středa

REVIEW: The best hand creams


Dnes mám tady pro Vás ukázku mých nejoblíbenějších krémů na ruce :). A jelikož mám neuvěřitelně suché ruce, vyzkoušela jsem už pěknou řadu krémů od těch nejlevnějších až po ty dražší... A musím říct, že jsem zjistila, že se do nich vyplatí investovat. Každý má něco do sebe :) a ke každému jsem se zatím vrátila. Jen stále nevím, který je lepší :). A tak Vám sepíšu pocity ke každému zvlášť, ať si každý vybere, který je mu bližší.


1) Krém od Crabtree&Evelyn patří do cenově vyšších sfér, než klasické drogistické krémy, které si pořídíte okolo padesáti korun :).  Cena toho produktu je 430korun. Což opravdu není nejlevnější záležitost. I když dá se pořídit i v polovičním balení a to za 270korun :).
Co se konzistence týče, tak není klasické mléková/krémová (:D nevím jak to lépe nazvat), ale spíše gelová a hutnější. A musím říct, že mě čím dál více připadá, že jedná-li se o gelové krémy, ať už na pleť nebo na ruce, tak jsou mi pocitově nejpříjemnější. Navíc mi vydrží bez problémů i 4měsíce.
A to nejhlavnější... Tento krém neuvěřitelně hezky voní a má opravdu poutavé balení. No posuďte sami :).


2) Druhý krém je značky Douglas. Je to asi jeden z těch lepších "parfumérkových" krémů, na který jsem zatím narazila. Musím říct, že tomu prvnímu směle konkuruje právě proto, že obsahuje bambucké máslo a hydratace je také bezkonkurenční. Jediné v čem zaostává je jeho parfemace. Mě se zrovna nezdá nejvoňavější v tom smyslu, že bych se zasnila a připadala si ihned po natření jako na rozkvetlé louce. Ale přítelova maminka, které jsem krém věnovala k narozeninám, si právě vůni neuvěřitelně vychvaluje a taky mi pomalu líbala ruce, že jí stačí natřít si ruce ráno a ruce má po celý den hydratované. :) Dalším velkým mínus bude určitě obal. (Co říkáte?)
Musím říct, že mám radost, že jsem se s tímto dárkem trefila do jejího vkusu :). A cena? Ta je o něco nižší 399kč
Jaký je Váš nejoblíbenější krém na ruce?
SHARE THIS POST

38 komentářů:

  1. Crabtree&Evelyn má u všeho poutavé obaly, neříkám že netoužím ale nejsem milionář :D

    OdpovědětVymazat
  2. pekne.... ale cena oboch sa mi zda hrozne vysoka a neprimerana... ja pouzivam klasicky Loreal a je celkom fajn...

    myslim, ze davat tolko penazi za handcream mi uz pride fakt zbytocnost.

    ale obal ma pekny :)

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní16/5/12 09:19

    Tyhle značky miluju. Skvělý výběr

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní16/5/12 10:30

    Neutrogena :-)

    OdpovědětVymazat
  5. ty krémíky od Crabtree&Evelyn jsou nejrozkošnější! ^^
    fuuuj německej časák! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jo, ten druhej obal vypadá přesně jak od Avonu, už to by mě od jeho koupě odradilo :) Ale ten první vypadá skvěle!

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám oblíbený již několik let od Avonu, který je s glycerinem, kalciem a vitamínem E. Za posledních let jsem ho ještě nevyměnila a i když jsem měla možnost vyzkoušet i jiné krémy, vždy jsem měla v kabelce po ruce právě tento. :) Navíc se mi líbí, že je původní(modré) balení, poté ještě zimní, kde jsou vločky a jarní, kde jsou květiny. Vždy mě potěší když dostanu krém na ruce, je to totiž, pro mě, velmi praktická věc, která se vždy využije, doma mám na každém kroku krém na ruce, v pokojíku mám hned dva v obývacím pokoji je další, v koupelně jich je nepočítaně... krém na ruce je podle mě velmi praktický dárek a proto ho i já velmi ráda dávám,je to věc, která se využije a dlouho nezabírá místo, myslím si, že darovat krém na ruce je mnohem lepší než darovat porcelánovou postavičku. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím s Tebou ve všem souhlasit :).
      Ségra měla okolo dvaceti let období, kdy všem dávala sošky Buddhy a svíčky(ne, že bych je neměla ráda). A až poté přišlo na to, že kosmetika je účelnější, protože je to praktický dárek, který vždycky udělá radost. :)

      Vymazat
    2. Já jsem nejraději, když dostanu kosmetiku, protože tu opravdu využiješ a nedochází k žádnému uskladňování, já vím, darovanému koni za zuby nekoukej, jenže je lepší dostat dárek, který využiješ než dárek, který schováš do krabice, zalepíš, dáš na půdu a léta o něm ani nevíš... pamatuji si na školní léta, základní škola, to každý každému dával keramické a porcelánové postavičky, mám je všechny v krabičce zalepené, na půdě, protože roky, kdy jsem je měla vystavené na poličce jsou dávno ty tam...
      Svíčky, to je ještě praktický dárek, s přítelem si rádi uděláme hezky večer při svíčkách, takže to je ještě také využitelný dárek, ale ty sošky... :D

