úterý

REVIEW: Maybelline Master Precise Liner

CENA: 170Kč
Mám tady pro Vás tip na oční linky od MAYBELLINE :).
Pořídila jsem si je na popud kamarádky, která nosí linky velice často... a nikdy se jí ještě nestalo to, že by se jí snad obtiskly. Takže jsem moc ráda, že jsem se jí optala, protože tyto linky opravdu nemají konkurenci.  Žádný obtisk opravdu nehrozí, ani bezprostředně po nanesení. Navíc vydrží celý den na svém místě ve skvělém stavu, aniž by barva po nějaké době vybledla nebo že by se snad začala drolit a loupat.

Velikým plusem těchto linek ve fixu je to, že se velice snadno nanáší. Jaké tahy vytváří si můžete všimnou z kreslení po ruce na obrázku výše :). Dají se s nimi vytvořit jak poměrně tenké linky, tak ty tlusté. A tak si myslím, že budou vyhovovat všem ženám, které si linky malují denně, tak i naprostým začátečnicím.

A proto dávám deset bodů z deseti možných :). Dokonce jsou lepší než TYTO věhlasné linky.
Máte s těmito linkami zkušenosti?

TENKÁ LINKA (krok 1) -> TUČNĚJŠÍ LINKA (krok 2)
SHARE THIS POST

38 komentářů:

  1. Pěkná recenze. Já používám fixu od Essence a udělá mi stejnou službu jako tato. Každopádně mi láká vyzkoušet i nějakou jinou a linky ve fixu jsou jediné, se kterými umím udělat rovnou linku (jsem holt nemehlo). :)

    OdpovědětVymazat
  2. vdaka za tip, urcite vyskusam!

    OdpovědětVymazat
  3. Super recenzia :) Určite ich vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat
  4. Konečne viem akú linku si pôjdem utekať kúpiť , pretože všetky čo som mala vôbec nevydržali celý deň :)

    OdpovědětVymazat
  5. Asi se nechám inspirovat, linky nosím denně a už jsem jich vyzkoušela opravdu hodně. Snad nejlepší, co jsem zatím měla, byly tekuté od IsaDory, ale i ty se občas rozpatlají, zejména v dolní části oka. Tak jsem teda zvědavá na tyhle od Maybelline. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Díky za super tip! Já linky nepoužívám, ale mamka jo takže jí je koupím! ;))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní10/4/12 14:24

    Tyto linky mám taky a musím Ti dát zapravdu, jsou nepřekonatelné

    Karol L.

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní10/4/12 15:13

    Ja pouzivam linky stejneho typu od oriflame a jsem s nimy spojena. Ale az mi dojdou vyzkousim mozna i tyto. Nanaseni ve fixu je opravdu skvele.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty od Oriflame jsou teď navíc v akci za 99,- ;-)

      Vymazat
  9. Já mám linky od essence a tyk jsou fajn :)

    Byla bych ráda, kdyby si se přihlásila do fotografické soutěže na mém blogu :)
    http://lola-dressmaker.blogspot.com/2012/04/fotograficka-soutez.html

    OdpovědětVymazat
  10. vždyť je to pravda :D :D :D :D upřímnost nade vše :D
    ty linky vypadají báječně! :) já používám gelové linky od Essence a jsem také spokojená! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Jakmile na ně narazím, tak si je hned koupím :))

    OdpovědětVymazat
  12. já mám ty ve fixe nejraději (i když mám milion jinejch :D )

    OdpovědětVymazat
  13. Mě to teda s fixou vůůůbec nejde, možná jsem si teda jen koupila zrovna špatné linky, radši ale používám tekuté

    OdpovědětVymazat
  14. tak to se po nich podívám, zatím používám gelové, ale ve fixe bych chtěla taky nějaké zkusit, jenže jsem o nějakých dostupných - Elf, Essence, H&M párkrát četla, že rychle vysychají

    OdpovědětVymazat
  15. Připomíná mi Ultra Black od Dermacolu :)

    OdpovědětVymazat
  16. Tak tyto musím vyzkoušet. :-)

    OdpovědětVymazat
  17. vypadají super a nejsou ani moc drahé! ;)

    OdpovědětVymazat
  18. tak na tieto sa čo najblišiu dobu pozriem, vyzeraju super :)

    OdpovědětVymazat
  19. Tyhle linky, jsem si také koupila:) Jsou výborné! ale časem to dojde:D
    Sonbar
    http://barson-sonbar.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  20. Přidávám do nákupního seznamu :D (a že už je dlouhej :/ :D)

    OdpovědětVymazat
  21. Super, děkuji za recenzi, už dlouho chci najít nějaké linky, které se neobtiskávají na víčko. A už se moc těším na ten MAC :P

    OdpovědětVymazat
  22. Anonymní10/4/12 21:03

    Mohla bys priste, prosim, udelat fotku i s pohledem dolu? Abychom videli, jak to vypada na vicku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš, že mohla :).

      Vymazat
    2. Anonymní10/4/12 22:11

      Super! Diky! Moje linka zeshora takhle urcite nevypada :-) Musim jeste vic trenovat.

      Vymazat
    3. no ta moje zrovna taky nevypadá nejlíp. Ale lepší jsem s jinými linkami zatím nevytvořila :D, takže ve srovnání s předchozími výsledky, je to slušný :D

      Vymazat
  23. ooou, asi taky pořídím :) sice používám voděodolné od Essence, ale přijde mi, že moc voděodolné nejsou :D

    OdpovědětVymazat
  24. Anonymní10/4/12 21:38

    ahoj.. ta linka vyzera super :D.. smiem sa opytat kde si ju kupila? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. měla by být k dostání v každé parfumerii a drogerii. Já ji mám z Rossmana :)

      Vymazat
  25. já než klasické tekuté mnohem více upřednostňuju tyhle ve fixe, takže tímhle jsi mi poskytla skvělý tip, protože mi moje od essence pomalu vysychá :) jinak Ceady s těma linkama jsi kočka! :)

    OdpovědětVymazat
  26. S těmito nemám, ale mám jedny od Rimmel, ale ty klasické tekuté. Pracuje se mi s nimi dobře, mají hrot, který na konci měkčí, to mě trochu šokovalo, ale jdou s nimi ještě tenčí linky jak s hrotem :)

    OdpovědětVymazat
  27. Tak ta vypadá velice dobře! Já teď zkoušela nafotit na blog líčení taky s černou a bílou linkou, ta tvoje vypadá skvěle asi si ji pořídím:-D

    OdpovědětVymazat
  28. to zní skvěle! musím určitě vyzkoušet ;)

    OdpovědětVymazat
  29. Si veľmi krásna!! milujem pehy a ryšavé vlasy! :-) som nový čitateľ !

    someonedifferent-denise.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  30. Já tyhle používám není to dlouho,ale když jsem je chtěla koupit tak jsem nemohla najít lepší recenzi a teď najdu tuto stránku :)) Zákon schválnosti ,ale co koupila jsem je a neměnila bych .)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©