středa

VISITING: shopping in Crabtree&Evelyn


Pokračuji ve své foto-výzvě, což je fotografování obchodů, ve kterých nakupuji :). V rámci toho, že jsem bloggerka, tak mi stačí zeptat se, oznámit své volnočasové aktivity, vytáhnout zrcadlovku a začít fotit :D. Tentokrát jsem neodolala focení v Crabtree&Evelyn. 
Miluji tuto značku právě kvůli kvalitním voňavým krémům.... a navíc na mě obchůdek působí neuvěřitelně malebně :) . Ale pokud máte posledních pár korun na účtě, tak nedoporučuji krámek navštěvovat, protože byste mohli dopadnou tak jako já...a to s krémem v tašce a minusem na kontě :D. Nikdy totiž při návštěvě neodolám a vždy si něco pořídím. Ale vždy se držím při zdi a odnáším si domů maximálně dva produkty. Ne jako jinde, kde odcházím s plnou taškou kosmetiky :D. Ale asi je to i tím, že nejraději investuji do dekorativní kosmetiky a do péče o pleť a až na třetím místě je péče o pokožku :). Proto mám taky doma neuvěřitelnou zásobu rtěnek, stínů a vyschlých řasenek :D.
Chcete-li si prohlédnout produkty a ceny této značky, odkážu Vás přímo na její české webové stránky  www.crabtree-evelyn.cz
Máte s touto značkou zkušenosti ?
SHARE THIS POST

23 komentářů:

  1. Obchod neznám a slečna kouká opravdu nadšeně ,že jí fotíš :D

    OdpovědětVymazat
  2. To je krásný obchod, škoda, že takový Brně není... :)

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju obchůdky Crabtree&Evelyn.Mají neskutečně dobré výrobky za úžasné ceny..:-)

    www.czechblondyn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. niekedy ti neskutočne závidím tie kamenné obchodíky, ktoré u vás navštevuješ :) u nás je ich veľmi málo :/

    OdpovědětVymazat
  5. jeej ten obchod sa volá ako ja 8D len s iným y
    8DDD Evelin 8P ale je naozaj malebný 8) škoda že u nás sa nenachádzajú takéto super obchodíky výlučne na takéto veci, jedine tak DM alebo Fun...

    OdpovědětVymazat
  6. Mají opravdu zajímave veci, ale ze bych chtela davat treba za krem na ruce 300 to nee:)

    OdpovědětVymazat
  7. Ukážeš nám ten krém?? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to víš, že ukážu. Co nevidět bude článek NEW IN :)

      Vymazat
  8. jůů, tak to vypadá fakt nádherně :)

    OdpovědětVymazat
  9. jé♥ :) a zajímalo by mě, kam chodíš na brigádu (pokud to není tajemství) :))

    OdpovědětVymazat
  10. wow no touhle značku vůbec neznám, ale krásnej shop

    OdpovědětVymazat
  11. jsem stejná jako ty. často mívám skoro chorobnou potřebu kupovat si stále novou a novou dekorativní i pečující kosmetiku... a pak občas také pláču nad stavem svého konta :D krásný obchůdek.

    OdpovědětVymazat
  12. To je zase jenom něco v Praze, co. Neznám, ale obchůdek vypadá lákavě :)

    OdpovědětVymazat
  13. o tý značce jsem ani neslyšela, dík za tip :)

    OdpovědětVymazat
  14. no, slysim o nem poprve!:DD ale vypada skvele))

    OdpovědětVymazat
  15. Jééé...takovej obchod vůbec neznám! :) Kde se prosím nachází? :)
    http://fashiondiarybytereza.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  16. To je zase nádhera..kurňa kde brát,ale nekrást:-)
    Žaneta

    OdpovědětVymazat
  17. Mám pár výrobků z řady Iris, jsou dokonalý! V obchodě jsem ještě nebyla, pevně doufám, že obchůdek otevřou i v Brně!

    OdpovědětVymazat
  18. Připadám si divně, jak tu tak slintám nad fotkama obchodu s kosmetikou :-D
    Ale parádní nápad, tahle foto-výzva :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Anonymní8/4/12 17:55

    Jsou to ty nejlepší krémy, na které jsem kdy narazila. A to jen díky tvé recenzi, která pokud se nepletu proběhla asi před půl rokem.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©