čtvrtek

RECENZE: Mé oblíbené oční stíny (MAC, CLINIQUE)

Chtěla bych Vám představit mé nejoblíbenější a v poslední době nejpoužívanější stíny, bez kterých nedám "ránu". :) Můžete si všimnout, že stíny jsou buď od značky MAC nebo CLINIQUE. Není to tak, že by se jednalo o úplatnou reklamu, ale určitě bych se jí nebránila :D. Kdo by taky nebral tyto produkty zdarma nebo alespoň s padesátiprocentní slevou. Ale hold jsem šetřila a musím říct, že se to právě u těchto značek vyplácí! Chtěla bych říct, že obě značky jsou pro mě top, i když bych řekla, že mac má o příčku lepší nabídku... a hlavně větší škálu barevných variací a typů stínů. Přesto musím říct, že co se používání stínů týče, tak je to půl na půl.
Pustím se tedy do popisu a krátkého hodnocení jednotlivých produktů:
Tato paletka od MAC mě zaujala na první pohled nezvyklými barvami. Taky jsem se s ní nechala před koupí nalíčit, abych věděla, zdali se s těmito barvičkami dá vytvořit zajímavé líčení. A protože oči vypadaly naprosto famózně, nemohla jsem si pomoct a paletku jsem si pořídila. (fotky z líčení TADY)
Nejvíce jsem uvítala, že je uzavírání na magnet, a tak se Vám nemůže v kabelce náhodou stát, že by se zničil uzávěr a že by došlo k vysypání a poškození stínů.
Co se pigmentace stínů týče, tak si můžete všimnout, že je opravdu vysoká.
 Jak už jsem psala, tyto stíny od CLINIQUE jsou mými nejpoužívanějšími. Paletka obsahuje poměrně neutrální stíny a tak často kombinuji jen klasickou hnědou s béžovou nebo obě fialové a béžovou a jako třetí možnost používám tmavě fialovou v kombinaci s hnědou a béžovou. (Kdo by to byl řekl :D). A tak musím říct, že je to jedna z mála mých mini-paletek, u které používám všechny odstíny.
Ačkoli se stíny nezdají zase tolik pigmentované, tak Vám může snadno ujet ruka a z denního líčení máte rázem večerní. A právě na to večerní je ideální poslední (třetí) kombinace barev.
Uzavírání už není na magnet, ale na klasický plastový uzávěr... Ale po měsíci ještě zdárně drží :D.
 Tyto MAC jednotlivé stíny mám moc ráda. Už jen proto, že často kombinuji stíny z různých paletek a ve výsledku zjišťuji, že mám v jednotlivých paletách vypotřebovanou jen jednu barvu. A navíc se mi nechtějí tahat na cesty (ať už k tátovi nebo příteli) troje paletky v kabelce, kvůli jednomu večernímu líčení :D.
 I když se někomu má logika může zdát uhozená, tak právě z tohoto důvodu, holduji těmto jednotlivým stínům. Navíc se mi líbí jejich minimalistické balení. No uznejte sami. 
Jinak tuto trojku používám nejčastěji na jemné kouřové líčení :).
Na závěr tady mám CLINIQUE tekuté stíny, které často tvoří základ mého líčení, protože se dají skvěle využít jako podkladové báze a poté už přichází na řadu jen stínování jednotlivými práškovými stíny, které tekutou barvu "upevní" nebo řekněme zacelí a oko vydrží po celý den ve skvělém stavu.
Tyto stíny prakticky vychvaluji kudy chodím a už jsem na ně zlanařila pár kamarádek. Vážně netuším, jak jsem bez nich mohla vůbec žít. :D Je to sice trochu nadnesená věta, ale mám je neuvěřitelně ráda a tahám je sebou na každou cestu mimo domov :D.
Jen si můžete všimnout, že nanesete-li zbytečně moc velkou vrstvu, kraje se Vám začnou u hnědé rozpíjet. Takže v tomto přídě platí, že méně je někdy více. 
SHARE THIS POST

22 komentářů:

  1. Love the MAC Quad ,looks great!

    xoxo

    OdpovědětVymazat
  2. já teda ty Clinique tekuté stíny doporučit nemůžu, protože je to největší šunt, co jsem kdy měla na oku. vydrží asi tak 5 minut a potom se roztečou a je z nich bezbarvá brečka, takže jako základ pod stíny jedině bázi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám jak ty tmavé a světlé a musím říct, že ty světlé jsou jako podkladová báze skvělé. Ty tmavé už nejsou tak dobré, počítám že v tropech se mi taky roztečou, ale celou zimu a jaro mi drží. Takže Ti Ceady musím dát za pravdu, že jsou super. Lepší nežli Avon tekuté.

