pátek

THE WINNER IS... Výhercem se stává....

Ráda bych Vám všem poděkovala za účast, protože se Váš přihlásilo celkem 118, což je velice slušné číslo, když spočtu negativní komentáře na facebooku k tomuto stylu brýlí :). A tak gratuluji výherkyni a vy ostatní nezoufejte, protože zítra vyhlásím další soutěž. Tentokrát nepůjde o leonky, ale o kosmetiku.  (A teď chvíle napětí...jméno výherkyně je ukryto v celém článku)
 

SHARE THIS POST

18 komentářů:

  1. som smutná.. ale aj tak gratulujem :)))

    OdpovědětVymazat
  2. i já gratuluji vítězce! :) přiznám se, že jsem se do giveaway nehlásila, protože lenonky zkrátka nejsou moje parketa! slečně to moc přeju, snad je hojně vynosí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluju, já si je teď budu muset jít koupit :)

    OdpovědětVymazat
  4. jsou boží :D
    gratuluju :)

    OdpovědětVymazat
  5. nějak to nemůžu vstřebat:D děkuju!!!

    OdpovědětVymazat
  6. gratuluji :)


    PS: Zvu tě na svou giveaway o parfémy

    OdpovědětVymazat
  7. jo no, ale většině lídí dojde, že mají kliknout na celý článek, takže je to celkem v pohodě :) a děkuju za follow, vážím si toho :))

    OdpovědětVymazat
  8. Congrats to the winner!

    Great shades.

    Love Grace.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©