středa

DIARY: Motorbike Trip

Mám tady pro Vás fotky z víkendového motosrazu, který jsem si užila jak se patří na své motorce :). Moje druhá jízda na motorce (mimo skútr :D, na které drandím už minimálně dva měsíce :D) v tomto roce a taky druhá jízda od nehody na dálnici. Zatáčky jsem klopila co to šlo a taky jsem se po srazu dozvěděla, jak mě chlapi mezi sebou chválili, že jezdím "vážně dobře" :D. ooo :D až se z toho červenám :D.
Jinak musím říct, že se mi to projíždění po historických pamatkách Čech začíná čím dál více líbit. Tentokrát jsme byli na Střekově, což je nedaleko mého bydliště. Tak uvidíme, zdali investuji peníze do dovolené nebo spíše do ježdění na motorce s přítelem po České republice. A to jsem si ještě před týdnem říkala, že je hrozně těžké rozhodnout se, jestli na túru do Rakouska nebo se plácnout k moři :D... A najednou je tady třetí varianta :D. Tak uvidíme, jak se rozhodnu.
P.S.: Nebudou Vám v létě vadit takovéto články? :D Nebo byste raději fotky od moře? 
SHARE THIS POST

25 komentářů:

  1. Wow! Tak to sis musela náramně užít! :)

    OdpovědětVymazat
  2. tohle ti hrozně závidím ,přesně to je můj se o nejlepší dovolený.Jet na motorce někam kde to neznám.Bohužel naši jsem proti tomu abych vůbec měla motorku..

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní9/5/12 08:55

    Páni, to je přece Tvoje věc, jestli tady budou články z dovolené na motorce, nebo od moře...! :) Článek se mi líbil. Nenapsala jsi ale to nejdůležitější - KDE jste byli... :D A taky bych prosila nějaké Tvé foto, jak jsi na motorce... :) A co maturita...? Zvládáš obojí, maturování prokládané výlety? Netřeba se šrotit?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Foto na motorce z letoška nemám. Když se nasedá na motorky a je jich 40, nikdo nestíhá fotit :D, protože se musí vyjet zároveň. Tedy alespoň takhle si to obhajovat přítel :D. Ale příště přítele snad ukecám, za pokus nic nedám :D.
      P.S.: Fotky jsou ze Střekova

      Vymazat
    2. Anonymní9/5/12 18:04

      Díky. A co maturitní test z matiky? Slyšela jsem hodně stížností, že letos byl těžší, než loni. Jak si stojíš?

      Vymazat
    3. Nemám z toho dobrý pocit.:(
      Štve mě, že jsem pokazila i to, co je pro mě za jiných okolností snadné. Hold nezvládám stres. O to víc mě štve, že se ve třídě našlo pár jedinců, kteří od sebe opisovali.
      Navíc jsem se teď dozvěděla od záskupkyně ředitele, že jsou problémy s opravováním slohových prací u těch, kteří psali RECEPT. Takže doufám, že nebudu mezi těmi, kteří nezvládnou popis pracovního postupu. Ale tak snad zase tak úplně beznadějný případ nebudu, co se češtiny týče.

      Jinak se učím, dnes sedím od rána nad dějepisem, stejně tak jako včera a předevčírem.

      Vymazat
    4. Anonymní9/5/12 19:36

      To držím pěsti.

      Vymazat
  4. No taky ráda jezdím s přítelem na jeho motorce a výlety mi určitě nevadí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já bych teda raději četla zajímavé "moto" články z cest po krásách naší země, protože jsme barbaři a všichni jezdíme za hranice a na naši matičku zemi zapomínáme! Navíc snad každá blogerka bude mít fotky od moře, tak by u tebe byla příjemná změna:)

    OdpovědětVymazat
  6. ja si hned podle prvni rikala ze je to strekov :-)

    OdpovědětVymazat
  7. vůbec bych neřekla, že jsi taková motorkářka! myslím, podle vzhledu a tak =)
    to já bych to měla jednoduchý, jela bych k moři :D :D

    OdpovědětVymazat
  8. hezké fotky ;) snad sis to užila ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Motorky nemusím, já mám raději to moře :)).

    OdpovědětVymazat
  10. Ceady, skvělé fotky, ale já bych raději moře:-D
    Mila de Illusoire

    ESSENCE REBELS GIVEAWAY:
    http://illussoire.blogspot.com/2012/05/essence-rebels-limitovana-edice.html

    OdpovědětVymazat
  11. wow, mně se tyhle články určitě líbí.

    OdpovědětVymazat
  12. Všetky články od teba sú skvelé ;) Či už fotené doma, v záhrade alebo pri mori ;) :D

    OdpovědětVymazat
  13. článek je super :) jen by mě zajímalo co jsi měla na sobě ty :D

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. Suprovní fotky, vypadá to že sis to užila. Tak, já osobně bych se raději válela u moře, ale takové články si určitě počtu, protože to je pro mě jedno velké neznáme :-)
    http://beily-beautyworld.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. Nebudou, u moře je přece ukrutná nuda ;)

    OdpovědětVymazat
  16. krásné fotky. hezké a české. :)

    OdpovědětVymazat
  17. super fotky :) určitě sis to užila !

    OdpovědětVymazat
  18. waaauu.... motorkářka! to je krásný ! :) neznám moc holek co by mělo motorku :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©