pátek

Do you want white teeth?

Na Elle shopping weekendu jsem zavítala do prodejny Profimed, kde jsem využila slevu a znovu si pořídila (již po druhé) tuto bělící pastu. Četla jsem na ni jednou chválu. Nešlo o český blog, ale zahraniční a autorka mi skrze své bloggové stránky výrobek přímo "vnutila", nevím jak jinak lépe popsat to, že jsem hned druhý den naběhla do prodejny se zubními pastami a věděla, že odejdu s touto švýcarskou pastou :D. Nakonec jsem ale nezvolila modrou, jako měla ona bloggerka, ale červenou, která je prý mnohem účinnější a méně chutnější (tohle můžu dosvědčit) :D. Zuby mi za tu dobu ještě nevypadaly, takže hodnotím pastu pozitivně :D.
Zuby jsou po použití opravdu světlejší, jen mám stále problém  s tím, že netuším, jak se zbavit zubního kamene na spodních řezácích. A to už jsem vyzkoušela všemožné bělící pasty. A přesto, že tato mi přišla nejlepší, tak na tohle nevyzraje.
Jinak co se nevýhody této pasty týče, tak je to určitě to, že uzavírání stále zasychá a tak se ráno a večer neobejdu bez jehly, abych "provrtala" otvor :D. 
SHARE THIS POST

21 komentářů:

  1. Chtělo by to výsledek pře a po :)

    OdpovědětVymazat
  2. ZUbní kámen ti odstraní zubař, sama se v domácích podmínkách můžeš zbavit zubního plaku, ale ne kamene. Ale je to otázka 10 minut :-)

    OdpovědětVymazat
  3. jojo já mám to samé, že mám dole zubní kámen a taky mi to pokaždé oddělá zubař :)
    a tyhle švyýcarské kartáčky jsou nejlepší, máme je doma už strašně dlouho, za poslední roky jsme si jiný nekoupili :)

    OdpovědětVymazat
  4. nedá se na tebe koukat skoro v žádném postu, nekdy se usmej, vic prijemnejsi vyraz by nebyl na škodu..;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se usmívám, ale možná nesleduješ moje stránky tak pravidelně.

      Vymazat
    2. A ty se usmíváš, když si čistíš zuby?

      Vymazat
  5. Anonymní18/5/12 09:31

    Taky jsem mivala a mivam problem se zubnim kamenem na spodnich zubech, zubarka mi to dycky jednou za pul roku odstranila, ale neda se to srovnat s tim, jak mi to odstranili na zubni hygiene, jako vsude! Od ty doby - a diky cisteni mezizubnim kartackem - ho zdaleka tolik nemam.
    Kaca

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní18/5/12 09:43

    tak sa nepozeraj ...

    OdpovědětVymazat
  7. Ceady, zubní kámen ti odstraní dentistka:-) Stačí se podle potřeby objednat 1-2 x ročně:-)
    Mila de Illusoire

    OdpovědětVymazat
  8. Vždy tu prezentuješ samé skvelé výrobky a mňa stále viac a viac hnevá, že u nás na Slovensku sa z nich predáva minimum.. Táto pasta by sa mi skutočne hodila, nakoľko si ani na jeden deň neodpustím kávu a čaj... Možno ak raz zavítam do Prahy, nakúpim si zásoby na pár rokov :D

    OdpovědětVymazat
  9. Také jsem měla problém se zubním kamenem a po náštěvě mé zubařky, která mi ho bezbolestně odstranila už je to mnohem lepší :) Já jsem zkoušela různé bělící pasty, ale žádná nezabírala, ale vyzkoušet se musí všechno že! :D

    OdpovědětVymazat
  10. joo,, tak tahle u mě nezafungovala... vlastně skoro žádná bělící pasta,, ahahh..nej. byla Beverly Hills pasta, taky z profimedu, ale už ji tam bohužel neprodávají, ta byla fakt skvělá <3*

    OdpovědětVymazat
  11. Taky jsem hned chtěla běžet, ale do zasychání úzávěru a hnusná chuť mě odradila. :/

    OdpovědětVymazat
  12. Zubní kámen se mi naštěstí nedělá, takže nemohu posoudit. Jinak mám bělící pasty velmi ráda. :) Musí ale trošku fungovat :)

    OdpovědětVymazat
  13. Take bych ráda viděla před a po :)

    OdpovědětVymazat
  14. Chtěla bych vyzkoušet ten kartáček,zatím jsem stále věrná Curaproxu :)

    OdpovědětVymazat
  15. Díky za tip, dobrou pastu na bělení zubů sháním už dlouho. ;)

    OdpovědětVymazat
  16. Potřebuji si pořídit taky nějaký nový kartáček. A myslíš že mi po této pastě nevypadají zámečky? :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©