neděle

DIARY: Mazlíček jménem Adélka

Omlouvám se za svou neaktivnost... Vždy vytvářím články dopředu a teď jsem se více jak týden zajímala jen o maturitu, kterou už mám konečně zdárně za sebou a snad se co nevidět zase do článků pustím. Ták a teď jsem se přiznala, že většinou mívám naplánované články i dva týdny předem. Ano, je to tak. Ale jde-li o recenze, tak je to myslím úplně jedno :). Navíc... v úterý by mi měl přijít nový objektiv, tak uvidíme, jak bude fotit a jak budu já, respektive vy, spokojeni/a. :) Chtěla jsem nejprve 50mm objektiv, ale když jsem prošla všemožné eshopy, všude mi tvrdili, že bude skladem až za tři týdny, což je tedyy pro mě dlouhá doba. A tak jsem zvolila 35mm. Na jednu stranu po procházení flickru vím, že fotky vypadají velice hezky, ale po včerejším pročítání jedné české recenze si zrovna nejsem tak jistá. Tak uvidíme...Přesto se nemohu úterka dočkat.
Dnes mám tady ale pro Vás fotky ze včerejší návštěvy koťátka, které bude už za 14dní pravděpodobně jen moje :). Zatím jen kňourá, pere se s mámou a navíc roztomile pošilhává :D... Tak uvidíme, jak se mi podaří ukecat zase tu mou maminku. Přeci už mi není deset, ale na druhou stranu si nechci postavit hlavu, aby mi pak předhazovala to, že máme stále pokálené koberce a že mi to říkala :D:D.
Líbí se Vám Adélka? A co říkáte na mnou zvolené jméno?
(Asi mi bude stále těch deset, když se tak blbě ptám.)
SHARE THIS POST

47 komentářů:

  1. Bože ta je krásná:)Adélka se k ní hodí

    OdpovědětVymazat
  2. Jůů... ta je roztomilá :))

    OdpovědětVymazat
  3. Ta je nádherná. Zrovna si také prosazuju domů šedo-bílé koťátko. Ale bojuju s přítelem :). To je kolikrát horší, než s maminkou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tomu věřím :). Ten můj mi ho zase přímo vnutil :D... Zamluvil mi ho, aniž bych o tom věděla :D.. A pak se na mě všichni koukali jak na blázna, že o ničem nevím, když "jsem" slíbila, že si kotě vezmu :D. Ale když jsem ho viděla, tak jsem zjistila, že se takovému škvrněti opravdu nedá odolat :).

      Vymazat
  4. Jezis ta je roztomilá :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ta je skvělá (zvlášť na 2. fotce vypadá dokonale roztomilecky)! Adélka je super jméno. Když jsme pořizovali kočku my, tak ji máma chtěla, ale táta by nechtěl, proto jsme s mámou a bráchou počkali, až táta bude pryč a kočku (opuštěnou chudinku ♥) jsem přivezli. Táta chvíli frflal a kočka ho neustále vyhledávala a teď ji má hrozně rád.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi připomenulo to, jak mamča nechtěla potkana a nakonec si ho taky oblíbila :).
      Takže myslím, že s kotětem to bude stejné :)

      Vymazat
  6. je nádherná. :) a jméno Adélka je pěkné.

    OdpovědětVymazat
  7. ňuňu doufám, že ti z ní nevyroste svině jako z tý naší. jako kotě se mazlila všecko.. a teď nám čůrá do tašek,psovi do pelechu, kolikrát našim do postele, nemazlí se (jen když mrouská) prostě strašná.ale stejně jí milujem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to nezávidím :D ale máme to doma taky za sebou, mysleli jsme, že jí hráblo, měli jsme pořád naděláno v posteli:D... pak nám jeden chytrý pán řekl, že to kočky dělají, když se snaží lidi na něco (na sebe :D) upozornit, tak že se máme zamyslet, jestli něco neděláme blbě nebo tak... a tak jsme se zamysleli a přišli na to, že to začla dělat, když jsem začla jezdit na kolej a uklízet kočce záchod a krmit jí měl brácha :D... jinak ta naše je zas úplný opak, od malička na sebe nenechala šáhnout a ukazovala se nám, jen když chtěla jíst, ale už tak 2 roky je jakoby se jí změnila osobnost, dokonce k nám i příjde a nechá se hladit... taky jí milujem, už 12 let ;)

      A Adélka je super jméno pro kočku, určitě si jí "vydupeš" (kdyby nic, tak nasaď známou fintu "dárek za maturitu" :D) a bude to úžasnej mazel, už z té fotky na to vypadá ;)

      Vymazat
    2. přítelův kocour je nevlastní brácha tohoto kotěte a je neuvěřitelně přítulný. Dokud byl kotě a přítelovi rodiče ho čas od času tolerovali doma :D, tak se mnou spal vždy přes noc v posteli :D A teď se nechá klidně 2hodiny hladit :D. Tak doufám, že budou mít podobnou povahu :).

