úterý

NEW IN: nikkor 35mm a šaty z Sheinside, šortky

O novém objektivu už básním minimálně 14dní... Ale ve chvíli, kdy jsem se odhodlala a objednala klasickou padesátku, přišel mi vzkaz, že díky povodním v Asii bude objektiv u nás na trhu nejdříve za tři týdny. Což jsem samozřejmě nemohla unést, protože když se rozhodnu, tak mé nadšení a odhodlání jen tak neopadne. A tak jsem nakonec usoudila, že budu muset být spokojena i s 35mm... A tak jsem si objektiv v pátek objednala a dneska pěkně zaplatila PPLko v drobákách (prý to řidič ještě neviděl, jsem totiž bouchla prasátko):D a ihned na to jsem utíkala vyzkoušet, jak fotí. Abych se přiznala, měla jsem neuvěřitelné obavy, co když ona třicítka nebude dobrá, ale už jen podle fotky obličeje (viz. foto na facebooku) vím, že je, protože na rozdíl od klasického 18-55mm objektivu mi zachytila póry a vrásky na obličeji :D.
Mimo to mi dnes dorazily letní šatičky z Sheinside.com. Tak snad brzy nafotím s novým objektivem outfit, ať ho taky využiju jinak, než na focení kosmetiky a obličeje :D. Protože už mě pomalu ale jistě začínají moje články nudit. Nemyslete si... já jsem sebekritická až až.. A tak jsem za poslední měsíc poměrně zklamaná z toho, že nejsem schopna vést blog podle plánů nebo alespoň podle bývalého režimu :). Takže nebojte.... ještě mě čekají přijímací zkoušky a potom hurá do víru velkoměsta a ustavičného focení :). Budu aktivní jako nikdy :D.
A taky se těště na outfit v těchto kraťasech
yumi.cz
SHARE THIS POST

30 komentářů:

  1. se máš :)))
    na ty šaty mám na sheinside zálusk už docela dlouho :D
    Ady.

    OdpovědětVymazat
  2. krásný šaty)
    xoxo
    http://dreamaboutflowers.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Problémy s Nikonem jsou již pěkně dlouho.... Z těch povodní, to vypadá, se jen tak nedostanou..

    OdpovědětVymazat
  4. tie šaty sú nádherné :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten objektiv ti závidím taky bych ho chtěla!!;)

    OdpovědětVymazat
  6. mám tie isté šaty, už dlhšiu dobu.. z Romwe :)

    OdpovědětVymazat
  7. No tak ty šatičky vypadají skvělě. Doufám že brzo bude outfit :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ve foťácích se nevyznám, ale do těch šatů jsem se zamilovala.. :o)

    OdpovědětVymazat
  9. Kolik tě stál? Vypadá to, že fotí fakt skvěle, soudě té fotky na FB. A šatičky jsou rozkošné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Platila jsem za něj pět tisíc korun

      Vymazat
  10. šaty jsou krásné a jsem zvědavá jak bude nový objektiv fotit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rohle jsou první fotky focení právě novým objektivem :).

      Vymazat
  11. To bude fajn :) 35mm ti zachytí dobře velkou část scény, od 50mm musíš mít větší odstup. A i když vidím póry, stejně je to fajn fotka a vypadáš VIP :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já Ti nevím, ta padesátka by byla lepší. Ale to posoudím až při fotografování outfitů :).

      Vymazat
  12. Tie šaty sa mi strašne páčia,užsa teším ako v nich nafotíš outfit (:

    http://catherinestyl.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  13. jéé! Já mám úplně nejbožejší černou košili s vlaštovkama <3

    OdpovědětVymazat
  14. ty šaty jsou moc krásný =)

    OdpovědětVymazat
  15. ty šaty jsou skvělý :))!
    a na fotku jsem koukala na fejsu <3

    OdpovědětVymazat
  16. Šaty? Wuáááá, krásné!

    OdpovědětVymazat
  17. jéé, šaty jsou skvělý!!

    OdpovědětVymazat
  18. nemozem sa dockat kedy tento krajcirsky skvost na tebe uvidim :)

    OdpovědětVymazat
  19. ty šaty jsou nádherný :)

    OdpovědětVymazat
  20. Krásné šaty ! :-)

    www.czechblondyn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  21. REAKCE PRO VŠECHNY:
    Fotky v šatech by mohly být už snad koncem týdne :). Můj fotograf (přítel) má právě zkouškové a tak se buď učí nebo odpočívá při práci v dílně :D... A fotografování jeho přítelkyně je pro něj doslova "vopruz" :D.. Takže zkusím nátlak a fotky budou :).

    OdpovědětVymazat
  22. Šaty vypadají krásně :)

    OdpovědětVymazat
  23. musíš nám pak napsat podrobněji, jak ti nový objektiv vyhovuje. také právě přemýšlím o 35mm :) ty šatičky jsou nádherný, ty jsem si vždy přála vyhrát :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj :)
      článek bude :)... to jsi mi připomenula, že jsem měla dnes fotit se základním a 35mm objektivem stejné fotky kvůli srovnání. tak jdu na to.

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©