čtvrtek

DIARY: šílený zjev versus dokonalost


Určitě to znáte, prolistováváte si časopisy a říkáte si, kdybych tak vypadala jako ta modelka, ať už se jedná o postavu, makeup nebo o vlasy... (a ne jako příšera z obludária :D)... A tak jsem se rozhodla pro měsíc červen odstartovat sérii článků o tom, jak se vypořádat s vlastními vlasy. A o čem bude první článek? Myslím, že právě k této fotografii bude příhodný název "Jak zkrotit svoji hřívu" :). Zítra se můžete těšit na první článek.
P.S.: Takhle šíleně vypadám po použití hřebenu tanngle teezeru (článek TADY) :D
SHARE THIS POST

20 komentářů:

  1. těším se na nové články ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Máš krásné vlasy, vypadáš jako víla.

    OdpovědětVymazat
  3. To by sa mi hodilo! :)

    OdpovědětVymazat
  4. máš velmi peknú farbu vlasov :) teším sa na zajtrajší článok o skrotení :-D

    OdpovědětVymazat
  5. mne sa páčia tvoje vlasy aj takto ! :) vyzerajú ako z jedného editoriálu čo som videla asi 3 roky dozadu :D :)

    OdpovědětVymazat
  6. takhle moje vlasy naštěstí už dávno nevypadají a nemusím je žehlit (jen ofinu, která mi pravidelně odstává). a to jen díky přípravkům, které používám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. prezrad - ake su to pripravky?

      Vymazat
    2. Taky by mě to zajímalo :)

      Vymazat
  7. waa perfektna foto :) zerem ju :)

    OdpovědětVymazat
  8. Koukala jsem na fotku už na facebooku a lekla jsem se kdo ti co udělal :D

    Zvu tě na Giveaway no.2
    www.dreamaboutvendy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. tvoje vlasy by mali naklonovať a predávať :-)

    OdpovědětVymazat
  10. na články se moc těším! Super nápad!

    OdpovědětVymazat
  11. Mně se tvoje vlasy hrozně líbí, co bych za ně dala a ani bych je nijak nekrotila. Mám opačný problém, každé ráno řeším jak svým splihlým vlasům dodat alespoň trošku objemu.

    OdpovědětVymazat
  12. :D
    moje vlasy po tom hrebeni vyzeraju uplne opacne

    OdpovědětVymazat
  13. Máš úžasné vlasy a je hrozná škoda je rovnat! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Jo to si taky dost často říkám.. A vidím, že máš úplně stejné vlasy jako já :D Příšerné kudrliny, které trčí všude do stran a po umytí a rozčesání jako strašidlo :D Já to řeším tak,že si je jednou týdně vyžehlím a pak už se mi dělají jen takové větší vlny, které se mi díkybohu líbí :-)
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©