      Vymazat
    3. tak to zas pozor:D podle mých zkušeností je kočka osobnost sama za sebe, ať má v genech co chce:D... my měli pár let Čerta, peršánka, byl úžasnej mazel, nechal se sebou dělat prakticky cokoli (což se mu pak asi stalo osudným, když k nám na zahradu vlít cizí pes, Čičánek nějak nechápal, že by mu mohl něco udělat, s našim psem na sebe byli zvyklí :-/) no a po něm aby se nám "rána" rychle zahojila, nám táta přinesl domů jeho starší sestřičku (chovatelka byla tátova spolupracovnice, tak byl u zdroje :D) a Sára byla od malička naprostej magor :D 10 let s námi prostě absolutně nekomunikovala (a když tak drápkama a zubiskama :D) a to jí máme celý život v bytě! nikdy ani ven chodit nechtěla, bála se :D... asi jí na starý kolena přeskočilo zpátky:D dokonce už chodí ráda i ven, sama si k nám příjde lehnout, nechá se hladit i od návštěv, no prostě miláček největší:D

      Vymazat
    4. Taky to tak vidím.. Ale stále mohu doufat a přát si, že zdědí lenost po mamince :).

      Vymazat
    5. Jo to máš pravdu, že se na sebe snaží upozornit, většinou to dělá, když nemá úplně perfektně vyklizený záchod, nebo když se nenápadně vkrade do nějakého pokoje a my jí tam omylem zavřem...

      Vymazat
  8. Uvidíš s tím objektivem, 35mm je takový univerzálnější než 50mm ale nevím jaký jsi objednávala :) no každopádně, dobré fotky nezávisí na technice ;) Adélka je krasavice, a jmenovala se tak fenka co jsme měli když jsem byla malá :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ta je sladká!!;) A to kočky ráda nemám!;)

    OdpovědětVymazat
  10. krasne kotatko :) jen bych mozna pockala, az budes vedet, kam pujdes na vysku, aby pak nebyla porad sama doma... ale je fakt roztomila, to bude pekna nezbeda :)
    Ja kdybych byla vic doma, tak si hned zas poridim pejska, ale bohuzel bych to casove nezvladla... :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A právě proto jsem nejprve byla proti. Ale kamarádka má kočku doma a tahá ji sebou v přepravce.
      Tak uvidíme :).

      Vymazat
    2. kocka na prevazeni neni... znami to taky delaji, ale prevazet muzes psa, ten se vaze na lidi, ale kocka se vaze na teritorium... kdyz se nasi rozvadeli, tak jsme taky museli nechat kocky tam, kde byly... jinde by si nezvykly....

      Vymazat
    3. Nerozumím, to kamarádka tahá kočku každý týden na privát/kolej? Copak na to asi říká kočka a spolubydlící? Kočce by nemuselo vadit, že je doma sama, právě proto, že na člověka tak moc fixovaná není.

      Vymazat
    4. Kamarádka nejezdí domů každý víkend, takže to kočce vůbec nevadí. Je na to zvyklá.
      A není kočka jako kočka. Je to stejné posuzování, jako když by se někdo řídil heslem, co Čech, to muzikant.
      Ale to neznamená, že bych snad chtěla zvířata nějak týrat.

      Vymazat
    5. Já osobně si teda myslím, že nevadí skutečnost, že člověk chvíli není doma, protože jaksi chodí do práce nebo do školy. Kočka v bytě žít může a o samotě vydrží. Ale fungovat s kočkou, protože jaksi máte "dva domovy" a vracíte se z koleje (respektive z privátu, protože kolejní řád asi s domácími miláčky těžko počítá :-) domů a kočku vozíte s sebou. To se mi nezdá. Mysli si, že paušalizuju, ale jak tu někdo napsal nade mnou, kočka je obecně fixovaná na teritorium (proto se taky kočky sice toulají, ale dovedou se neomylně po mnoha dnech vrátit domů) a tomuhle bych ji osobně nepodrobovala. (Koček jsem pár doma samozřejmě měla, jinak bych to netvrdila.) Eventuálně kočku nechat na týden prostě doma, ale zas je to moje zvíře, že jo, jsem dost zodpovědná na to, abych se o něj postarala, tak ho na týden nenechám na krku rodičům.

      Vymazat
    6. v mém případě kamarádi bydlí na privátě, přes týden mají kočku v Praze a pokud jedou na víkend domů, tak si ji bere buď ten kluk nebo ta holka... kočka je na to asi zvyklá, nejspíš pokud je vychovávaná jen v bytě, tak jí to nevadí... my jsme měli kočky polozahradní a do bytu bychom je vzít nemohli, chyběla by jim zahrada a myši... určitě záleží na jednotlivém zvířeti, jen říkám, že je třeba myslet i na to zvířátko a nejen na sebe... viz co jsem psala, pejska bych si pořídila hned, ale byl by pořád sám doma, těžko bychom stíhali procházky atp... to nemá cenu, to radši budu bez pejska, i když mě to mrzí...

