pondělí

REVIEW: TRUE MATCH minerals by Loreal


Dnes mám tady pro Vás recenzi na pudr od Loreal, který patří do stejné řady jako TENTO makeup, na který jsem Vám již psala recenzi.
Musím říct, že se mi od samého počátku líbila myšlenka tohoto balení, kdy první část tvoří štěteček, druhou práškový pudr. Při prvním osahání štětečku jsem zjistila, že jeho štětinky jsou opravdu jemné. Po prvním použití už mé přehnané nadšení ze štětečku opadlo, protože byl na mou tvář "řekněme" jako štětec na aplikaci pudrového makeupu drobný. Takže bych řekla, že tohle řešení balení je ideální na cesty, protože máte štěteček krásně uchráněný od případných drobků od svačiny, kterou si stejně jako pudr nosíte v tašce. Ale určitě doporučuji používat Váš osvědčený pudrový štětec, který má mnohem větší rozsah.
Z čeho jsem ale měla strach bylo to, že se bude pudr špatně dostávat na štětec díky otvorům v nádobce. Ale světe div se... otvory jsou dostatečně veliké a tak se mé obavy nenaplnily.
Většinou pudr aplikuji tak, že nádobku otočím vzhůru nohama na štětec a trochu s ní zatřepu.
 Co se krytí týče, tak je na pudr poměrně nadprůměrné, takže není třeba mít obavy, že by Vám nezakryl drobné nesrovnalosti pleti. Takže Vám ho ráda doporučím :)


Když Vám ale prozradím, že pudr nepoužívám jako makeup, ale jako bronzer, budete se mi asi smát. Ale jako bronzer mi absolutně vyhovuje. Vždy mám totiž problém barevně trefit odstín makeupu nebo pudrů. A tak když se netrefím, vím že není třeba zoufat si, protože se daný produkt dá využít a nahradit jím jiný. Poté ale musím zmínit, že používám-li jej jako bronzer, tak mi rozpětí štětce skvěle vyhovuje.


MOJE HODNOCENÍ: 8 bodů z deseti možných

A na závěr tady pro Vás mám video na to, jak aplikovat bronzer.

Používáte tmavší pudry jako bronzery stejně tak jako já?
SHARE THIS POST

15 komentářů:

  1. Skvělá recenze, mamka mi jednou koupila dva pudry ale byly hodně tmave tak jsem je taky začala použivat jako tvářenku:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ano ! Mám několik tmavších pudrů jsem ještě vetší bledule než ty, používám je jak jako bronzer tak i na konturování obličeje...


    http://barbuchachacha.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Já s tímhle balením neumím zacházet. Určitě bych ten pudr vysypala všude kolem :D

    OdpovědětVymazat
  4. há, už vidím, jak bych ho vypitvala a oddělala mu ten poklop s dírkama a používala ho štětcem na konturování obličeje ;).

    OdpovědětVymazat
  5. Mě tedy absolutně nevyhovuje.

    OdpovědětVymazat
  6. náhoda jak něco! zrovna chci jít do tesca a podívat se na něj do drogerie... vzpomněla jsem si na něj asi tak před půl hodinou, že jsem ho dřív chtěla a teď když jsem se nedávno dívala na blog aurory mohn, tak mi ten její od bare minerals tady tenhle hrozně připomínal.. :D a pak se podívám na tvůj blog a máš tu na něj recenzi, jaká je cena prosím? a tenhle co máš ty, tak to je nejsvětlejší odstín?

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní1/5/12 07:17

    je to ten nejlepší makeup, jaký znám

    OdpovědětVymazat
  8. to video je skvelé akurát po anglicky moc neviem a tka sa chcem opýtať prečo a čo jej to vlastne strieka na tvár??

    OdpovědětVymazat
  9. Používám pudr úplně stejně jako ty.. určitě nejsi sama :)

    OdpovědětVymazat
  10. už jsem o něm někde taky četla,.. ale můžu se zeptat kolik tě stál?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesnou cenu si nepamatuji, ale myslím, že to bylo okolo 400korun :).

      Vymazat
  11. Anonymní1/5/12 17:06

    Dobrý nápad jak využít nepotřebné :).
    Mám tmavší pleť, tak mi bude sedět skvěle jako makeup, díky za tip

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©