čtvrtek

DIARY: YUMI boutique

Tento týden v úterý jsem byla za sestrou v Praze :). A jelikož bylo po Elle shopping weekendu a všechny obchůdky už jsme měly prolezlé a samozřejmě zhlédnuté všechny možné kolekce , vzala mě sestra s její kamarádkou do svého nebo spíše jejich oblíbeného butiku.
Abych se přiznala, chodím do butiků opravdu jen výjimečně, protože tam bývá oblečení často předražené a tak vsázím na klasickou nízkonákladovou konfekci, která je k dostání v obchodních centrech. Na rozdíl od mé sestry, která už má stálou práci a tak se může téměř kdykoli rozšoupnout. A ani tento butik není výjimkou... YUMI obchůdek má klasické butikové ceny, kde oblečení stojí okolo dvou tisíc (ale našla jsem zde i mnohem levnější kousky). Takže se vyrovná cenám ZARY nebo Topshopu. Ale co mě nejvíce překvapilo bylo to,  že bych si nejraději odnesla domů všechny kousky do jednoho! :D Nekecám. A to se mi opravdu často nestává.
A přestože teď šetřím a nemohla jsem si nic koupit, odcházela jsem nesmírně šťastná, protože jsem za první úspěšnou část maturit dostala od sestry rozkošné kraťasy... A nakonec mi ani nevadlo, že si tam mohla pořídit takových věcí. :D
Nakupujete v buticích nebo je to pro Vás příliš drahé? 
SHARE THIS POST

24 komentářů:

  1. Je to příliš drahé :) ale mají tam krásné věci !

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně to tam vypadá :) Mám na butiky podobný názor jako ty, ale je fakt, že si semtam něco dražšího z Topshopu dopřeju ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si čas od času koupím dražší a hlavně kvalitnější kousek do šatníku :). Tak uvidíme...Třeba až příště budu pátrat v Topshopu, tak si nakonec koupi rozmyslím a zajdu zase sem. :)

      Vymazat
  3. je to pro mě příliš drahé, ale až budu vydělávat, tak si občas radost udělám :D

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní17/5/12 09:47

    Bomba Ceady, řekneš mi přímo adresu nebo odkaz na nějaké stránky? prosím prosím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Psala jsem sestře a mají webovky www.yumi.cz, kde jsem dokonce objevila i eshop. Tak si alespoň můžeš prohlédnout ceny oblečení :)

      Vymazat
  5. Tak na mě je to též trošku dražší :) Ale vypadá to tam krásně ..

    OdpovědětVymazat
  6. Vyzerá to tam síce naozaj krásne, ale tie ceny sa mi veľmi nepáčia :D

    OdpovědětVymazat
  7. o YUMI už jsem četla hodně.. a jejich šatičky jsou k sežrání! Ale bohužel pro mě trochu nedostupný cenový level.. :(

    OdpovědětVymazat
  8. Teda ty ceny te bizuterie jsou neuveritelne nadsazene a pritom to ani neni nic originalniho, to si muzu doma navlict taky :DD

    OdpovědětVymazat
  9. v buticích vůbec nenakupuji ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní17/5/12 13:35

    Nebylas uz taky v Origami?

    P.S. Takovouhle pripravu na maturitu bych si taky nechala libit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebyla...
      A taky podle toho ta příprava vypadá :D. Uvidíme, jak zabojuji ve středu :).

      Vymazat
  11. Je ot drahé ale jednou bych ráda nakupovala od mladých českých navrhářů taktřeba v jejich obchodu/butiku by mi to nevadilo :)

    OdpovědětVymazat
  12. když jedu s rodičema, tak klidně butiky. :) Když mám svoje peníze a svojí kreditku tak ty levnější! :D Achjo, co? :) Je to tak ale. :D Koukni ke mě :)

    OdpovědětVymazat
  13. z čeho jsou ty nášunice za 900?:D
    mm, už se těšim až si budu vydělávat :D

    OdpovědětVymazat
  14. Z butiku mám snad jen jednu věc, jinak je to pro mě moc drahé.

    OdpovědětVymazat
  15. pobavila mě ta bižuterie, protože takovou si vyrábím taky a vyjde mi cca na 20 kč za pár naušnic, fakt :D a pokud jsou komponenty ze stříbra, tak je to dražší, ale ne o moc :) takže co se týče butiků-jednoznačně ne :) kdybych přehrabovala peníze vidlema, možná :D ale i kdybych měla více peněz, podle mě platíš za značku a designový vzhled prodejní plochy .) Myslím si, že spoustu kvalitního oblečení (z dobrých materiálů a super střihů) a mnohdy i originálnějšího najdeš třeba i po sekáčích ;)Prostě podle mě platíš hlavně za dobrý pocit .) a takový pocit může být někdy k nezaplacení :D

    OdpovědětVymazat
  16. je to pro mě drahé,ale jestli na to někdo má tak proč ne;)

    OdpovědětVymazat
  17. ooh ,krásný design.Jinak v buticích nakupuji čas od čas,ale moc ne:)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©