pátek

RECENZE: COLOR RICHE laky od Loreal


Tyto lak od Loreal mám moc ráda, řekla bych, že se staly mými nejoblíbenějším. Jak už jsem vám tady psala, v Douglas jsem naposledy rozebírala dobu, po jakou vám vydrží nehty neoloupané, tedy jako právě po natření... a ta životnost se pohybuje okolo dvou dní. Delší dobu mi opravdu zatím žádný lak nevydržel. Jsem totiž činná... a tak když už si neustále neumývám ruce na záchodě :D a nepíšu na klávesnici (Často píšu nehty na některých prstech- píšu totiž všemi deseti :D, ale kdo by nepsal, když denně strávím na počítači několik hodin, ať už sepisováním článků na blogu nebo psaním seminárních prací.)...tak něco uklízím a  umývám :D a tak jsem ráda za dvaceti čtyř hodinovou dokonalost nehtů :D. Což essence nesplňuje,  ale tyto laky od Loreal mi vydrží dva dny v naprosto skvělém stavu (a to i po jednom natření). Dokonce jsem s touto značkou laků spokojenější než s těmi od MAC. Ale tam už jsem se taky vyptávala a prý v létě vytvoří novou kolekci (kvalitnějších laků) a ty co jsou nyní stáhnou z trhu. Takže jsem natěšená jako ratlík :D.
A největší vtip je v tom, že vydrží na nehtech déle nežli laky OPI, které jsou známy svojí kvalitou.
Co mě u tohoto laku překvapilo, byl tlustší a delší štěteček... který pokryje celý nehet a tak nemusíte lakovat nehty od prostřední části nehtu k jednomu kraji a pak ke druhému, opravdu tady postačí jeden tah. Já mám tedy nehty tak akorát. Ale mám kamarádku, která má nehtová lůžka velice úzká a tak si myslím, že by měla lak mimo nehty. Ale je to spíše jen domněnka, protože jsem při nanášení laku neměla s malíčkem vůbec žádný problém :).
A pokud vybíráte kosmetiku podle obalu a jste minimalisty, tak Vám určitě padne do oka, protože jediné co naleznete na obalu je nálepka se značkou. Na mě ale působí samolepka lacině, jako bych si kupovala lak na tržnici. Proto strhávám jeden bod. :D

HODNOCENÍ: 9/10 (devět bodů z deseti možných)
cena: 99kč
Mám ještě tři odstíny laků této značky, ale ty Vám ukážu v dalším článku, protože by byl jinak tento víceméně přeplácaný. Tento je spíše informační a ve druhé části Vám ukážu barevnost a hlavně sytost barev těch zbylých laků :).
Máte zkušenosti s laky od LOREAL?
SHARE THIS POST

42 komentářů:

  1. Anonymní20/4/12 08:02

    no, záděrky nekomentuju, ty má skoro každý ale když už fotíš nehty takhle zblízka, mohla by sis aspoň zkontrolovat, jestli za nima nemáš špínu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hned si ji půjdu vyčistit, ale nejprve mi řekni kde.

      Vymazat
    2. Bože, tihle anonymové jsou vážně nejlepší ;)

      Vymazat
  2. Ten je krásný, mám ráda takové odstíny Kamarádka mi podobný dala k narozeninám a měla jsem z něho ohromnou radost :)).

    OdpovědětVymazat
  3. vypadá skvele :) jaká je cena prosím?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám lak od Loreálu za 99 Kč. :) Zkus barvu: Magic Blue

      Vymazat
  4. ja mám rada ich laky najmä kvôli spomínanému štetčeku :) a ešte mi dosť dlho vydržia na nechtoch :)

    OdpovědětVymazat
  5. Od Loreal som ešte žiaden neskúšala, ale tento vyzerá vážne dobre, má krásnu jemnú farbu, možno sa po ňom popozerám :) som zvedavá na tie ostatné :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten lak má nádhernou barvičku! S laky Loreal moc zkušeností nemám.

    http://illussoire.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. v pomateni smyslu jsem si koupila hned tri..lak mi vydrzi tak maximalne den, pak se zacne odlupovat, treba jenom malinko, ale i to taci, aby to vypadalo blbe..co nemam rada je opryskany lak na nehtech, i kdyz jen malinko, proste ne..takze za me velke NE NE NE na tyto laky, horsi uz jsou snad jen maybelline..

