neděle

DIARY: What annoys me? Co mě štve?

Štve mě....že už jsem se neuvěřitelně dlouhou dobu neviděla s Klárkou! (ještě starší foto, teď je z ní neuvěřitelný hubeňour)
Štve mě...že Clinique produkty sice seženu v řadě parfumérií, ale akce a "super" produkty mají jen ve svých obchodech... A tak mě nebaví pozorovat jejich facebook, kde vyhlašují jednu akci za druhou. :D (Malichernos? Ale vláčet se do parfumérky a pak zjistit, že jste tam šli zbytečně...hm...taky by Vás to štvalo :D)
Štvou mě...moje nohy a hlavně to, že neustále vysedávám nebo polehávám, ať už u televize nebo u notebooku, místo toho, abych se sebou začala něco dělat! (Stejně jako teď)
Štve mě to, že s mým přítelem nedá domluvit na dovolené u moře a tak budu ráda za ježdění po Česku na motorce a na Mácháč :D. (motorku mám ráda, jezdím taky ráda, ale mimo to bych chtěla i k moři).Štve mě to...že přítel nerad fotí a že když už mě vyfotí, tak mu je jedno, jestli mám na fotce druhou bradu nebo jestli mi chybí půlka obličeje!!! A když už se s ním bavím o tom, že mě bude fotit na cestách, tak mi řekne:"Ale fotit budeš přeci ty." :D (joke)
Ale tím nejaktuálnějším naštváním je zlost na sebe samotnou, že raději přemýšlím nad nesmysly, jako že bych si mohla pořídit supr jupr kovovou nástěnku z IKEY, namísto toho, abych se zvládla během jednoho dne naučit 5maturitních otázek...Bože, jak já jsem blbá! Připadám si teď jako ta malá holčička z Výměny manželek, která nedokázala ani vykreslit omalovánky, protože od toho neustále musela odbíhat.

SHARE THIS POST

53 komentářů:

  1. takový typ článku se mi líbí!:D

    OdpovědětVymazat
  2. taky mě štvou moje nohy :D štve mě že se místo učení jen válím a projíždím blogy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky:D když těch blogů je toliiik!:D

      Vymazat
  3. Nerad fotí jo? Já jak mám zrcadlovku tak i lidi co nefotěj si chtěj zkusit jaký to s ní je, protože technika nějak láká :D Ale je to blbé, třeba kdyby se do toho vložil, objevil by schovaný talent.
    A ta holčička neni blbá, bud jen nebyla k tomu vedená nebo má ADHD, a ty nejsi blbá, ty jen před sebou máš velkou událost a příliš nuceného učení, to odbíhá úplně každej

    OdpovědětVymazat
  4. dobrý článek:D a ta nástěnka se mě taky ale líbí! jinak držím pěsti s maturitou ať se to naučíš!!

    OdpovědětVymazat
  5. Na první pohled jsem se lekla, že Tě štvu já, ale neboj, po maturitě se uvidíme, už se těšim ;) A až se sem přestěhuješ tak se budem vidět furt :) A jinak mě štvou úplně ty samé věci, fakt :D Snad jen tem clinique mě neštve :D

    OdpovědětVymazat
  6. Některé věci s tebou sdílím. :D Jako například nenávist svých nohou.. A co se týče dovolené, taky to vypadá, že tenhle rok pouze ČR... :( A o maturitních otázkách mi ani nemluv... :/

    OdpovědětVymazat
  7. Super fotky!!;) Držím ti palce, aby si maturitu udělala!!;)

    OdpovědětVymazat
  8. pěkný, líbí se mi řečeno od srdce, mám takové příspěvky ráda.. pěkné :)) snad se ty věci co nejrychleji zredukují a bude tě toho štvát co nejmíň ... :)))

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Ceady,já mám stejný problém s kámoškou jsem se nesešla nějakej ten měsíc :(,nohy byli vždycky můj problém,všude jsem vychrtlá jen horní část nohou ne a né zhubnout,jo a dovolená s přítelem,to vypadá stejně jak u tebe,prostě aby člověk všechno zorganizoval sám jinak nic nemá,nakonec skončíme asi taky někde na Mácháči :D,focení asi taky to samí,přítel se nerad fotí,říká že je to zbytečný a když mě fotí,tak je mu to jedno jak to vypadá...prostě ti chlapy nám dávají co :D

