pondělí

My breakfast...Musli, Corn flakes or "Pohár života"?

K snídani už odmalička zbožňuji musli...ať už pečené nebo klasické vločky s mlékem nebo třeba cornflaky s kakaem a mlékem :D. Možná jsou tahle jídla mou oblíbenou snídani právě díky mléku, které obsahuje.
Postupem času jsem docílila až k tomuto musli od RYORU, na které jsem narazila v lékárně. Musím říct, že mě nejprve název zarazil, myslela jsem, že je to zase nějaký klasický zázračný produkt pro důchodce, který bude léčit vše od křečových žil až po rakovinu žaludku. A ejhle...moje domněnka byla naprosto mylná. Jenže to jsem se dozvěděla až po více jak roce, kdy si právě tohle "zrní" připravovala moje babička. Nejprve jsem zase reagovala jako blbec a začala se jí smát, co to jí za šílenosti. Nakonec mi vysvětlila, že jí onen "POHÁR ŽIVOTA" pomohl proti zácpě, vysokému cholesterolu a nečekaně babička i díky změně stravování, kdy tohle jídlo jedla každé ráno, zhubla skoro dvacet kilo a vypadá tak skvěle jako v 25letech.
A tak jsem si řekla, že bych byla hloupá, kdybych to taky nevyzkoušela.. A světě div se... Tento pokrm jím opravdu často a ne a ne jej vypustit, protože mi s jogurtem hrozně chutná. I když já preferuji řecký jogurt, který má spoustu kalorií :D. No což...když už nebudu hubená, tak nebudu mít alespoň vysoký cholesterol, akné a zácpu :D, heč. :DAle uznejte sami, že ten název není zrovna libozvučný :D... Tedy alespoň mně příjde zvláštní v 19ti říkat jako důchodkyně:"Jdu si dát svůj ranní pohár života.":D
Mimo to jsem si oblíbila RYOR čaje. Jejich cena je více než přívětivá a navíc chutnají skvěle. Vyzkoušela jsem už celkem tři druhy a nejoblíbenější byl stop apetit.
P.S.: Prosím, držte mi dnes celé odpoledne palce, abych si vytáhla dobrou otázku. :D
SHARE THIS POST

46 komentářů:

  1. Ten název je vážně šílenej >D

    OdpovědětVymazat
  2. Název nic moc, ale jestli fungují, tak proč ne. :) Ryor mám ráda, takže je vyzkouším. Díky za tip!
    Palce budu držet, ale sama pak zjistíš, že to tak hrozné není. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky držím palce! Neboj, zvládneš to levou zadní:) Ale přesně jak píše Veronika, když si teď po dvou letech vzpomenu na maturitu (a to jsme měli ještě tu klasickou = všechny předměty v jeden den), tak se mi spíš vybaví fajn den:) Teď na vysoké se maturitě spíš pousmívám, protože vlastně na každou zkoušku se učím takový objem věcí jako na maturitu z předmětu, který jsem měla 4 roky, někdy i víc:D A to zkoušek mívám tak 12 za semestr, někdy i víc a v pohodě to zvládám i s prací:) Opravdu není čeho se bát. Spíš ti přeju, aby ses dostala na vysokou, kterou chceš studovat a opravdu se ti potom studijní realita líbila:) To je daleko důležitější.

      Vymazat
    2. Děkuji moc :). Už aby to bylo za mnou a abych se mohla začít připravovat na přijímací zkoušky :).
      P.S.: Taky maturuji ze všech předmětů v jeden den :).

      Vymazat
    3. Já tomu teď moc nerozumím, ale kamarádka měla právě jeden předmět dřív, jenom písemně, tak jsem myslela, že to tak je normální:)

      Vymazat
  3. Palce držím :)
    Jinak kolik tak tyhle musli stojí? :)
    Díky za odpověď ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní23/5/12 12:26

      Kolem 100 Kč za balení 250 g ;)

      Vymazat
  4. musli mám taky moc ráda:) o tomhle jsem ale ještě nikdy neslyšela, vypadá dobře:) ale tak jako jsi to popsala by fungovalo každé musli a vločky, ne jen "pohár života" :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jo Ryor müsli? Tak to se po něm musím podívat :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nahodou, ten nazov je uplne v pohode, videla som horsie :)
    Drzim palce, kazdy rok uspesne odmaturuje toooolko ludi, nevidim dovod, preco by si to prave ty nezvladla :) m

