středa

3 TIPS for your face (Ryor, Bioderma, Ziaja)

Mám tady pro Vás tipy na  tři produkty na čištění pleti. Na své si příjdou jak ti, které trápí mastná nebo citlivá pokožka, tak Ti, kteří mají suchou pleť. 
O pověstné dvoufázové odličovací emulzi od RYORu bylo řečeno více než dost jak na všemožných bloggách, tak na tom mém. Ale pro neznalé snad postačí krátké vysvětlení, že tento malý zázrak hravě odlíčí i vodě odolnou řasenku. Já osobně tohle odličovadlo používám jen k odličování očí. Tato emulze se skládá ze dvou složek, "mléčné" nebo krémové a olejové, takže je jasné, což způsobí, že máte po odlíčení mastnější pleť. Kdo má suchý typ pleti, tak mu určitě nebude vadit odličování celého makeupu, u ostatních typů pleti doporučuji po odlíčení celého makeupu použít ještě nějaké tonikum, které mastnotu stáhne a dočistí pleť. CENA: 100kč

Jde-li o micelární vodu, nemohu si vynachválit Biodermu. Řekla bych, že je to na trhu top co se čistících vod  týče. Já osobně vybírám vždy řadu na citlivou pleť, která mi vyhovuje nejvíce, protože mi odstraní zbytky makeupu bez toho, abych měla začervenalou pleť.  CENA: 373kč Ale PRÁVĚ probíhá akce, kdy k opalovacímu krému za 379kč máte tonikum ZDARMA. více se dočtete TADY.

A nakonec mám tady další tip na čištění pleti cenově v nižší relaci. Řekla bych, že značka ZIAJA je na úrovni ryoru, co se kvality i ceny týče. Tento mycí gel jsem používala více než před rokem, kdy mě trápilo akné. A tak jsem při jarním vyklízení a třídění kosmetických produktů na něj narazila a uvědomila si, že by stálo za to poloprázdnou lahvičku vyfotit a napsat o ní pár slov, protože věřím, že by tento tip mohl být užitečný těm, které trápí mastná pleť a černé tečky. Používání jsem tak trochu flákala a nemyla si s ním pleť denně, jak je doporučeno, ale i přesto se díky němu pleť zlepšila. A za CENU: 90korun by byl spokojený snad každý. Ale bacha... vyhněte se kontaktu s očima, docela to pálí!
SHARE THIS POST

17 komentářů:

  1. Micelárka od Biodermy je nejlepší! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní2/5/12 10:10

    ta akce od Biodermy vypadá libově :).

    OdpovědětVymazat
  3. hodně mě zaujal ten poslední výrobek ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Od ziaji mam kremy a delam si zalusk na jejich miceranlní vodu:)

    OdpovědětVymazat
  5. Tohle tonikum od Biodermy mám taky strašně ráda a o značce Ziaja slyším jen samou chválu =)

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní2/5/12 14:48

    Nad biodermu není a se ziajou mám jen zkušenosti s pár produkty a zatím mi vyhovovala kozí řada, o které jsi tady myslím taky psala.

    OdpovědětVymazat
  7. pardoon, ale tonikum je to samé jako micelárka? to asi néé..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždyť to bylo tak psané, jako že ne tonikum, ale micelárka. Ale tak opraveno, ať máš radost. Původně byl záměr upozornit, že je v tom rozdíl. Tak snad to teď bude pochopitelné.

      Vymazat
    2. Anonymní2/5/12 15:59

      tonikum netonikum musím ti dát zapravdu, že jsi vybrala to nejlepší

      Vymazat
  8. zbožňuju tuhle biodermu :)
    Ady.

    OdpovědětVymazat
  9. Díky za typy, určitě vyzkouším Ziaju i Ryor!

    ellovesstyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Ten dvoufázový odličovač jsem měla taky, ale strašně mě štípal do očí :/ Ale tu biodermu si už konečně musím koupit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mám trik na odličování očí... tak se brzy pustím do videa :)

      Vymazat
    2. Ha, jaká náhoda. Asi před dvěma dny jsem se koukala na video, s trikem na odličování očí (ale zabere to více času, více trpělivosti a více odlič. tampónků) tak se moc těším na ten tvůj trik ;)

      Vymazat
  11. ja ten Ryor v poslednej dobe nemôžem nikde zohnať...

    OdpovědětVymazat
  12. Ano, velmi možné to je :D Jinak jsem se chtěla zeptat, jestli bys tedy nezkusila udělat nějaké to "my makeup collection" video :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tu biodermu mám a nijak odvázaná z ní nejsem, ne že by byla špatná, ale pro mě ani nic extra, ale ta Ziaja vypadá dost dobře :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©