      Vymazat
  11. krasne kotatko :) jen bych asi byt tebou pockala, az budes vedet, kde budes na vysce, aby pak nebylo skvrne porad samo doma... ja kdybych byla vic doma, tak si hned poridim pejska, ale bohuzel bych to nestihala a byl by chudak porad doma sam....

    OdpovědětVymazat
  12. Je krásná ale jméno se mi nelíbí .

    OdpovědětVymazat
  13. Adéla se jmenuje moje sestra, takže já bych si rozhodně vybrala jiné jméno :D. Ale je roztomilá!

    OdpovědětVymazat
  14. Je roztomilá. :) A i koťata v celkem malém věku už umí používat kočičí záchod. ;) :)

    OdpovědětVymazat
  15. Je to krásnej čumáček! :)

    Já jsem jen vyjádřila svůj názor a nevím proč jsi hned přešla do takového útoku a jsi na mě hnusná. Neumíš přijímat kritiku..? Co čtu tak asi moc ne. Já jsem to myslela obecně, ne jen na Essence, ale když napíšeš větu Co je levné, je špatné (ať už jde o kamarádky názor nebo tvůj.. píšeš o něm na blogu, takže to vypovídá o tom, že si to nejspíš budeš myslet taky) tak nevím co si pak mám myslet já.. jen jsem ti napsala, že se mi zdá že jsi se změnila a to je celé. Tak promiň, já budu příště raději držet hubu a krok a budu ti jen psát jak je vše úžasné.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ale o to mi jde... že většina nečte a nechápe, co mám na mysli. Protože jsem tuhle větu vysvětlila v dalších 2.

      Vymazat
  16. Je nejroztomilejší :)
    fanoušek jména ale nejsem, protože se jmenuju adéla a nesnáším to :DD
    Ady.

    OdpovědětVymazat
  17. aaa ťutínek malinkeej :) miluju kočky, podle mě to jsou nejlepší zvířata a absolutně nesouhlasím s názorem, že jsou hloupé :) a hlavně jdou úplně skvěle vychovat, takže v tom by taky přeci neměl být problém :)

    a jinak gratuluju k úspěšnému složení zkoušky z dospělosti :)

    OdpovědětVymazat
  18. Jéj :) Je hrozně krásňoučká ^^

    OdpovědětVymazat
  19. Ňůňá! Ale tak tu musíš mít... Škoda že mám alergii :'(( :D

    OdpovědětVymazat
  20. Koti ťuťi ňuni! Jezuskote asi sa rozplynu roztomilostí :-D

    OdpovědětVymazat
  21. awww miluju kocky!
    je uzasna!! :)

    OdpovědětVymazat
  22. kdybych mohla, tak chci všechna koťátka na světě ! :) a protože už jedno mám, tak tobě přeji hodně štěstí a pěkně pevné nervy, je to záhul :D teda, ovšem, pokud ji nebudete mít někde venku kolem baráku. A pokud uvnitř, spolehni se na spoustu zničených věcí ! :D

    OdpovědětVymazat
  23. Ježiiiiš ♥ Já miluju kotátka, když jsou maličká. Ale kočky už ne, jak jsou velký a všude serou, tak už se mi přestávají líbit :D

    OdpovědětVymazat
  24. nééééééééééééé, to néé :)))

    OdpovědětVymazat
  25. Kotě jako kotě, obyčejná černá ale tak je krásná žejo. To jméno nemám ráda ale tak co už :D

    OdpovědětVymazat
  26. Anonymní28/5/12 07:20

    môzes dostat toxoplazmozu, mačkam sa treba vyvarovat

    OdpovědětVymazat
  27. Jméno se mi nelíbí, ale kotě krásný.. jak jinak :)

    OdpovědětVymazat
  28. Anonymní29/5/12 11:58

    Mačičky su ti najlepsi domaci milacikovia! dokazu sa dostat skoro kazdemu pod kozu a su tak mile :) Meno sa jej hodi :) adelka je milučká a dúfam že bude tvoja :) Daška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). Taky v to doufám.

      Vymazat
  29. Takovýhle malý černý koťátko jsem našla asi před rokem u místního kláštera. Miluju kočky, takže jsem si ho vzala. I po roce se svýho Štěstíčka nemůžu nabažit. Je dokonalý. A toho, že bude kakat všude, bych se nebála. Pokud ji naučíš na kočičí záchod a budeš jich mít několik, tak problém nebude. Máme 3 kočky a nikdy nebyl žádný problém. Jenom 1. den kakali a čůrali na deku, ale pak už ne. Doufám, že ti to vyjde. :-)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©