymazat
  9. juu zrzka, dycky sem toužila po tom mit zrzave vlasy, i kdyz ne kazdemu to slusi, a me by to asi moc nesluselo, ale ty vypadas krasne, jasne, ličeni pro pritele,znam znam, obcas mi i on sam rekl, at se radsi maluju :D :D )))) ale ja se nekdy vedle nej citim tak prijemne, ze se mi ani enchce malovat :D :D

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní1/4/12 11:12

    zbytek od MAC, tím myslím makeup, stíny, tužku na obočí, tužku na rty i štětce :).../// těžkej looool, to je teda něco extra mít něco od MAC:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. cože?
      Je zajímavé, co vše se dá vyčíst jen z výčtu kosmetiky :D.
      OBDIVUJU TĚ

      Vymazat
    2. vždyť to byla jen zmínka, na mě to jako nějaký vytahování nepůsobí, nevím co děláš :)

      Vymazat
  11. Rtěnka ti skvěle sedne, moc se mi na tobě ten odstín líbí a to výrazné líčení očí ti taky moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  12. ten rúž vyzerá veľmi pekne, ale brutálne sa mi tu páčia tvoje vlasy! :)

    OdpovědětVymazat
  13. ta tmavá ti moc sluší :) jsi v ní hezky výrazná! ;)

    OdpovědětVymazat
  14. tohle výraznější líčení ti sekne ;)

    OdpovědětVymazat
  15. mně se na tobě víc líbí přirozený makeup :) rtěnky no, ale víc se mi líbí, když máš jn řasenku :) máš moc zajímavé oči a je škoda je schovávat pod vrstami barev :) (je to jen můj názor) ;)

    OdpovědětVymazat
  16. Tohle ti strašně sluší :)!

    OdpovědětVymazat
  17. Oh my, your hair is so perfect I wanna die! :D

    Your blog is awesome, keep up the good work
    -your newest reader from Finland

    OdpovědětVymazat
  18. wow, tak tohle líčení ti vážně moc sluší. Jsi v tom mnohem výraznější. Fakt kočka ! :)

    OdpovědětVymazat
  19. Teď řeknu jen a jen můj názor, takže si z toho nemusíš nic brát a hlavně to můžeš ignorovat, ale když to řeknu neslušně, tak podle mě jsi na těchto fotkách hodně zmalovaná. Přeci platí pravidlo buď oči a nebo rty, nikdy ne obojí výrazné. Stejně jako buď minisukně a nebo výstřih, nikdy ne obojí zároveň.
    Navíc tvoje krásné zrzavé vlasy jsou třetím dominantní prvkem, o to méně by jsi se měla líčit. Ale opravdu je to jen můj názor, a třeba je celý špatný.

    OdpovědětVymazat
  20. tady ti to hrozne sluší :))

    OdpovědětVymazat
  21. Ach, jak ti závidím tvoje vlasy! :))

    OdpovědětVymazat
  22. wow, Ceady! výraznější líčení ti moc sluší :) vůbec bych neřekla, že zrzce bude rudá rtěnka tak slušet.

    OdpovědětVymazat
  23. Anonymní1/4/12 16:36

    Nechala bych jen rtěnku, ta je nádherná! Na oči bych se vykašlala.... takhle to na mě působí moc děvkojdně...

    OdpovědětVymazat
  24. Já se omlouvám, ale článek jsem četla a asi mi nějak nedochází úplně, že by jsi to tam někde psala. Naopak píšeš, že je ideální ke kouřovému líčení... Asi jsem slepá, promiň!

    OdpovědětVymazat
  25. Vypadá úžasně a tobě sakra sluší!

    OdpovědětVymazat
  26. Za mě - nelíbí se mi to takhle dohromady. Jen rtěnka by byla lepší.

    OdpovědětVymazat
  27. Anonymní1/4/12 21:33

    Podle mě se vůbec neumíš líčit. Klára

    OdpovědětVymazat
  28. Jo! Přesně tenhle problém jsem měla já, když jsem taky skypovala. Takže tekuté linky v silnější linii byly jasnou volbou. :)

    OdpovědětVymazat
  29. No waw, na tebe to vyzerá super chic!

    OdpovědětVymazat
  30. Na mě tu působíš moc vulgárně. Fakt neznáš pravidlo buď oči, nebo rty, jak psala Eva? Vystihla taky to, že "Naopak píšeš, že je ideální ke kouřovému líčení...", přestože ty to popíráš. Ceady prosím prvně si vždy zkontroluj, co jsi v článku napsala, než budeš reagovat. Jo a myslela jsem si, že už tě ta nafoukanost a neomylnost v odpovědích přešla...škoda.

    OdpovědětVymazat
  31. famme fatale!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  32. Anonymní3/4/12 21:48

    evie: nauc se to aspon psat, kdyz chces pusobit svetove...

    OdpovědětVymazat
  33. Vrrr. Super. Ty si můžeš dovolit zvýraznit oči i rty zároveň.

    OdpovědětVymazat
  34. myslím že i když se to tu objevuje pořád, že máš moc krásné vlasy :D já mám o trochu bohatší a už několik let si je dobarvuji na zrzku jako máš ty :D Je to vážně super! Můžu se jenom zeptat kde kupuješ MAC kosmetiku? B

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©