úterý

JUNE WISHLIST / Červnový nákupní seznam?



Právě mi začaly prázdniny a čas užívání si.... A tak jsem si řekla, že bych se letošní červen mohla rozšoupnout... a když už s výletničením a cestováním budu muset počkat do července na přítele, budu moct alespoň rozhazovat za oblečení a kosmetiku. Ale oblečení nakonec taky nepřipadá v úvahu, protože teď po maturitách nevypadám pouze jako koule, ale přímo jako vzducholoď :D (není to ani k smíchu, jako k pláči, protože co jsem dva měsíce hubla, mám za 3týdny nazpátek). A tak si jednotlivé věci pořídím tedy spíše za odměnu, pokud se mi podaří přestat žrát :D. A asi mi nic jiného nezbude...protože ani jednomu z produktů nechci odolávat, nejvíce ze všeho mě láká akce na Biodermu, kdy balíček stojí něco málo přes pět set korun... a druhou neodmyslitelností bude M.A.C.... Tak uvidíme... Pěkně si sepíšu cíle (Něco jako 1. začít pravidelně cvičit, 2.přestat žrát :D, 3.vejít se do nových kalhot.....a takhle můžu pokračovat až do nekonečna.). A ke každému splněnému bodíku si jednu z těchto věcí pořídím :). Teď to sestavit tak, aby to nebylo demotivující :D.
A po koupi (snad) všech položek kosmetiky... zainvestuji konečně do lepších plavek :).

JAKÁ JE VAŠE MOTIVACE? DOVOLENÁ, KOSMETIKA NEBO OBLEČENÍ?

Tyto jsou značky Calzedonia... Myslím, že to už je slušná motivace, co říkáte? :)
SHARE THIS POST

31 komentářů:

  1. Člověk se musí odměňovat, takže i za maličkosti bych se na tvém místě odměnila. :) Wishlist je super - oboje plavky jsou krásné a nejvíc mě dostal obal od MACu. Proužky miluju, takže si asi něco pořídím. :) A díky za info o Biodermě - předpokládám, že bude k dostání v lékárnách, ne?

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní29/5/12 08:18

    jak víš o té Biodermě? kolik bude stát a od kdy bude k sehnání? děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mám své tajné zdroje :)
      Konečně Ti po celém dni pátrání mohu přesně odpovědět :).
      Cena: 549korun a akce už probíhá :)

      Vymazat
  3. pěkné :) nejvíc se mi líbí ta rtěnka MAC, ten obal je dokonalý!! A akce na Biodermu je parádní, asi se po tom také porozhlédnu :)


    www.wingedsquirrel.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Hmm pěkný seznam, pár věcí z toho by se mi určitě hodilo. :) Jinak taky jsem si řikala, že bych měla začít alespoň trochu cvičit... Alespoň sedy-lehy :D :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty bílé, přesně takové hledám a nemůžu najít. Díky za tip na nejúžasnější plavky!:)

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní29/5/12 12:03

    Ahoj, muzu se zeptat kdy vyhlasis viteze giveaway o cocky? Moc dekuji:) D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Soutěž jsem uzavřela a ihned v ten samý den uveřejnila výherce :). Přikládám odkaz na článek:
      http://thelifeofceady.blogspot.com/2012/05/winner-is-vyhercem-se-stava.html

      Vymazat
  7. Mě láka ten balíček od biodermi :) a ty bílé plavky jsou krásné:)

    OdpovědětVymazat
  8. jooo motivejšn je vždycky nejlepší!
    tak Ti přeju ať odškrtneš co nevíc cílů a tím pádem i položek:)

    OdpovědětVymazat
  9. podle mě je dobré se odměňovat, taky to tak dělám :D a je jedno čím ;)

    OdpovědětVymazat
  10. ty plavky jsou krásné :)