      Vymazat
    2. vidíš a já jsem s nimi spokojená. Co člověk, to názor.
      Kamarádka používala jedny od Avonu a po vyzkoušení těchto by už neměnila. Tedy pokud si ze mě nedělala srandu :D:)

      Vymazat
  3. Mac je super, ale neni jaksi v mé finanční relaci!:(

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, chci se zeptat, kde jsi pořídila tu paletku stínů od Clinique, protože co já vím, tak se snad k nám do republiky ani nedovážely. Díky.

    OdpovědětVymazat
  5. tekuté od Clinique vypadají opravdu skvěle!

    OdpovědětVymazat
  6. Výborný článok, skutočne sa priznám, aké líčenia sa dá vyčariť z prvej paletky od MAC a musím uznať, že to vyzerá vynikajúco. Osobne by som asi nenašla využitie pre žltý tieň, ale klobúk dole, vidím, že to chce len fantáziu a božské líčenie je na svete :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tekuté stíny od Clinique mě nejvíce zaujaly, vypadá to jako skvělá věcička:) Ceady, nominovala jsem Tě ve Versatile Blogger Award:) http://mylifestyleblog.blogspot.com/2012/04/vyherce-giveaway-versatile-blogger.html

    OdpovědětVymazat
  8. Ta paletka Clinique je krásná! Mac se mi taky líbí, ale jako neumím si vůbec třeba na sobě představit jak bych se s těma odstíny nalíčila :X mě sluší spíš jen zemité odstíny :)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Jak se tak dívám ny ty černé stíny od MACu, říkám si, že bych právě do nich mohla investovat. Protože černé stíny mám ráda a ty co mám doma skoro nemalují :D Kolik tak přibližně stojí? :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já mám od MACu jen žluté stíny (asi před dvěma lety jsem je hrozně chtěla, ale jinde než u MAC žluté neměli) a jsem s nimi dost nespokojená. Možná je to ovlivněno i odstínem, ale strašně špatně barví, barva se hrozně špatně a nerovnoměrně nanáší a spíjejí se. Pak mám od MAC ještě paletku čtyř stínů z kolekce Hello Kitty (ty jsem si zase koupila jen kvůli kočce) a jsou to sice krásný barvy, ale jinak nic moc... Barvy se po chvíli spíjí dohromady a vpijí se do sebe. Takže já ai už nejsem jistá, jestli bych si od MAC znova stíny koupila...

    OdpovědětVymazat
  11. Really pretty color, the blue at the Mac palette is stunning!

    OdpovědětVymazat
  12. Uvažovala jsem, že bych si taky koupila nějaký mac stín, ale nakonec jsem se rozhodla, že zainvestuji do NAKED :D
    Jinak jsem se chtěla zeptat, jaký máš stativ, protože bych chtěla zkoušet natáčet videa, a nebaví mě si na parapet okna dávat milión krabic, abych byla vůbec vidět :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, tak do naked chci taky investovat. jen se pořád nemůžu rozhodnout jestli normální nebo dvojku :-(.

      Vymazat
  13. Počkej, já neřekla že je k ničemu. To si asi špatně pochopila!

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní26/4/12 20:32

    MAC je můj top! :-)
    Od Clinique mi snad seděli jen jednou stíny, řekla bych že 90% je nic moc. Chce to nejprve zkusit a vybrat. Protože některé za to stojí.

    Díky za článek
    Ilča

    OdpovědětVymazat
  15. Tak není za co se omlouvat,ja to myslela tak ze to baleni je tak vyhodny ze si ho koupi i ti co maji doma x opalovacich kremu a cisticich vod apod ze to vlastne vyhodne pro nas neni :S. Já to asi neumim vysvetlit :D

    OdpovědětVymazat
  16. :D To sem byla já, ale tak protoze 50 je na CR moc by ses vubec neopalila. :)) ale to taky nebylo mysleno spatne jen me to zarazilo :)))

    OdpovědětVymazat
  17. skvělé odstíny, hlavně paletka od Macu! :)

    OdpovědětVymazat
  18. CLINIQUE vyzerajú skvele, tieš často používam tiene takejto farby.

    OdpovědětVymazat
  19. nikdy jsem nebyla na výraznější stíny, ale ta čtyřka od MACu je prostě nádherná. barvičky krásně sytý a pigmentovaný. moc pěkný :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©