sobota

INFO: marketingová soutěž Brandstorm

Dnes mám tady pro Váš trochu informační článek, který bych si tak jako tak zapsala do diáře na budoucí časy. A tak je pro mě jednodušší napsat zmínku tady. V rámci Loreal jsem narazila pro mě na doposud neznámou soutěž, která mi přišla velice zajímavou a hlavně to byla soutěž, která znamená pro člověka  životní příležitost vyzkoušet si, co marketing obnáší. A tak pokud studujete nebo se chystáte studovat marketing, zbystřete a zapiště si za uši, že sice i když tato soutěž již letos proběhla, v příštích letech by mohla přijít šance a mohlo by se usmát štěstí právě na Vás. A o co jde? Více se o tom dočtete v celém článku.
Tento rok konalo již po dvacáté Loreal martetingovou soutěž Brandstorm, kde bylo cílem hry vypracovat tu nejlepší marketingovou strategii. Soutěž se týkala vysokých škol, zejména studentů čtvrtých a pátých ročníků, bez ohledu na to, zdali studují marketing či nikoliv.
Letos se zúčasnilo celkem 31 tříčlenných skupin z Česka i ze Slovenska. Do finále postoupilo nakonec jen 5týmů a vyhrála skupinka studentů z vysoké školy ekonomické s názvem Zapara, která se zaměřila na produkt do portfolia značky The Body. Jednalo se o zázračný gel na puchýře nohou. Co obnáší výhra v Česku pro tyto studenty? Z národního kola postupují do světového, které proběhne v Paříži. A pokud vyhrají celosvětové kolo, získají zájezd v hodnotě deseti tisíc eur. I když myslím, že druhé i třetí místo bude takévelice slušné umístění :). Teď je ale ještě čeká tvrdá dřina, dokud si svůj produkt v polovině června neobhájí i ve Francii.
SHARE THIS POST
The life of Ceady. All rights reserved. ©