čtvrtek

REVIEW: ZIAJA (mečím, mečíš, mečíme)

krém na ruce- 54kč, denní krém- 79kč, koncentrát na ruce a nehty- 69kč

Jak mi bylo řečeno, je tady v poslední době mnoho recenzí na produkty, které jsou pro řadu z Vás cenově ve vyšších cenových relacích, takže pro Vás nejsou dostupné. A tak si myslím, že tentokrát Vám udělám radost. Protože tahle kosmetika dokazuje, že za málo peněz můžete mít mnoho muziky. :) Nebo spíše mnoho krémů, které nejsou kvalitně vůbec na nízkých příčkách. (fotky 2měsíce staré)
O ziaja kosmetice jsem se tady již jednou zmiňovala. Jak jsem psala, je to hlavně oblíbená kosmetika mé maminky. A tak Vám ukážu zbytek jejích zásob :). Více toho snad už ani mít nemůže, protože většinu jejích šuplíků a poliček zabírá čistě dekorativní kosmetika, kterou Vám tady taky občas představuji. Takže si vážně nemyslete, že bych měla miliony řasenek :D. A pokud budu mít, tak alespoň vím, po kom jsem tuhle střádací obsesi zdědila.
Krémy kozí řady jsou opravdu příjemné, připomínají mi trochu Dove nebo Niveu, ať už parfemací nebo jen kvalitou. Jedná se tak o střední příčku. Takže už pak záleží jen na Vás jakou značku nebo jaký design obalů preferujete :). Já Vám ráda doporučím Ziaju  :).
P.S.: Nechci tady opisovat informace z příbalových letáků... Všechny produkty této značky naleznete TADY


Dávám 6/10...tedy nadprůměr ve srovnání ceny ku kvalitě. 
SHARE THIS POST

27 komentářů:

  1. Neskutečně se mi líbí ten design, až vypotřebuju svůj oblíbený Ryor, tak se vrhnu na Ziaju, ještě od nich nic nemám :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ziaju mám moc ráda a ty krémy jsou tak fotogenické ;D

    OdpovědětVymazat
  3. Ziaja je skvělá,zrovna taky nestuji některé produkty :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ještě doma žádný nemám, ale určitě pořídím :)

    OdpovědětVymazat
  5. vypadají skvěle,jak design tak podle mě i produkt sám o sobě!:)

    OdpovědětVymazat
  6. Jůů, to zkusim :) I cena je překvapivě lákavá :D:)

    OdpovědětVymazat
  7. mám od Ziaji okurkový pleťový krém a krém na ruce, který tu máš vyfocený...jsem docela spokojená, ale podle dobrých recenzí jsem čekala trochu více

    OdpovědětVymazat
  8. myslela jsem si, že je Ziaja dražší, ale mile mě překvapila ;)

    OdpovědětVymazat
  9. mě přijde v poměru kvalita/cena značka ZIAJA nadprůměrná, mám ji hodně ráda.

    OdpovědětVymazat
  10. Už som o tejto značke veľa počula, čítala a chystám sa sama niečo vyskúšať :)

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní5/4/12 11:19

    A vy si necháváte věci ještě v celofánových obalech?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to víš, že nenecháváme, fotila jsem produkty, ještě netknuté :D, donesené rovnou z obchodu.
      Ale to neznamená, že za dva měsíce (tedy od chvíle, kdy jsem produkty vyfotila) nebyla příležitost krémy rozbalit a použít :D

      Vymazat
  12. Mám pocit, že už jsem o ziaje, jako o "kvalitní levné kosmetice" přečetla strašně moc článků, takže už si konečně budu muset taky něco koupit :D

    OdpovědětVymazat
  13. túto kozmetiku poznám len obalovo, ale chystám sa aj na normálne použitie. mám rada kozmetiku, ktorá obsahuje takéto bio tekutiny ako kozie mlieko. :)

    OdpovědětVymazat
  14. v rossmanu je kosmetika ziaja dostupná za pár kaček třeba tento pleťový kozí krém za 32Kč sprcháče za 37Kč apod.. :) slevy 50 a více % tak tam rychle utíkejte až na vás něco zbyde ;D

    OdpovědětVymazat
  15. Vypadá zajímavě :)

    Koukni na: http://barca-shop.blogspot.com/
    Třeba se něco zalíbí :)

    OdpovědětVymazat
  16. Kosmetika ziaja je skvělá!!;)

    OdpovědětVymazat
  17. Líbí se mi kolik přidáváš nových recenzí na kosmetické přípravky. Makeup od MACu bych si nemohla dovolit takže díky ze skvělé fotky a tvoje názory ;)

    OdpovědětVymazat
  18. Zrovna si to štráduju po internetu a rozmýšlím, zda-li si mám pár produktů od Ziaja (i z řady Kozího mléka) objednat. Mezitím kouknu sem a ty zrovna nový článek o Kozím mléku :D Tvoje recenze mě tedy přesvědčila a jdu do toho, objednám! :))
    A nechtěla bys někdy udělat foto článek, jak to vypadá u tebe v pokoji a jak máš uspořádanou kosmetiku apod.? Jsem na tyhle věci strašnej úchyl, tak by mě zajímalo, jak to máš ty :D:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až si uklidím a nebude to u mě vypadat jako po bombovém náletu, tak se pustím s radostí do článků :-).
      A co nevidět tu bude GIVEAWAY o produkty této kosmetiky, tak s tím nákupem posečkej a nejprve zkus štěstí :).

      Vymazat
  19. Ziaja je prostě teď nějaká oblíbená :)http://florkajana.blogspot.com/2012/03/kozi-prekvapeni-od-ziaja.html

    OdpovědětVymazat
  20. ziaja je supr, používala jsem kozí odličovací mlíko :))

    OdpovědětVymazat
  21. Moja mamina má tiež krémy od tejto značky :D Ale ona má tie olivové :)

    OdpovědětVymazat
  22. Mám noční krém, je super. :)

    OdpovědětVymazat
  23. Ziaja je v poslední době hodně zmiňovaná kosmetika a taky hodně opěvovaná. A spoustu lidí právě taky píše že je dost podobná Nivei nebo Dove. :) Já jsem Ziaju teda ještě netestovala ale přemýšlím že u klasických tělových mlék a krémů zůstanu věrná naprosté klasice Dove a od Ziaji zkusím jen ty věci, které Dove nevyrábí (např. ten koncentrát vypadá hodně zajímavě). :)

    http://deerwithorns.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  24. good advice!

    www.sweetvictim.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  25. you have polish product! wow!
    I don;'t like this product to the hair - is so bad for this type of beauty
    but this series for body-milk is so cool! :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©