    OdpovědětVymazat
  7. mňam! a držím palce, ja mám dnes dejepis -____- no čo, k tým dvom jednotkám trojka-štvorka zapadne akurát :D

    OdpovědětVymazat
  8. Musli mám ke snídani ráda, kolik toho je v tom balení a kolik stojí? Bych vyzkoušela :-) Díky za tip!

    http://mamou-stylove.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Ty poháry mi neskutečně jdou proti chuti. Mají mazlavou konzistenci a to se prostě nedá :D musela jsem si vždycky udělat normální musli a pak to doplnit tím pohárem, jinak bych to asi nesnědla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně to chutná :). Byla jsem zvyklá už na psyllium, takže tohle mě na začátku zase tak nepřekvapilo :)

      Vymazat
  10. mě toto přijde jako strašně specifická potravina, je to moc zajímavé, jak je to bohaté chutí, rozmanité a prý i těmi látkami..... a název to podle mě vystihuje přesně, zvlášť, jak se to tam nechává bobtnat ve sklenici či misce a teprve pak se s tím něco dělá :-)

    OdpovědětVymazat
  11. a úplně jsem zapomněla... hodně štěstí na otázky přeju!!!

    OdpovědětVymazat
  12. už jsem tyto potraviny od Ryoru viděla, ale moc mě to neláká. piju pouze jejich čaj který podporuje lymfatický systém. ne že by byl dobrý, ale já dělám všechno pro to, abych měla v pořádku lymfatický systém a odplavovaly se mi z těla toxické látky a snad se mi zmírnila i ta děsná příšerná celulitida.
    p.s. držím palce!

    OdpovědětVymazat
  13. No tak na to se určitě v lékárně podívám :) Jak se cenově pohybují? Nedržím palce, ale celé pěsti :))

    OdpovědětVymazat
  14. No Pohár života jsem si taky koupila asi před čtvrt rokem a větší hnus sem nejedla :D Natlačila sem to do sebe vyloženě "na silu", protože mi bylo líto to vyhodit. Znovu už asi ne :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý máme jiné chutě :).
      Mně dnes po maturitě mamča pozvala do čínské restaurace na její oblíbenou polévku...která byla z mého pohledu tragická :D

      Vymazat
  15. Anonymní23/5/12 12:23

    Samotné to moc dobré není.... Ale kdyz si dáte do misky 3-5 lzicek, zalijete trochou vody a zatím si vyndate jogurt a oloupete a nakrajite ovoce (např. Jahody, jablka, banány,... Co máte rády;) a pak to všechno smícháte dohromady, tak je to výborná osvěžující snídaně nebo svačina. Funguje to na principu toho, že vaše tělo není schopné tyto látky rozložit a ty vám projdou žaludkem a střevy a obrousí vám jejich stěny, takže je zbaví usazených a ulpělých "nečistot". Nečekala bych, že potom zhubnete (tedy jen díky tomu) ale tím, že se o tyhle věci zajímáte a začnete místo parků a dortů snídat tohle, tak to je cesta k hubnutí. Jinak si spíš myslím, že to docela funguje spíš jako pročišťující kura, která vám odplatí odpadní látky z těla...
    PS: Hodně štěstí;)
    B.

    OdpovědětVymazat
  16. Já musli mám strašně moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  17. na tento "pohár života" od Ryoru už se dívám delší dobu a docela mě to láká :) už jen proto, že mám celkem problematickou pleť, bych se nad jeho koupí měla zamyslet :D ;)

    OdpovědětVymazat
  18. To může být výborné. I já si už dlouho pochutnávám na různých musli, takže tohle by byla skvělý změna. Hodně druhů :)

    OdpovědětVymazat
  19. musli zbožňuju, teď mám domácí =)

    OdpovědětVymazat
  20. pání, já ani nevěděla že ryor vytváří i ptoraviny .. Tuhle značku má mfakt ráda, tak ho asi postupem času vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  21. Uh,to je jídlo? Vypadá to jako zrní,co dávám morčeti k žrádlu.:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to víš, že je to jídlo... koukala jsem na stránky ryoru a mají tam dokonce i video, jak to "zrní" vypadá při přípravě :).