    OdpovědětVymazat
  10. super článek,nohy máš hezký ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Ty toho máš ještě málo, ale co já bych toho vypsala :D Tak si tu nástěnku kup a už se jdi učit ;) :D

    OdpovědětVymazat
  12. Tohle je supr , jsem ráda že jsi to napsala :)

    OdpovědětVymazat
  13. Taky nemám rada svoje nohy :D

    OdpovědětVymazat
  14. :D mám pocit že mě štve uplně všechno a že kdybych dělala takový článek, tak by byl nekonečný

    OdpovědětVymazat
  15. Mě štve celý zbytek postavy krom nohou :D Také mne štvou VŠECHNY maturitní otázky a štve mě, že místo abych si užívala někde venku s přáteli tak se musím učit a jsem v permanentním stresu :(

    OdpovědětVymazat
  16. Taky mám několik x věcí, které mě štvou! Zajímavý tip na článek. Doufám, že by nevadilo, kdybych takový podobný někdy udělala i já na svém blogu. :)

    OdpovědětVymazat
  17. Výměna manželek, jo jo. :) :D

    OdpovědětVymazat
  18. Všichni máme problémy a všechny nás něco štve.. Někdy víc, někdy míň. Taky maturuji a úplně tě chápu a taky vím, že celková apatie pramení právě z maturity - nestíhání, nicneumění..je to děs. Držím ti palce, zvládli to ti před náma, zvládnou to ti za náma, tak proč ne my?
    Jediné, co mě trochu zarazilo hned na začátku, je poznámka u Kláry "Teď už je z ní hubeňour." Samozřejmě, že mi do toho nic není. Jenom bych to (o) kamarádce nikdy neřekla, protože vím, že mně samotné by bylo strašně nepříjemné, kdyby mi někdo v podstatě řekl "Hele, byla jsi pěkně vyžraná, ale neboj, teď jsi už shodila, je to ok." Navíc vzhledem k tomu, že život je zkrátka život a "neštěstí" nechodí po lidech a může se cokoliv stát - nemoc, spokojenej život, neřešení postavy, moc povinností, jiné starosti - a ta váha se může vrátit. A jak by ti/jí bylo, kdyby si říkala "Aha, tak už mám ty svoje kila zase zpátky, mám přesně tolik, kolik na téhle fotce z Pražskýho výletu 2012 a pamatuju si, jak tehdy **** řekla, že jsem byla tlustá (i když to přesně takhle neřekla - to je uvažování ženskýho mozku, přece!)." Holky si totiž umí, aniž by chtěli, strašně podrývat sebevědomí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neřekla jsem, že je tlustá!!

      Vymazat
    2. Evi neboj, se Ceady se o tomhle normálně bojíme a vím, že to nemyslela nijak urážlivě, ale spíš jako lichotku, ale děkuju ;)

      Vymazat
  19. Anonymní13/5/12 17:37

    Na té první fotce považujes Kláru za tlustou?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. proč? nepovažuju

      Vymazat
    2. Anonymní13/5/12 18:19

      Protože píšeš "teď už je z ní hubeňour".

      Vymazat
    3. No tak příště kvůli Tobě napíšu, že od té doby zhubla pár kilo.
      Spokojen/á?

      Vymazat
    4. Anonymní13/5/12 19:58

      Nebylo by lepsi tam priste treba nepsat nic? Vzdycky to vyzni jako "nemam aktualni fotku, tak sem davam tu, na ktere je jeste tlusta, ale ted uz je z ni hubenour / od doby vyfoceni zhubla par kilo".

      Toho tveho rypnuti na Klarinu adresu si vsimla i Eva v komentari nade mnou, tak na tom asi neco bude...

      Vymazat
    5. Tak si do měj ryjte...jen jsem chtěla říct, že to opravdu tak vůbec myšleno nebylo!
      To si spíše myslíte vy, protože mě by tohle ve snu nenapadlo.

