středa

REVIEW: LOREAL Youth Code

cena: 449kč
"Tak tohle je naprostá bomba :)." To byla má první slova po vyzkoušení KÓDU MLÁDÍ rozjasňující péči. Tedy vlastně potom, co jsem konstatovala velikost, protože se mi zdá balení neuvěřitelně drobné. Tímto krémem mě Loreal neuvěřitelně mile překvapil. Konzistence je příjemná a navíc rozzáří vaši pleť, což je pro letošní jaro/léto 2012 trendy :). Dokonce bych tento produkt přirovnala ke krému od MAC. Nevím, jestli jste s ním všichni přišli do styku, ale jmenuje se Strobe Cream Hydratant Lumineux, který je chválen vizážisty po celém světě- slouží stejně jako tento k rozjasnění pleti. Rozdíl v obou produktech je ve věkové kategorii, protože právě tento krém od LOREAL je určen pro ženy 25plus, tudíž má klasické vlastnosti protivráskových krémů :). Ale proč nezačít používat v 19ti takový krém, když trpím abnormálně suchou pletí? :) Zrovna na tohle téma jsem vedla debatu včera se svou kamarádkou :D... která se mě ptala, jestli náhodou nepůsobí ten krém v našem věku nějak naopak, že by nám způsobil starší pokožku :D. Neuvěřitelně mě to rozesmálo.
Ti , kteří by snad chtěli levnější variantu, ne už tak totožnou se Strobe Cream od MAC, vyzkoušejte za 399kč klasický krém stejné řady. :) Má ho přítelova maminka a vychvaluje si ho do nebes! :) Taky proto jsem neváhala a tuhle novinku si před čtrnácti dny pořídila. 

HODNOCENÍ: 9/10 devět bodů z deseti
Máte s některým z krémů zkušenosti?

Nějaké info, které se dočtete na příbalovém letáku:
1) Odstraňuje tmavé skvrny, eliminuje nedokonalosti pleti, rozzáří vaši pleť.
2) Krém je určen pro všechny typy pleti.
3) co obsahuje: vitamin B3 (má protizánětlivé účinky) – procystein (antioxidační účinky) – vitamin C – CELL- KLT (pro hydrataci pleti)
4) obsahuje 40x více vitaminu Cg než běžný denní krém
SHARE THIS POST

22 komentářů:

  1. ja by som sa aj tak vcelku bála používať v 19 protivráskový krém :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé nový kabátek blogu, moc pěkná změna, taky bych se chtěla zeptat mám pod očima malinké vrásky, pomůže tento 'omlazovač' nebo i něco jiného ? Děkuji ... měj se krásně.

    www.michelbook.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na oči mám speciální mini krém od Clinique. Tento jsem si kupovala záměrně kvůli vráskám na čele z ustavičného mračení. :)

      Vymazat
    2. Mohla by jsi mi prosím napsat link nebo cokoliv víc o tomto krému ?:)

      Vymazat
  3. Super recenze, mrknu na něj:-)

    http://illussoire.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. v drogerii jsem ho zkoušela a konzistencí mi příjde skoro stejný, jako mamčin krém na tmavé kruhy pod očima. až na to, že ten předraženej matis ani trochu nepomáhá :DDDD chtěla bych se zeptat : nevíš o něčem co by mohlo zpravit takové ty"prohlubně" pod očima? já jak jsem teď něco málo zhubla tak se mi tam udělaly šílené krátery:(

    OdpovědětVymazat
  5. Raději bych si dávala pozor na používání krémů, které jsou určeny pro starší, než je tvůj věk. Už vícekrát jsem na internetu četla, že když tyto krémy začneš používat už teď, tak ti pak v tom věku, pro který jsou určeny, nebudou účinkovat. Zkus si schválně projít diskuze na toto téma, třeba zjistíš, že kamarádka měla v něčem pravdu. Ne tedy v tom, že by používáním těchto krémů měla tvá pleť vypadat starší, ale že prostě krémy pro starší ženy nejsou vhodné pro tvou pleť. Výrobci tam ten věk neuvádějí jenom tak!
    Pak je taky zajímavý tento článek, určitě si podobné již četla, ale tak pro připomenutí:
    http://www.beauty-advices.com/choose-your-cosmetics-according-to-your-age/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zajímavé. Tohle téma jednou řešila konzultantka v parfumérii s jinou kamarádkou... a ta říkala, že není důvod bát se ve 20používat krém pro 25plus.
      Takže díky za info.

