sobota

Yesterday

Včerejšek utekl jako voda, nějaké cestování, domlouvání se na večeři a pobíhá s telefonem u ucha po Praze, protože jsme se s kamarádkou nemohly najít :D. Jednoduše den jako každý jiný.
P.S.: Na té fotce vypadám jako zfetovaná třináctiletá holka :D.... 
SHARE THIS POST

18 komentářů:

  1. Náhodou ti to tam sluší! :D
    Ty tvoje vlasy!! ááá :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mmm co pak to je za papání? No ja většinou když se takhle s někym hledam tak stojime metr od sebe :D

    OdpovědětVymazat
  3. mňam :) to sú lazane? či? ;D

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní7/4/12 09:01

    pěkné jídlo, copak to je :-P

    OdpovědětVymazat
  5. To běhání s telefonem znám až moc dobře :D

    OdpovědětVymazat
  6. ta první fotka .. přesně takovouhle mám vyfocenou taky :) to je fakt vtipný. akorát nad sebou nemám BB ale Milku :D

    OdpovědětVymazat
  7. nahodou na tej fotke vyzeras fajn:D a stale obdivujem tvoje vlasy, ah!

    OdpovědětVymazat
  8. náhoodou ti to sluší ;)))

    OdpovědětVymazat
  9. :D:D jak sa smejem ze sfetovana :D prt, dobra si :D

    OdpovědětVymazat
  10. Práveže tá fotka je úžasná.

    OdpovědětVymazat
  11. Nevypadáš :D já jsem koukala hlavně na metro. V Praze jsem byla asi 2x a pokaždé jsme strávily jednu noc/veče jenom ježděním metrem :D miluju metro :D

    včera jsem poprvé jedla lasagne, a vůbec mi nechutnaly :D bléé, ale je fakt že byly tak luxusní jako ty tvoje :)

    OdpovědětVymazat
  12. Lasagne že? Mnami! Ty už jsem hodně dlouho neměla.

    OdpovědětVymazat
  13. Aaaaa prrr.. lasagne, moje neoblíbené jídlo :D
    Jinak zajímavý výlet v Praze, metrem :D Baví Vás tam jezdit co? :D

    OdpovědětVymazat
  14. Hmm, tak v tom případě bych opravdu moc chtěla vypadat jako zfetovaná třináctiletá holka, protože mně připadáš i s těmi svými neuvěřitelnými vlasy prostě nádherná! A ta fotka šeřící se Prahy má úžasný kouzlo...

    OdpovědětVymazat
  15. Tie lasagne vyzerajú úžasne, dala by som si kúsok :)

    OdpovědětVymazat
  16. sluší ti to :) (BB krém v pozadí :'DD)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©