    OdpovědětVymazat
  8. Obcas se mi stane ze kdys se nemohu rozhodnout mezi dvema veci, tak vybírám podle obalu a tenhle by rozhodne nevyhral :D.ale verim ze muze byt dobry, ale presto ze ty rikas ze laky od essence ti nevdrzi me vydrzi na rukou tyden a to nejsem zadny lenoch s nohama nahore:)

    OdpovědětVymazat
  9. od Loreal jsem zatím žádný lak neměla...já si nehty lakuji každý den, takže ty od essence mi naprosto stačí :)

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkné, až na to že ho vidím poprvé, nechápu jak je to možné :D
    Jinak já mám ráda hlavně OPI, díky super barevné škále, ale mě lak vydrží třeba 5 dní bez poškození, takže je mi to vlastně jedno :)

    OdpovědětVymazat
  11. Abych řekla nikdy jsem moc o Loreal lakách moc neslyšela :) Ale tenhle nude lak vypadá vážně skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  12. L'oreal lak snad ani žádný doma nemám, ale momentálně naprosto ujíždím na China Glaze :))) takže rozšiřuji pomalu svoji sbírku :D

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Ahooj.:) Je mi milou poviností ti oznámit, že jsi u mě na blogu byla nominována do Versatile Blogger Award.:)
    www.flowing-minds.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. mě se ten obal právě moc nelíbí, přijde mi až moc obyčejný :D Ale na obalu nezíleží, hlavně že vydrží :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ještě s ním zkušenost nemám, ale díky tobě zkusím. ;)

    OdpovědětVymazat
  16. Anonymní20/4/12 15:45

    jaká je cena prosím? :))

    OdpovědětVymazat
  17. 1.komentář mě dostal! :DDDD Prý zaděrky a špínu za nehty :DDD Ach ti lidi! :DDD Moc krásná barva laku. :) Od Lorealu jsem nikdy lak neměla a navíc... Oni vyrábějí laky?? :DD

    Zvu tě na GIVEAWAY
    www.dreamaboutvendy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. Bohužel zkušenost s tímto ani jiným lakem od značky LOREAL nemám, nelakuji si často nehty a asi i proto mám jen lak, který jsem si přivezla z Německa už více než rok a jsem s ním stále spokojená, jen nevím co budu dělat až dojde, protože u nás v Čechách není k dostání. Mám právě doma lak, stejné barvy jako je tento... :)
    Btw. rozesmála mě Tvá poznámka k nálepce na laku, když jsem se na něj tak podívala, řekla jsem si, že máš pravdu. :D

    OdpovědětVymazat
  19. Anonymní20/4/12 18:34

    Fotis s Dianou?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. netuším, o kom je řeč :). Fotím sama.

      Vymazat
    2. Anonymní20/4/12 19:56

      http://thelifeofceady.blogspot.com/2011/11/la-sardina-camera.html To není Diana?

      Vymazat
    3. Netušila jsem, že se tak fotoaparát nazývá.

      Vymazat
    4. Anonymní21/4/12 10:59

      Treba ne, ja nevim, co mas presne doma.
      Fotis s nim? Slibovalas fotky...

      Vymazat
    5. Abych se přiznala, tak jsem na něj více jak dva měsíce nesáhla. Vůbec teď nestíhám.
      Těším se, že o prázdniny ho využiju více, ale poslední fotografie, co jsme vyvolávali, se moc nepovedly. :)

      Vymazat
    6. Anonymní21/4/12 12:32

      Ja prave moc nechapu, k cemu je dobre ho mit... Proc sis ho tenkrat kupovala?

      Vymazat
    7. Dostala jsem ho jako dárek. Přítel mi poslal na výběr 3foťáky a tento mi přišel jako nejlepší varianta :). Ale zase taková bomba to nakonec není. Škoda.

      Vymazat
  20. Nominovala jsem tě na Versatile blogger award: http://azrael-west.com/2012/04/20/versatile-blogger-award/

    Doufám teda, že mě za neukamenuješ :-)

    p.s. pěkný lak :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Obal vypadá sice lacině, ale jinak bude lak asi parádní:))

    OdpovědětVymazat
  22. Nominovala jsem podle toho na jaké blogy poslední dobou ráda zajdu a ty jsem následovně protřídila podle toho jaká blogerka mi přijde zajímavá. :-)

    OdpovědětVymazat
  23. ten vypadá totálně božsky !!!! :)

    OdpovědětVymazat
  24. nice review dear! really love the color, so lovely ;D I love your blog, all contents are amazing <3

    follow me if you love to, and i’ll follow you back :)

    http://mithakomala.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  25. wow to je fakt krásna farba! :-) musím určite vyskúšať! :-))

    someonedifferent-denise.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  26. vyzerá veľmi pekne ale na mňa je moc bledý 8)

    OdpovědětVymazat
  27. Anonymní22/4/12 19:47

    škoda že som si túto recenziu prečítala až teraz,akurát dnes som si kúpila lak od catrice ulti made nudes odtieň 080 lebo som chcela niečo prirodzené a horko som oľutovala..zdá sa mi príliš tekutý a na nechtoch sa škaredo rozteká vôbec to nevyzerá dobre :( škoda penez,zítra bežím do drogerie a nebudu vymýšlet a hezky si koupím loreal....ale ten catrice ma vážne sklamal,už mám doma dva a boli fajn narozdiel od tohto :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tohle se mi taky čas od času stane :)
      Třeba kamarádka má moc pěkný lak od MAC, tak jsem si pořídila ze stejné řady a jsem zklamaná stejně tak jako ty

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©