pátek

NEW IN: an Athlete? (joke? or true?)

Mám tady pro Vás ukázku novinek...A abych upozornila. Tohle oblečení jsem si objednávala před necelými čtrnácti dny, kdy jsem usoudila, že tentokrát si na elle fashion shopping weekendu koupím pouze kosmetiku, protože ostatní za to ani nestálo. Nevím jak vy, ale letos jsem byla z obsazení obchodů celkem zklamaná. Možná je to taky tím, že jsem vždy nejvíce nakupovala v H&M. I když to už se za poslední rok taky změnilo...potom, co mám pocit, že kvalita oblečení je opravdu nulová. Pokud si tedy nekupuji ty dražší kousky.

P.S.: Fotky novinek z tohoto víkendu doplním během týdne. :)
Tentokrát jsem ale nakupovala v obchodě bezvasport... jak jinak než sportovnější oblečení. Jak už jsem se zmiňovala, chodila jsem v poslední době hodně pešky a v creepers botách nebo v sandálech či v botech na podpatku toho opravdu moc neujdu :D. A tak jsem vsadila na sportovní klasiku, ve které bych mohla jít túru domů, ale abych se také mohla procházet po městě, aniž by si lidé ťukali na čelo, že mám k "jeanám" boty na běh :D, v kterých se tedy chodí skvěle, ale vypadáte pak jako exot :D.  A vysvětlovat všem kolemjdoucím a lidem v autobuse, že odpoledne jdete domů pěšky není zrovna zábavné :D. I když poslední měsíc jsem jezdila jedině na skútru a ejhle...jsem zase jako koule :D...takže teď budu šetřit na benzínu a pustím se zase do pěší túry :D.
A tak když už jsem hledala boty, nemohla jsem si odpustit kalhoty a mikinu :D. A přesto se mi toho zdá málo :D. I když se mi snížil stav na účtě.
          trousers - Lee Cooper, the first shoes - Nike, sweatshirt - Adidas, the next shoes - Adidas           
SHARE THIS POST

20 komentářů:

  1. kalhoty vypadají dobře :) mám ráda šedou :)

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. super úlovky, páčia sa mi tie tenisky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné botky a mikča :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty poslední boty se mi moc líbí :) , jen si je na tobě nedokážu moc představit:) Fotku na noze:) šup,šup:P

    OdpovědětVymazat
  5. dost podobnou mikču má přítel, jen je najková - ale přesně v tomhle střihu, taky šedá + s tím "límečkem" a já jí úplně miluju, ovšem především na sobě :D!

    OdpovědětVymazat
  6. mikina a tenisky!:) mikina se mi ale líbí víc! pěkná :)

    OdpovědětVymazat
  7. ty kalhoty a botky Nike jsou parádní, ty se ti povedly :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jooo, na fotky z elle víkendu se moc těším, jsem zvědavá co sis koupila :)

    Jak jsi psala, že by jsi chtěla u mě podobný článek i na MAC a nebo Clinique, tak je to asi nějaký osud nebo co, ale už je mám delší dobu připravené, ale abych neměla blog jen o letních kolekcích, tak články budou tak max. za týden ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní11/5/12 22:06

    kdy budou zase outfity..? :((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hrozně se omlouvám, mám toho teď hodně... Chci začít fotit venku a když už mám čas po učení já, tak se zase učí přítel. Takže do 14dnů bych zase ráda začala přidávat outfity pravidelně jako dříve.

      Vymazat
  10. Anonymní11/5/12 22:28

    Nebyla jsi dneska na zastávce autobusu 180 kolem 19cté hodiny ? :) Nebo máš možná dvojníka. :D

    OdpovědětVymazat
  11. krásné kalhoty a poslední boty:)

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné věci! Mě se nejvíce líbí ty poslední boty a hlavně ta úžasná mikina. Přestože je taková celkem obyčejná, tak mě se hrozně moc líbí :-) A co na tom že chodíš v běžeckých botech, když jsou pohodlné že jo :D
    http://beily-beautyworld.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní12/5/12 22:58

    koukám, že jsi zlanařila dost lidí na ty adidasky a asi neodolám a taky objednám
    jdou boží

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní14/5/12 10:49

    věci pěkný, to jo ... Jen mě zaráží jedna věc. Kde všechyn bloggerky berou takový peníze na nákupy těch milion serepetiček z kosmetiky, každý den nákupy nových hadříčků apod.? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. že by si na to vydělaly? :D
      Jinak když projedeš můj blog, tak si můžeš všimnout toho, že zase tolik oblečení nemám a ani si ho ve velkém množství nepořizuji. Takže jsem asi výjimka :).
      P.S.: Všimni si, že všechny bloggerky mívají na blogu bannery firem, od kterých dostávají jednou za čas nějaké to oblečení zdarma. Stejně tak to mám i já. Sice je to minimum, ale stále lepší dostat jedny šaty za dva měsíce než vůbec nic :).

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©