pátek

BIODERMA péče o suchou pokožku

Když mi bylo třináct, trpěla jsem na mastnou pokožku, ale postupem času se z mastné stala normální a ta normální se nakonec změnila až na suchou. A tak i když se snažím přijímat dostatečně tekutin, tedy pít okolo dvou litrů vody denně, tak se na pokožce tak jako tak vytváří šupinky. Vyzkoušela jsem proto nepřeberné množství krémů, ale nakonec jsem se vždy vrátila do lékárny pro produkty Biodermy, která mě doposud nezklamala. Nejprve jsem používala levnější krémy od Garnier, které stojí 150korun. Ale zjistila jsem, že se vyplatí připlatit si. A tak jsem zvolila opačný extrém a vyzkoušela si i krémy od Crabtree&Evelyn, které stojí okolo 600ti korun. Nakonec jsem tedy usoudila, že zlatý (přesto trochu vyšší) střed bude neideálnější a --krémy Biodermy, které stojí v průměru 300-400korun. Nakonec jsem zjistila, že střed je to cenový, ale kvalita se od těch drahých krémů nijak nezměnila... Takže hravě strčí do kapsy krémy za šest set :D.

 
Konzistence hydratačního mléka je řidší, proto se taky nejedná o krém ale "mléko". Co se parfemace týče, voní velice příjemně, tak svěže. Jen Vám nedokážu popsat jaká rostlinka nebo chemická přísada tuhle svěží vůní vytváří. Pokožka je po mléce hydratovaná opravdu dlouhou dobu, a tak jej používám vždy po večerní sprše :)... Přesto mohu říct, že i když cítím, že krém stále působí, nerada bych, aby to znělo, že je pokožka mastná. Právě to mi vadilo u levnějším krémů, čemuž se bioderma vyvarovala. Je skvělé, že ráno po vysušené pokožce není ani stopa. Navíc vidím veliké plus v tom, že jej doporučují také pro děti, takže jsem ani neměla od počátku obavy, že bych měla na mléko alergii.


Druhý produkt, který Vám proti suché pokožce pomůže, je tento zelený sprchový gel. Objednala jsem si ho náhodou, místo předchozího tělového mléka. Ale asi to nebylo jen tak /že by osud?/, protože teď vím, že kombinací těchto produktů mám pokožku v mnohem lepším stavu. Navíc mi na tento sprchový gel stále chodí maminka, protože si chce udržet pružnou a jemnou pokožku. Což mi evokuje nejnovější bulvární fotografie Janice Dickenson, jak si nakračovala v minisukni ve svých 57letech. Je tedy pravda, že už je ve věku babiček, takže není divu, že její nohy vypadají, tak jak vypadají... Ale udivuje mě, že jí chybí soudnost, kterou jiné dámy jejího věku mají. O to více si říkám, že je důležité začít hydratovat již v našem věku, abychom i v 57vypadaly skvěle. Ku příkladu mamince mého přítele vydrží tělový krém necelý měsíc a stejně to má i se spotřebou pleťových krémů, taky podle toho vypadá. Takže věřím, že bude krásná ženská ještě v šedesáti. :) A taky ji mám v tomto ohledu za vzor.

Jaké tělové krémy používáte na svou pokožku Vy?
SHARE THIS POST

20 komentářů:

  1. Já bych ráda vyzkoušela od Biodermi pleťové hydratační krémy Na tělo mi vyhovuje ten od Garnieru 7 days na hodně suchou pokožku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Od Biodermy mam vyzkoušené pouze micelární vody a ty jsou úžasné! Hlavně ta růžová na citlivou pleť. Krémy jsem nezkoušela, já používám hydratační od La Roche Posay a je také skvělý.


    www.wingedsquirrel.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak píšeš, micelárka je super.
      A krém taky doporučuju, Ceady nekecá, je to bomba.

      Vymazat
  3. Biodermu zbožnuju! Zrovna včera jsem vypotřebovala vodu ze zelené edice, teďka mě čeká vodička od Vichy, ta jsem zvědavá :) jinak krém používám nepravidelně, ale jak říkáš, taky mám na čele šupinky, takže voda, voda, voda a včera koupený pleťový krém od Dermacolu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady píšu v článku něco o vodě a je pomalu jedenáct a já dnes vypila jen hrnek čaje :D... Takže čemu se vlastně divím :).

      Vymazat
  4. Biodermu mám ráda na obličej, hlavně micelárku (já vím, je to ohraná pisnička, ale funguje). Já se mažu tělovým mlékem denně od svých 16-ti let, pokožku mám sušší a nejraději mám tělové mléko Oves od YR, jinak v zimě nejraději používám SOS měsíčkovou Niveu nebo tělová másla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ále...micelárku od biodermy zbožňuje snad každý :)

      Vymazat
  5. Díky za tip, Ceady:-). Mě se zase osvědčila na hodně suchou pokožku řada Apicosma od Melvity. Na tělo hlavně ten krém, ikdyž mlíčko taky není špatné. A pleťové krémy pro hodně vysušenou pleť. Ale pravda, stojí to tak kolem pětistovky...:-)

    OdpovědětVymazat
  6. .. a já se furt chci dokopat k nějaké kosmetice od Bidermy :D A furt nic! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Biodermy mám doma poměrně hodně..samozřejmě micerálku, kterou má snad každý..ale také nějaké krémy a asi nejraději mám mazání na celé tělo z řady Atoderm-celým názvem Krém! :D Je fakt usper, skvěle hydratuje, takže ho mám hned 500 ml...:)
    Jinak na mém blogu probíhají dvě giveaway, tak se zapoj..:)
    http://fashiondiarybytereza.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Janice Dickenson je podle mě pěkně namyšlená kravěna... No nic, ke krému :D. Až doplácám můj stávající, chci si koupit nějaký hydratační ale váhám mezi Biodermou a Avene, ale prý jsou skoro stejné v účincích takže prostě jedno z toho koupím :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si to myslím :D
      Já Ti ráda doporučím právě Biodermu, nemohu si ji vynachválit.

      Vymazat
  9. Já používám LOccitane, Avéne a Clinique:-) Biodermu mám jen micelárku,ale tohle vypadá taky skvěle:-)
    Mila de Illusoire

    OdpovědětVymazat
  10. Bioderma je fajn, já osobně ale na tělo nejraději používám oleje, třeba Saloos. Krásně se rozmažou, vsáknou, voní a v létě navíc dodají nohám sexy vzhled:-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  11. s biodermou mám dobré zkušenosti, díky za tento post!
    P.S. zvu tě ke mně na GIVEAWAY! určitě se zapoj, jsou tam super ceny a hned čtyři :)

    OdpovědětVymazat
  12. Anonymní31/5/12 10:49

    Bioderma je top a ten krém vypadá skvěle, asi do něj zainvestuju

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bioderma podle mě, co se péče o tělo týče, nemá konkurenci :). Takže neváhejte :).

      Vymazat
  13. já používám krém z Yves Rocher :) a až mi dojde tak asi sáhnu po tomto, všude na něj slyší jen chválu :)

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní3/6/12 21:59

    BIODERMA VYPADÁ SKVĚLE a díky za článek Ceady

    OdpovědětVymazat
  15. Píšu si do svého "co si musím koupit" deníčku, že tohle vyzkouším. Vypadá to fakt dobře.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©