    OdpovědětVymazat
  11. Pro ty vpravo bych hubla hned, když by mi nebyl jasné, že mi takový vršek hned spadne/stejně nebude v mé velikosti :-x závidím všem, kdo takové věci nosit mužou :)

    OdpovědětVymazat
  12. Hubdnu už přes čtvrt roku a jsem moc ráda, že jsem se zbavila dost centimetrů, takže motivace tak nějak průběžně chodí sama, podle oblečení už to moc neřeším, když mi všechno padá. A kupovat nové, to by mě asi zruinovalo. :D
    Budu držet palce, ať všechno zvládneš po maturitě dát zas dolů. :)
    mmch - Úplně úžasný wishlist, můj je o něco skromnější, ale plavky mezi něj taky patří, doufám, že se mi do srpna povede nějaké sehnat, tyhle Calzedoňácké vypadají dobře! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní29/5/12 17:54

    nevim čemu se divíš. je jasný, že když máš sklony k tomu být tlustá, tak jakmile přestaneš jíst zdravě a "dietně" tak to hned nabereš zpátky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale koukám, že anonym umí být zlý, ale pozorně číst neumí, protože jsem nikde nenapsala, že bych se divila a že by tohle pro mě byla novinka. Doufám, že máš po takovém milém komentáři ze sebe hned lepší pocit. :)
      Přeju Ti krásný zbytek dne.

      Vymazat
  14. Anonymní29/5/12 18:54

    Už máš prázdniny? Žádné příjimačky tě nečekají? Závidím...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no trošku jsem ty prázdniny nadnesla :). Příští a týden na to mě čekají celkem 2přijímací zkoušky :). Takže bych se měla začít zase rychle šprtat, protože do teď jsem si ty prázdniny od maturity užívala :).

      Vymazat
  15. Tie biele plavky vyzerajú krásne, tiež sa na nejaké takéhoto typu a farby chystám :)

    OdpovědětVymazat
  16. Zvláštní jak na stres každý reaguje jinak... Já naopak vloni o svym svaťáku zhubla snad nejvíc co jsem kdy zhubla :-D protože jsem nemohla prostě vůbec jíst. Ale když vidím tvoje fotky ať už tady nebo na FB, tak mi nepřijde, že bys přibrala. Naopak ti to moc sluší když se netrápíš maturitou :-) mimochodem, kde nakupuješ plavky? přijde mi že kamkoliv přijdu tak tam jsou všechny plavky děsný :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hned bych to s Tebou měnila :)
      Jinak nakupuji v obchodních centrech a nebo přes internet, ale to to většinou nedopadá nejlépe :D, protože plavky krásný, ale nakonec mi nesedí prsa :D, protože se vždy buď podhodnotím a nebo naopak nadhodnotím :D.

      Vymazat
  17. Super, také bych brala vše!

    OdpovědětVymazat
  18. Anonymní30/5/12 17:49

    Vážně má Tvoje maminka 57 let?Tedy je Ti 19,jak píšeš,takže Tě měla docela pozdě.Tak jsi takové vymodlené dítě.To se máš určitě dobře.

    OdpovědětVymazat
  19. Anonymní4/6/12 14:25

    Ahoj, nevi nahodou nektera z vas, jesti ty plavky s flitry Calzedonia jsou jeste nekde k sehnani?? Nebo uz jsou vsude vyprodane tak, jako v cele Italii? :(

    OdpovědětVymazat
  20. Anonymní21/6/12 16:37

    Prosím, než něco napíšeš,kontroluj si gramatiku.Vždycky máš nějaké chyby.Jako úspěšné maturantce by se Ti to nemělo stát.Pokud chceš dělat žurnalistiku,tak doufám,že to neuvidí nikdo ,kdo by Tě měl hodnotit dle písemných prací na internetu.Předpokládám,že učitelé nebo profesoři Tvoje články nečtou,jedině tehdy,pokud bys je prezentovala jako nějakou talentovou zkoušku při vstupu na vysokou školu.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©