      Vymazat
    6. Anonymní13/5/12 22:08

      Tak raději trochu přemýšlej nad tím, co publikuješ, než to zveřejníš.

      Vymazat
    7. myslím, že vás, anonymov, sa to dotklo viac ako dotyčnej Klárky... keď to ona berie normálne, prečo to vás štve? trošku hlúpe, nie?

      Vymazat
    8. Anonymní14/5/12 20:39

      no já mam normálně velikost L, ale mam i trička XS, takže asi takhle je to s těma velikostma a Ceady rozhodně nemá menší velikost než L, to rozhodně ne. U tebe jsem to L tipla docela dobře :)

      Vymazat
  20. zajímavý článek ;)
    snad každýho něco štve =D

    OdpovědětVymazat
  21. Anonymní13/5/12 19:21

    super konečně jsem objevila nějakou tlustší blogerku. Alespoň od někoho mohu brát inspirace na oblečení ve stejné velikosti. :) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No možná se můžu vyžrat ještě víc, ať se máš na co koukat ;)

      Vymazat
    2. Anonymní14/5/12 00:10

      Já to rozhodně nemyslela zle, všude vídám blogerky s velikostí XS,S,M, tak je tu někdo kdo má velikost XL a víc, což je super ;)

      Vymazat
    3. A to má podle Tebe kdo z nás dvou? :D
      Protože ani jedné XLko nesedí :D

      Vymazat
    4. Anonymní14/5/12 16:03

      No ty máš minimálně XL a víc a ta hnědovláska u tý bych řekla L, ale o tý se tu vůbec nebavím, co jsem psala myslím na tebe.

      Vymazat
    5. milujem ľudí, čo podľa jednej fotky dokážu vypočítať BMI, presne odhadnúť duševný aj fyzický stav, minulosť aj budúcnosť človeka a ešte mu aj prečítať myšlienky :) magické schopnosti anonymov, žeáno... ja som sa o sebe minule dozvedela, že som tehotná, asi tie antikoncepčné pilulky papám úplne zbytočne :)

      Vymazat
    6. Věřím, že to nebylo myšleno zle, ale ty velikosti jsi opravdu neodhadla ;) Kalhoty mám asi L, ale vršek normálně M...A Ceady je ještě drobnější ;)

      Vymazat
    7. Anonymní14/5/12 20:41

      no já mam normálně velikost L, ale nosím i trička velikost XS, takže asi takhle to s těma velikostma je. A ceady rozhodně menší než L nemá, to fakt ne, minimálně L. Leda by měla baculkovou velikost M a tak. A u tebe jsem tu velikost docela trefila.

      Vymazat
    8. nene, přiznám se...Nakupuji v obchodech pro těhotné! Ale nikomu to neříkej.

      Vymazat
    9. A ty Ceady znáš osobně, že to tak dobře víš?

      Vymazat
  22. Toto tu snáď nemyslíte vážne,s niektorými komentármi.Klárka je krásna,verím že to vôbec nebolo myslené tak ako tu niekto píše a Ceady,skvelý článok :)! Tá nástenka môže byť super,nebaví ma stále to prepichovanie fotiek a iných vecí špendlíkmi :)

    OdpovědětVymazat
  23. Ahojky, vůbec to neřeš, at si každej myslí co chce, Klára určitě ví jak jsi o myslela a to nejdůležitější :-) Jestli se nenaštvala ona, tak je to v pohodě. Náhodou já to beru tak, že ji chválíš, že dokázala zhubnout a je z ní ještě větší koča :-)

    OdpovědětVymazat
  24. to je nudy, že anonymové...?! kde nic tu nic, tak budeme hnidopišit a hledat dvojsmysl a přesvědčovat toho, kdo něco napsal, že jen vy víte, jak to vyzní a jak to bylo myšleno...

    Ceady, držím pěsti u matury, já se učím zase na přijímačky na výšku a taky se mi do toho nechceeeeee :-( :-D

    OdpovědětVymazat
  25. super článok. :) moje nohy ma tiež dosť štvú :D

    OdpovědětVymazat
  26. Ono se smí fotit v Ikee??? Přítel mi to pořád zakazuje, že tam někde viděl ceduli a že mi vezmou foťák když budu fotit :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©