sobota

OUTFIT: like a Grey Mouse?

              t-shirt- Atmosphere, jeans- Lee Cooper, blazer- H&M, shoes- Nike, watch- Casio                  

Myslím, že k dnešním rádoby outfitu otazník patří :D. Obzvláště k první fotce, kterou bych si mohla nalepit na ledničku jako odstrašující případ toho, že pokud budu jenom jíst, tak bych se alespoň měla přestat smát, protože mám pěkně vyžraný tváře :D.  A tak jsem Vám tu fotku pro jistotu upravila, ať nemáte noční můry.
No boty i jeany jsou nové (z toho postu)... Musím říct, že jsem si chytře vybrala S a tedy jestli tohle je Sko... :D tak jsem "panna orleánská" :D... Kalhoty mi odstávají jak na zadku, tak vepředu mi schází také nějaké panděro :D. A ta se neobejdu bez pásku, kdy se je snažím co nejvíce vyrolovat, aby neodstávaly na zadku :D. A alespoň na fotce se mi to povedlo. Ale příteli se extrémně líbí, protože i s páskem prostrčí kalhotami ruku :D... Více už jeho oblibu těchto kalhot asi nebudu rozpitvávat :D...A to ani po desáté hodině večerní :D.
SHARE THIS POST

29 komentářů:

  1. Mne osobne sa tento outfit páči zatiaľ najviac. Veľmi ti to takto svedčí :)

    OdpovědětVymazat
  2. :DD naprosto chápu, ti chlapi jsou stejní.
    páčí se mi Tvé brýle!

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle ti ohromně sluší, a mě se hrozně líbí celkově ta kombinace i jednotlivé kousky:)

    OdpovědětVymazat
  4. Zajímavá kombinace, sluší ti to :) chlapi jsou opravdu stejní :D.

    OdpovědětVymazat
  5. Veľmi ti to pristane :) páčia sa mi aj okuliare :)

    OdpovědětVymazat
  6. moc hezký ,ty kalhoty ti opravdu sluší;)

    OdpovědětVymazat
  7. Musím souhlasit, taky se mi ten outfit moc líbí! Jeden z nej v poslední době. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný, opravdu nádhera, tohle bych klidně chtěla mít :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ty nikdy nemůžeš být šedá myš :) a outfit je super moc, baív mě, že je to sportovní i elegantní
    A hele, taky musim přestat jenom žrát... koupila jsme si super kalhoty které mi jsou perfektně až na jednou místo - břicho.. je zapnu, pohnu se, a kalhoty vystřelí a rozepnou se. Takže motivace začít se hlídat :D

    OdpovědětVymazat
  10. Milujem takto oblecene slecny :)

    OdpovědětVymazat
  11. Hodně se mi to líbí! jen ty boty mi k tomu nesedí, ale to je asi už věc názoru! :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Grey is great! Favourite colour! I love the blazer!

    OdpovědětVymazat
  13. Tohle ti sedlo. Btw máš boží vlasy. ♥

    OdpovědětVymazat
  14. Pěkné :) Ehm příteli se taky takové volné věci líbí :D Nebo krátké sukně že :D

    OdpovědětVymazat
  15. Wow... kočka, opravdu velmi Ti to sluší. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Spolupracuješ s bezvasport.cz?:)

    OdpovědětVymazat
  17. Anonymní20/5/12 16:29

    Skoda, ze nikde neni videt cela postava, jak na tobe obleceni vypada celkove.
    Nemuzu se nezeptat, proc sem davas fotky s nejakymi podivnymi krizky (popr. rozmazanymi obliceji) a s komentarem o vyzranych tvarich, kdyz na nich sama sobe nelibis? Nebylo by lepsi tu fotku proste nezverejnit?

    OdpovědětVymazat
  18. krásný outfit :) sluší ti to :))

    OdpovědětVymazat
  19. Tenhle outfit ti hrozně sluší. Asi nejvíc ze všech, co jsem na tobě viděla :)

    OdpovědětVymazat
  20. I LOVE THAT YOU'RE WEARING THESE PANTS!!!
    perfect, comfy, totally cool!
    xxx

    OdpovědětVymazat
  21. Anonymní22/5/12 10:26

    Ahojky, moc ti to sluší, ráda chodím na tvůj blog, jen stále nechápu, proč se schazuješ? Nemáš to zapotřebí...Veronika

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©