úterý

Mám strach


Zítra mě čeká den D...Den, kterého jsem se obávala již od šesté třídy, ze kterého jsem měla noční můry už v deváté třídě...a chytře letos přenechala učení až na poslední chvíli. A tak si teď říkám, proč jsem si tak blbě vybrala maturitu z dějepisu, když pletu letopočty, panovníky a území :D... a proč musím poslouchat, že všichni čtyřkaři mají z maturit jedničky a dvojky, protože si vytáhli čísla, která si přáli? Chjo... Takže teď přestat sýčkovat, začít myslet na otázky, které si chci vytáhnout a dokola si číst dějepis, psychologii a přípravu na češtinu :D. A děj se vůle boží....
SHARE THIS POST

51 komentářů:

  1. držím ti palce :') určite si aj ty vytiahneš nejaké ľahké otázky ;)
    inak skvelá kabelka :)

    OdpovědětVymazat
  2. Držím ti palečky Ceady :)) To dáš))

    OdpovědětVymazat
  3. ja mám dejepis zajtra a je mi úprimne jedno, čo z neho budem mať :D pre mňa za mňa aj osmičku

    OdpovědětVymazat
  4. Jé prosímtě, kde je to focené? Strašně mi to připomíná jedno místo, kam jezdím na prázdniny. A maturity se neboj, já už ji mám za sebou a není to tak strašné ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to Máchovo jezero.
      Jinak jsou to rok staré fotky
      A děkuju moc :)

      Vymazat
  5. Hodně štěstí a vědomostí. ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Před maturitou jsem byla šíleně nervózní a všichni mi říkali, neboj, na známky u maturity se tě nikdo nikdy ptát nebude. Nakonec jsem měla samé jedničky a můžu potvrdit, opravdu se mě na to nikdy nezeptal. Akorát, že teď mě to štve :D

    OdpovědětVymazat
  7. určitě to zvládneš!!! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Také Ti přeji hodně štěstí :) Určitě to dokážeš :)

    OdpovědětVymazat
  9. držím palce! :) jinak co bys mi radila, vybrat si za rok dějepis nebo zeměpis v kombinaci se společenskými vědami? já pořád váhám.. tedy měla jsem jistý zeměpis, ale zase si říkám, že dějepis je propojenější právě se ZSV a budu ho mít i k příjimačkám..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní23/5/12 00:39

      Sice to nebylo na mě, ale brala bych dějepis, protože to souvisí se ZSV a krom toho... ano, maturita je fraška. :-) Fakt je. Kolik znáte lidí, co neudělali maturitu? A kolik znáte lidí, kteří se nedostali na vysokou? Radši se učit na přijímačky a jakékoli ulehčení v tom, že maturitní předmět ještě upotřebím dál, se počítá.

      Vymazat
    2. Jsem stejného názoru :). Kdybych chtěla něco jednoduššího a třeba i nepotřebného, tak bych určitě nematurovala z dějepisu. Ale říkala jsem si, že se mi to bude hodit u přijímacích zkoušek.

      Vymazat
  10. Držím palce! Zmákneš to! :)

    OdpovědětVymazat
  11. já si ze svého největšího nepřítele - pedagogiky - vytáhla nejhorší otázku plnou letopočtů - vývoj českého školství.. dostala jsem dvě.. nakonec se ti nepřátelé zdáli malincí, doufám že to bude i u tebe takhle :) hodně štěstí!

    OdpovědětVymazat
  12. Já odmaturovala včera. Neboj, to zvládneš! :)

    OdpovědětVymazat
  13. dobre to dopadne! drzim silno prsty :)))

    OdpovědětVymazat
  14. Hodně štěstí! A neboj, všechny otázky jsou fajn, neexistuje dobré nebo špatná, je to jen v hlavě! Myslím na tebe!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebo jsou spíše otázky, které umím... a které zase ne :D...
      Mockrát děkuju

      Vymazat
  15. Budu na tebe zítra myslet a držet palce! Určitě to zvládneš, neboj :)).

    OdpovědětVymazat
  16. To zvládneš! :) Ségra maturovala vloni a maturuje do dnes... :// Učitelka jí to na poprvé při ustních nechtěla uznat, poté ji to opravovala konkurenční škola a tak snad ji to teď výjde :) Držím pěsti ;)

    OdpovědětVymazat
  17. Počky na vysoké, to budeš ráda vzpomínám na maturitku :-D ale hodně štěstí!!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  18. maturity se vůbec neboj! a to myšlení na otázku? fakt zabírá!
    držím palce :))

    OdpovědětVymazat
  19. Hodně štěstí, určitě to zvládneš!:)

    OdpovědětVymazat
  20. Neboj to zmákneš! :) Maturita není to nejhorší! :D

    OdpovědětVymazat
  21. To zvladnes! Kazdopadne minuly rok sem taky maturovala z dejaku a rikam si, ze horsi predmet sem si vybrat nemohla, to se porad ucis a nauceny otazky nepribyvaji...:D

    OdpovědětVymazat
  22. Tak přeju ať ti to dobře dopadne. :) Já už to mam dneškem za sebou, takže vim jak ti je. :) Jinak - jestli tě to uklidní - já sem si vytáhla otázku z ekonomiky, kterou sem nechtěla a mam za 1 :D Takže vytáhnout si otázku kterou chceš nebo ne... myslim že na tom zas tak uplně nesejde. :)

    OdpovědětVymazat
  23. to dáš levou zadní :))

    OdpovědětVymazat
  24. To zvládněš, určitě jsi šikovná:)

    OdpovědětVymazat
  25. držím ti palce, určitě to zvládneš!! :)

    OdpovědětVymazat
  26. Držím palce! Zvládneš to :)

    P.S. Zelená ti hrozně sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  27. Ceady, máš naší velkou podporu, vůbec o Tobě nepochybujem :) dáš to jako nic!

    OdpovědětVymazat
  28. Tak hodně štěstí! :) Určitě to zvládneš! :)

    OdpovědětVymazat
  29. neboj :) ty to zvládneš!!! :) nemám strach že by jsi to neudělala, ale určitě ti budu držet palce :)

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  30. držím palce!! hodně štěstí :) jinak na fotce ti to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  31. Anonymní25/5/12 16:55

    Není náhodou Tvoje fotka od Máchova jezera?Udělala sis výlet před maturitou?Na odreagování ideální.Nikdo se neptá na výsledky,stačí-udělala-neudělala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. udělala... psala jsem to do jednoho komentáře i na facebooku :).

      Vymazat
  32. Anonymní25/5/12 17:03

    Nevím,na co se hlásíš na vysokou,ale nepochopila jsem,proč maturuješ z dějepisu.Je pro Tebe potřebný nebo nepotřebný?Co je jednodušší než dějepis?Pokud ho potřebuješ na výšku,tak se zajímáš o historii,pokud ne,tak nevidím důvod k nepovinné maturitě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslím, že sis na to odpověděl/a.
      Buď je možnost, že si vyberu něco, co mě baví a je pro mě snadné na učení nebo si lidé vybírají předměty, které se jim hodí k přijímacím zkouškám.

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©