      Vymazat
    2. Nechci působit, jakože jsem spolkla všechnu moudrost světa, jenom ti doporučuju přečíst všemožné recenze a názor si pak udělej ty sama ;-) Protože víc hlav, víc ví a je to lepší, než jeden názor od konzultantky v parfumerii ;-)

      Vymazat
    3. Ale vůbec ne. Já jsem za takovou radu ráda :-).

      Vymazat
  6. ja som práveže čítala že protivráskové krémy všeobecne a hlavne používané v nevhodnom veku strašne zaťažujú pleť a preto by som sa moc nesmiala či to naozaj viac neublíži ako pomôže :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá zajímavě, musí být super :)

    OdpovědětVymazat
  8. presne toto serum mam, sice len kratko, ale zatial sa mi pozdava :)rychlo sa vstrebe, vobec nelepi a plet posobi preziarenejsie

    OdpovědětVymazat
  9. presne toto serum mam, sice len kratko, ale zatial som spokojna. rychlo sa vstrebe, nie je lepkave a plet sa zda byt preziarenejsia

    OdpovědětVymazat
  10. Onehdá jsem viděla na tohle reklamu v televizi a musím se prostě smát, těm levným reklamním trikům, jakožto třeba že v reklamě na vrásky vystupuje dívenka která má stova 20 (tudíž přirozeně žádné vrásky nemá) nebo v reklamě na volume řasenku si modelka nalepí umělý řasy a výrobci čekají, že my spotřebitelé jim na to skočímě ^^ Ale to jen tak na okraj, vždycky mě takový reklamy rozesmějí. :) Já si na podobný přípravek počkám ještě pár let (byť je 20 a pleť mám normální), neb bych si připadala hrozně staře, používat už krém proti vráskám ^^ Ale vypadá hezky, alespoń ten design a pumpička se jim povedla. Čest sem s ním zatím neměla, tak nedovedu soudit co dokáže. Ale oku lahodí už jen ten obal :)))

    http://deerwithorns.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. já mám krem od nivei +30 po 3 pouzitich sem snim rychle skoncila pro zeny 30+ bude dobry ...

    OdpovědětVymazat
  12. Abnormálně suchá pokožka? O tom bych mohla povídat hodiny.
    Díky tedy za tip, za recenzi i za názor, ráda se po něčem takovém mrknu:-)

    OdpovědětVymazat
  13. Prodej originálních šperků za levné ceny a tipy na dárky ns jewellerytobuy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. k tomu proc nepouzivat kremy na vrasky

    prevence proti vraskam je hydratovana a mastna plet, takze je blbost ve veku kdy ma clovek hlavne HYDRATOVAT, mazat kremy proti vraskam

    hodne holkam se plet zlepsila po hydratacnich kremech, pritom pouzivaly ty na vrasky, a tyto kremy jim nepomohly-naopak uskodily-vice vysusily a nedodaly hydrataci

    on je fakt rozdil pouzivam kremy na vrasky v 18, nebo kremy na vrasky ve 25letech-na kterych je napsano pro vek od 30, do tech 25 by se melo fakt hlavne hydratovat

    me tento krem nevyhovoval a to hlavne proto, ze se mi z nej delali takove "sulanky" proste se jakoby olupoval a nechaval smotky, pod make-up taky hruza

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní30/4/12 15:00

    Pokud budeš v 19 používat krémy pro starší, tvoje pleť bude zatížená a spíš než rozjasněná začne být unavená a šedá...takže já bych se určitě věkových kategorií určitě držela! Jinak zkus třeba Darphin Hydraskin Essential...ten je úplně úžasný:-)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©