úterý

DIARY: Tiské stěny - Trip

Tentokrát mám pro Vás fotky z výletu na Tiské stěny. Musím říct, že to byla opravdu pěkná procházka. Na půli cesty byla ke všemu restaurace, takže nechybělo nadlábnutí se svíčkovou, která byla naprosto famózní (tedy jako od maminky)... Takže jsem se pustila do přecpávání, místo toho, abych Vám ji ještě před snědením vyfotila :D.... A poté následovala cesta zpátky s plným žaludkem :D. Fotila jsem spíše po cestě tam a ještě ke všemu přátele, takže byste z těch profilových fotek neznámých lidí moc neměli :D.... I když nevím jaké je pokoukáníčko na mé nohy z ptačí perspektivy :D
Kdo mě najde?.... Co vy a "výletničení"?
SHARE THIS POST

25 komentářů:

  1. super, závidím výletování, já si na něj musím ještě měsíc počkat:/

    Zvu tě na giveaway!
    http://wind-in-hair.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. to je nádherná příroda :) hned bych taky někam jela místo učení :)

    OdpovědětVymazat
  3. jé to je kousek od nás :)

    OdpovědětVymazat
  4. no jelikož přítel teď maturuje tak nic :( ALE pak to začne mořem!! už se neskutečně těším :D

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. jůů tam je krásně..:)) a kde že to je, jen tak orientačně?:)

    OdpovědětVymazat
  6. jůů tam je krásně..:)) a kde že to je, jen tak orientačně?:)

    OdpovědětVymazat
  7. jé, tam muselo byť super :')

    OdpovědětVymazat
  8. miluju takové výlety...:) a více takových článků :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jééé, aspoň někdo :)...
      Pokusím se to tady v létě takovými články zásobovat pravidelněji.

      Vymazat
  9. Anonymní15/5/12 17:00

    ako ti dopadla maturitka?.-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zvládla jsem to :). A to jsem měla strach.
      Tak teď ještě ústní část a pak se bude snad oslavovat :).

      Vymazat
  10. Ja mám prírodu veľmi rada :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já moc ráda chodím/jezdím na výlety...snad v létě bude na to víc času :)

    OdpovědětVymazat
  12. Jéé :) Výlet závidím :) Půjdeš pochod Praha - Prčice? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bohužel nemůžu...23. maturuju a tak není času nazbyt :)

      Vymazat
  13. Ta druhá fotka je hezká, takový ráj. :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní16/5/12 10:12

    Články s oblečením, recepty a výlety - SUPER. Kosmetické recenze - NUDA na druhou. Výlet do Tiských skal musel být super. Držím palce k úspěšnému odmaturování.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. recenze píšu, protože je po mně čtenáři chtějí...taky jsou to nejčtenější články. Recepty jsou nejméně čtené a na stejné příčce by se umístily i výlety... Takže od recenzí asi 100% neupustím.

      Vymazat
  15. Výlety mám ráda, zvlášť když je takových pěkných míst na výletění:)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©