pondělí

NEW IN elle shopping weekend

Málem bych Vám zapomněla ukázat, co jsem si pořídila na elle fashion shopping weekendu. Je toho opravdu málo. Ale snažím se šetřit...Ti, kteří sledují moje facebook stránky, mohou tušit na co...Ale raději to tu nebudu ještě psát, protože se třeba změní okolnosti a naspořené peníze jako vždy utratím za kosmetiku a oblečení :D.
A tak jsem z původního plánu navštívit 5obchodů ustoupila a usoudila, že vsadím na svůj TOP... A proto jsem se vydala do Douglas, kde jsem narazila na novou kolekci... Koupila jsem si potřebný sprchový gel a mamince ke dni matek bahenní masku. Ona si na takové serepetičky zrovna potrpí a tak proč jí neudělat radost. Navíc ten obal byl natolik kouzelný, že jsem jí ho musela vzít i kdybych měla na účtě poslední peníze. A samozřejmě jsem zavítala i do prodejny Clinique, odkud jsem si odnesla k nákupu dárkovou taštičku zdarma. Už po prvním použití musím říct, že stíny s tvářenkou v jednom za moc nestojí, přišly mi takové fórové, takže jsem je dala sestřičce mé kamarádky, která se strašně ráda maluje. (P.S.: Všimli jste si, jak jsou malé děti úplatné? :D Neuvěřitelné) Ale ty ostatní pleťové produkty, včetně lesku a tyčinky na redukci otoků očí, za to stály. Už se vidím, jak je sebou balím na dovolenou... Navíc jsem už delší dobu  měla zálusk na kvalitní pleťový gel-krém a clinique gel proti akné, se kterým jsem měla už v minulosti jen pozitivní zkušenosti :). Takže proč bych nevyužila takovouto akci.
Tedy...to jsem se zase rozepsala :D....Jdu se raději učit.
P.S.: A nebojte se... kosmetika tady taky věčně nebude...Po maturitě vyrazím s foťákem a samozřejmě s přítelem do ulic a nafotím konečně nějaké outfity, slibuji!
SHARE THIS POST

19 komentářů:

  1. Tá maska má vážne skvelý obal :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta maska vypadá hodně dobře já mám bahenní z avonu a je skvělá:) Nemáš toho vůbec málo tolik toho úplně ti závidím:)

    OdpovědětVymazat
  3. taky bych se měla učit, achjo :D. držím palce.
    ty obaly bych nejradši snědla, všechny! ta maska vypadá jak burákové máslo, mňamka. no nic, jdu se asi teda najíst.

    OdpovědětVymazat
  4. Drřím palečky u maturity ! :) mě to čeká příští rok

    OdpovědětVymazat
  5. Zvu na Giveaway!! ;)

    http://monleparadis.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. tak před slevou to bylo...
      SPRCHOVÝ GEL DOUGLAS: 499kč
      MASKA: 569kč
      CLINIQUE KRÉM: 1350kč
      CLINIQUE sérum:490kč

      Vymazat
  7. Prý: Je toho opravdu málo :D Holka, zas tak málo toho není.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Srovnávala jsem to s loňskem, kdy jsem si domů přitáhla tři tašky oblečení :D a jednu kosmetiky :D

      Vymazat
  8. Málo? Ani náhodou :D Pěkný nákup.. :D

    OdpovědětVymazat
  9. Joooo.. Moc jsem se těšila až uvidím tvé nákupy :) Dneska mi přišlo nové ELLE a byl tam takový katalog douglas kde jsou i nějaké slevičky a je tam právě nějaký takový podobný krém od CLINIQUE (nebo možná stejný? http://www.clinique.cz/?q=cs/website_admin/moisturizers&menu=357&clid=196 na stránkách to je hned ten první) za pouhých 490,- (no asi to nebude ten stejný, protože původní cena je 990,-) a nějaké novinky od douglas značky. Tak se tam půjdu mrknout a snad něco pořídím ;)
    A jak jsi psala, že by jsi chtěla také MAC kolekci, tak zítra budu mít na blogu recenzi na BB cream od Garnieru a pozítří ten MAC :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já mám od Cinique krém/gel na oči a nic moc :-(. Mám pocit, že mi dělá vrásky, takže bych si ho už nekoupila. Vlastně asi nic od Clinique...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky se nedoporučuje používat protivráskové krémy v nižším věku, protože mohou právě působit podpůrně. I když netuším kolik Ti je :).
      Na druhou stranu já si Clinique nemohu vynachválit. Díky třem krokům se mi neuvěřitelně zlepšila pleť a tak už nepoužívám nic jiného.

      Vymazat
  11. masku a sprcháč mám také! ;) ale ještě jsem zatím nevyzkoušela ...
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. tak hodně štěstí, já už jí mám za sebou :-)

    OdpovědětVymazat
  13. tu masku zkusim
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. Já jsem dřív s Clinique hodně pracoval (mám rád make-up Even Better) a tohle "sérum proti akné" jak píšeš, není žádná novinka (jak můžeš mít dobré zkušenosti s novinkou v minulosti?), natož sérum proti akné! Jedná se o gel, který se aplikuje lokálně na pupínek. Sérum se naopak používá na celý obličej.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no když si něco kupuji, tak je to nové... asi bych si nekupovala starou vyschlou věc...
      A už to jdu opravit, vím dobře že je to gel, ale píšu první, co mám na mysli. Díky za opravu. Alespoň jsem chytřejší.

      Vymazat
  15. po outfitech se mi stýská :( ale recenze jsou super!! :)

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©