      Vymazat
  22. super článek, já jim musli skořicové :)

    OdpovědětVymazat
  23. palce jsme ti drželi a ty jsi to udělala :-*

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  24. Anonymní24/5/12 15:34

    ahojky prosímtě mohla bych se tě zeptat jak to chutná?

    OdpovědětVymazat
  25. Na facebooku som si precitala, ze si to zmakla, tak prijmi moju gratulaciu, mas to za sebou :)).
    Chcem sa spytat na stravovanie tvojej babicky blizsie, ako sa stravovala, aky rezim dodrziavala. Dik.A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak babička se hodně přeorientovala na luštěniny a k objedu jedla zeleninové polévky tohoto typu http://thelifeofceady.blogspot.com/2012/03/recipe-my-favorite-soup.html.
      A hlavně přestala jíst čokoládu a sladké pečivo, to úplně vyškrtla a vrhla se jen na celozrnný chleb. Pokud se nepletu tak si oblíbila lámankový chleba :), o tom dokáže básnit hodiny :D.

      No a to je asi všechno. Nijak zvlášť nesportuje, pokud se nepočítá, že denně chodí do města a z města pěšky :).
      A najednou jí šla kila dolů :).

      Vymazat
    2. ahoj, vdaka za odpoved. To chodenie pesky z mesta sa urcite pocita!Je obdivuhodne, ze sa jej to takto podarilo. Vo vyššom veku sa to len tak nevidi.Tak babicke vela zdravia, moze byt prikladom a inspiraciou pre nas mladsich a.:)

      Vymazat
  26. Anonymní24/5/12 19:46

    ahojky mohla bych se tě zeptat jak to chutná? je to výrazné, nebo spíše bez chuti?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak sladové ovesné vločky s dýňovými semínky, semínky slunečnice nikdy není bez chuti :). Tedy já to tak vnímám. A namísto rozinek je tam plod kustovnice čínské (koukni se na googlu pokud nevíš, jak to vypadá)
      Jinak vytvoří to po zalití a hodině ležení gelovou strukturu, protože obsahuje psyllium, které je absolutně bez chuti :). Takže to není čeho se bát.
      Pro mě to má výraznou chuť právě díky semínkům a té kustovnici :).

      Ono se to těžko popisuje, ale tak snad jsem Ti trochu pomohla :).

      Vymazat
  27. Anonymní24/5/12 19:47

    Ahooooj měla bych dotaz, který se týká maturity, chtěla bych se Tě zeptat co by jsi mi poradila na to abych si dobře maturitní otázky zapamatovala za týden maturuji a absolutně nic si nemohu zapamatovat :-( vůbec hrůůůůůza
    Jinak gratulírn :-) k maturitě
    pa pa ozvi se Marťa :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já se učila dopředu... u dějepisu došla do 25otázky a vytáhla si 26ku :D...no ostuda a byla jsem z toho tak v šoku, že jsem pomalu nic neřekla. Ještě teď se stydím, protože bych teď normálně z fleku o tom dokázala mluvit.

      Ale asi je nesmysl učit se přepisováním... Vyhraď si dva dny na jeden předmět, dva dny na druhý, dva dny na třetí... :)
      A jen si to čti a potom, co přečteš jednu otázku, tak si to zkus říkat na hlas :).
      Budu Ti držet palce, asi jsem Ti moc nepomohla :), ale nic lepšího jsem já při svaťáku nevymyslela :).

      Vymazat
  28. Anonymní25/5/12 13:08

    ahojky nevíš jaký je princip působení toho poháru? nevíš proč se to nesmí sladit?
    dá se to jíst i bez zalití?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak ona není potřeba to sladit :). ony to dosladí ty plody kustovnice :).
      Ono se to zalívá právě kvůli tomu, že to obsahuje psyllium, které má právě ty účinky díky tomu, že nabobtná a zvětší svůj objem. Díky tomu nemáš pocit hladu a jsi dříve nasycená :).
      Ale chutnala jsem to i bez zalití a chuť byla stále dobrá :).

      Vymazat
  29. Anonymní26/5/12 21:00

    ahojky mohla bych se tě zeptat jestli nemáš zpracované knihy z češtiny, potřebovala bych s nimi pomoci, za týden maturuji a ještě to nemám hotové?
    děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Psala jsem si to ručně, ale řadu knih najdeš na uloz.to
      http://www.ulozto.cz/soubory/TerkusCZ/rozbory-1/

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©