středa

DIARY: Moje první zahrádková jahoda

Moje letos první zahrádková jahoda :). Mňam...Byla sladká a krásně červená a strašně moc chutná :D.... Pomalu začínám střádat jahodové recepty na marmelády, koláče, dorty, sirupy a koktejly a kdo ví, co ještě :). Letos mě určitě čeká jahodové obžerství :). Nemůžu se dočkat :D.
foceno: Nikkor 35mm
SHARE THIS POST

31 komentářů:

  1. To jiné pochutnáníčko než molitanové napodobeniny jahod z Lidlu.

    OdpovědětVymazat
  2. to je aspon sladky post o nicem! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Přesně tak :)... Ten článek jsem vytvořila hlavně kvůli jedné čtenářce, která žadonila o fotky s novým objektivem :).

      Vymazat
  3. není nad jahody ze zahrádky, a vůbec, nejen jahody :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jé ani nevíš, jak Ti závidím! Mňam :)

    OdpovědětVymazat
  5. No teda :) Také asi začnu příští rok pěstovat jahody :D
    - nám se včera záhadně objevily v lednici a tak jsem je záhadně nechala zmizet ve svém bříšku :3

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem dnes měla poprvé ze zahrádky.. :)

    OdpovědětVymazat
  7. se máš, domácí jsou rozhodně nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  8. jéé se máš! miluju jahody!!:))

    OdpovědětVymazat
  9. Mňam, gratulujem ! :)

    OdpovědětVymazat
  10. jahodofilie?:D pěkné fotky :) taky mám ráda jahody ale u mě jednoznačně vedou třešně a višně! a za domem celý sad .... aaaa ! :D vesnice má nějaké (drobné a ne moc velké) výhody... přece jenom .:D

    OdpovědětVymazat
  11. mňam, mňam, jahody jsou nejlepší! <3

    OdpovědětVymazat
  12. Taky jsem dnes poprvé ochutnala.. :) a už se těším i na třešně :D

    OdpovědětVymazat
  13. Já o první zralou jahodu přišla :/
    Rodiče si jí snědli sami, ani mi nenechali =D

    OdpovědětVymazat
  14. Asi navštívím naší zahrádku!!;)

    OdpovědětVymazat
  15. Hej, už abych jela za rodičema na návštěvu :)

    OdpovědětVymazat
  16. Taky jsem dnes měla :)

    Zvu tě na Giveaway no.2
    www.dreamaboutvendy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. Jahody jsou podle mě nejlepší ovoce!

    OdpovědětVymazat
  18. mnam!!! milujem jahody, moje obľúbené ovocie :)

    OdpovědětVymazat
  19. Jee ty se máš :) já se někdy stavím :D

    OdpovědětVymazat
  20. Mně ještě nedozrály, ale kdo ví, brzy snad budou. :)

    OdpovědětVymazat
  21. také jsem měla o víkendu naší první ze zahrádky!! :))))
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  22. Nádherně fotí objektiv :) A není nad jahody ze zahrádky, taky bych chtěla!

    OdpovědětVymazat
  23. Nám už rostou asi 14dní! .) nejlepší domácí :) koukni ke mě

    OdpovědětVymazat
  24. jééé jak já už se na jahody těšíím! :D

    OdpovědětVymazat
  25. jahody miluju a vlastnoručně vypěstované jsou nejlepší :))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©