úterý

Elle shopping weekend (4.-6.5.)

Tento víkend se koná ELLE shopping weekend. A tak jsem se si řekla, že bych mohla vytvořit článek se značkami, u kterých mě slevový kupón oslovil. U každé značky naleznete základní info na které produkty se vztahuje sleva a také jak je daná sleva vysoká.
P.S.: K fotkám jsem přidala aktuální ceny produktů PŘED SLEVOU.

 CLINIQUE 
Clinique pokračuje v dárkových akcích. V měsíci dubnu probíhala akce, kdy jste k dvěma produktům dostali malou kosmetickou taštičku s mini-produkty.  Tentokrát získáte kosmetickou (jarní) taštičku respektive pytlíček s 6 produkty zdarma... Samozřejmě ke koupi Clinique produktů.. a to v ceně 1500Kč. A tak Vám doporučuji koupit hydratační gelový krém nebo novinku BB krém (četla jsem o ní v aktuálním Elle čísle) a k tomu bych zvolila Chubby Stick (moje recenze TADY). Jinak tato taštička ve tvaru měšce vypadá zaručeně lépe nežli ty z dubna. Takže myslím, že Ti kteří akci promeškali se nám teď budou chechtat, protože na tom budou lépe :D.

 Parfumerie DOUGLAS 
Do parfumerie Douglas máte 20% slevu na vybrané značky Douglas prodejny (např. Venus, XL.xs, Souglas Sohne) nebo na značky Artemis, a 20% sleva na všechny parfémy (Toni Gard a Forster&Johnsen).
Produkty, které bych Vám doporučila jsou z vlasové kosmetiky, tak parfémy Forster&Johnsen, které mají v nabídce celkem 8 parfémů (jak pro ženy, tak pro muže). Každá vůně je něčím specifická. Mojí neoblíbenější je Happiness. Takže myslím, že se ta 20% sleva na 1229 korun vyplatí.

 PROFIMED/korres 
V prodejně Profimed bude 20% sleva na vybrané značky.  Jako například Tweezerman- jedná se o kvalitní pinzety (Jednu mám a musím říct, že jsem s ní neuvěřitelně spokojená. Škoda, že jsem nevydržela do slev), poté je 20% sleva na Swissdent bělící zubní pasty (viz. foto) a značku GUM, která je také na bělení. A to nejhlavnější a pro mě nejzajímavější je to, že na produkty KORRES, speciálně na pleťovou kosmetiku je také 20%sleva. (Mé recenze na Korres produkty TADY)
Bohužel tentokrát Lee Stafford ve slevách není, ale koukala jsem posledně na to, že mají i menší balení, takže seženete produkt i za 70korun.

 MAYBELLINE:   Značka Maybelline NY má 25% slevu v drogérii DM.
Co bych si chtěla pořídit? 1.) legendární řasenka jen za pouhých 99kč 2.) řasenka Illegal Length 3) rtěnka Popstick (máte s ní zkušenosti)CENY jsem uváděla u všech značek PŘED SLEVOU!!!!

SHARE THIS POST

17 komentářů:

  1. Super článek, já se chystám ke koupi masky na vlasy z Douglasu.

    OdpovědětVymazat
  2. tak mi zo Slovenska môôžme len závidieť tento nakupovací víkend .. a tie zľavy ((: Je to skvelý nápad.

    http://catherinestyl.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. o Clinique určitě uvažuji :)

    OdpovědětVymazat
  4. tak jsem zvědavá, co si přivezeš :) škoda že se tam dostanu až 9. do Prahy..

    a vážně by mě zajímalo jestli ta illegal řasenka stojí za to.

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní1/5/12 10:28

    prosím, pořiď si tu pastu z Profimed a dej vědět, jestli je účinná. Docela mě láká.

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní1/5/12 11:23

    Ahoj, můžu se Tě prosím zeptat, ta akce Clinique je pouze v obchodě Clinique v Praze, nebo v parfumeriích? Děkuji za odpověd. Jsem z Brna a akce mě láká, tak snad to nebude v Praze:)
    ú)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Předpokládám, že to bude jen v Praze. Ačkoli se o tom v časopisu přímo nezmiňují.

      Vymazat
    2. akce by měla platit určitě v buticích Clinique, myslím, že v parfumeriích mají jen ty malé taštičky s jinými produkty :)

      Vymazat
    3. Anonymní2/5/12 10:28

      Děkuji Vám za odpověd:) je to škoda že pouze v Praze, v téhle taštičce mají skvělé krémy, doporučuji.

      Vymazat
    4. Anonymní3/5/12 08:07

      Ještě mě napadlo, kdyby snad některá z Vás taštičku měla a nevyužila ji, koupila bych ji za 1000 Kč. Email jjeessiiee099@seznam.cz snad nevadí že to tady píši, miluji Clinique:) díky

      Vymazat
  7. na ten popstick od maybelline som citala zopar negativnych recenzii :/ ale ako uz bolo povedane,my na slovensku mozme len snivat :D

    OdpovědětVymazat
  8. ahoj, nevíš prosím, jestli ta dárková taštička Clinique bude k mání jen po předložení těch kuponů z ELLE nebo i bez? časopis si nekupuju, ale tato akce by mě docela zajímala (a nejsem z prahy jen projíždím, takže by mě asi naštvalo, kdybych jen kvůli tomu jela z koleje místo plánovaného čtvrtka až v pátek a bylo by mi řečeno, že mám smůlu:D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mělo by být pravděpodobně s kuponem, ale určitě zkus štěstí, za optání přímo v obchodě přeci nic nedáš :).
      Dej pak vědět, jak jsi dopadla.

      Vymazat
    2. Anonymní3/5/12 08:00

      Po předložení kuponu:)

      Vymazat
  9. Super článek! Díky za tipy! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní9/3/13 08:17

    Curгently it sоunds like Expresѕіon Engine
    is the prеferred blοgging platform available right nοw.
    (from what I've read) Is that what you are using on your blog?

    My blog post - growing 4 inches taller

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©