      Vymazat
  8. můj nejoblíbenější je od Garnieru ... růžový .. softening care :) .. zatím jsem lepší ještě nesehnala :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ceady znáš tady tento krém?
    http://www.samoleceni.cz/8594007051117/norkovy-vyzivny-krem-33g
    Jedná se o levný, drogérkový krém určený pro suchou pleť. Používám ho již pár let a jsem s ním moc spokojená. Ráda bych ale měla srovnání s dražšími krémy, na které tu píšeš recenze ty. Bohužel ale na ně nemám peníze, proto bych tě chtěla požádat, jestli bys neudělala recenzi na tento Norkový krém a porovnala ho s těmi dražšími, které tu opěvuješ a vychvaluješ. Většinou v recenzích píšeš, že ty dražší věci jsou lepší. Pamatuju si, jak jsi dříve chválila i levnější kosmetiku, teď ji už ale nepovažuješ za tak dobrou, když máš srovnání s tou dražší.
    Proto bych byla moc ráda, pokud bys tu recenzi opravdu udělala a my čtenářky tak měly srovnání. Děkuji;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento krém zatím neznám, ale ráda si ho pořídím a vyzkouším :). A samozřejmě poté napíšu článek. Díky za tip. :)
      P.S.: Je jasné, že mi jako mladší vyhovovaly levnější produkty, protože jsem nikdy neměla srovnání. Ale do teď levnější produkty neodsuzuji :). Jen vím, že často dražší bývá lepší. I když se mi stalo i to, že jsem zaplatila za značku a hezký obal a nakonec se mi zdál produkt stejně kvalitní jako ten levnější.

      Vymazat
  10. Ten první krém má krásný obal :) Ale tolik peněz bych za něj nedala...

    OdpovědětVymazat
  11. Nj, Crabtee & Evelyn krásné obaly umí :-)
    Fajný krém na ruce má třeba i Weleda - Rakytníkový (takový oranžový obal). Ten pěkně voní (mě skoro až po pomerančích :-D a skvěle se vstřebává.

    OdpovědětVymazat
  12. no holka ty vůbec nejsi z levného kraje, nevím pro kolik lidí je taková recenze užitečná, pro mě teda moc ne (studuju VŠ), tolik peněz bych za krém na ruce teda nikdy nedala, nejspíš ani kdybych slušně vydělávala, todle je podle mě zbytečnost, ale nic proti tobě

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já Ti to přeci nevnucuji. Jen říkám, že na nic lepšího jsem zatím nenarazila. Nic víc :).

      Vymazat
  13. Dát 500kč za krém na ruce mi přijde docela dost ujetý. Osobně pracuju v prostředí, kde je klimatizace, takže mám velice vyssušené ruce, v zimě je mám i popraskané. Nejvíce mi na to pomáhá klasická indulona za 45kč. Dobrá je taky neutrogena. V kabelce nosím vždycky nějaký ten krém od Baley (jsou za pár kaček, jsou dobré a navíc vždy v nějaké pěkné vůni). Momentálně mám v kabelce tenhle: http://motokatty.blog.cz/1203/balea-krem-na-ruce-mango

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ani jeden z nich nestojí 500korun

      Vymazat
    2. oprava/omluva: téměř 500kč (ten druhý stojí "jen" 400kč - což mi přijde také za krém na ruce dost). Jak jsi mi psala na blogu, že se ti to vyplatí, protože ti vydrží čtvrt roku, tak já musím říct, že já mám krém na ruce taky s přehledem čtvrt roku (100ml balení i možná déle), a i když jich mám více (mám krémy na ruce prakticky všude) tak za ně rozhodně těch 400-500kč nedám snad ani dohromady :-)
      Můj komentář neber nějak osobně - ale prostě holt patřím k těm, kterým se zdá dát za krém na ruce 400kč zbytečně dost, když máme ty své poněkud levnější :-) Samozřejmě je jasné, že krém za 15kč z Tesca bude asi jen těžko nějak extra kvalitní... ale do těch 100kč se dá koupit kvalitní krém na ruce... Pracuju v drogérii, tak si dovolim říct, že mám krémů na ruce (těch cenově přijatelnějších) vyzkoušenýcz dost. Tady u těch dvou (o kterých píšeš) platíš z větší části za značku než za nějakou extra vysokou kvalitu...

      Vymazat
  14. Používám od Oriflame a jsem spokojená, i s cenou :)

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní16/5/12 17:37

    Ahoj!

    Já používám krém od L'Occitane s bambuckým máslem. Je opravdu výborný, určitě doporučuju zkusit!! :-) Nádherně voní, dobře se roztírá a hlavně i vstřebává (člověk pak rozhodně nemá "umaštěné" ruce). Je ve 2 velikostech.

    http://www.loccitane.cz/krem-na-ruce,15,2,14692,252123.htm

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju za tip :).
      Vypadá velice dobře.

      Vymazat
  16. univerzální Nivea :D

    http://veronicas-notes.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. Mne sa zdajú tie ceny vysoké, toľko by som asi za krém na ruky nedala ;)
    ja momentálne používam od Dove, najradšej mám krémy bez vône, také neutrálne :)

    OdpovědětVymazat
  18. mno, a kde na to všechno bereš? :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky by mě zajímalo :D tiše závidím. ne, že bych potřebovala krém na ruce za 4 stovky, ale musí být hezké moct si to dovolit :D

      Vymazat
  19. Taky bych tolik do krémů nedala, co je moc, to je moc. Ale chci maličko zainvestovat do dražších, taky mám hrozně suché ruce. Tak tu stovku, 150Kč bych za něj ještě dala, pokud by byl dobrý.

    OdpovědětVymazat
  20. Looks great. Lovely background with you magazine as well :)

    Love
    S / http:// mydarlingsolitude.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  21. diky za tip, skusim ten crabtree, je tu u mna v stuttgarte, len som mala pocit, ze ta kozmetika je pre moju babicku,

    OdpovědětVymazat
  22. Ten první vypadá skvěle zvlášť gelová konzistence mě oslovila, navíc ta tuba.....ale pro mě je moc drahý :(

    OdpovědětVymazat
  23. Po vyzkoušení všeho možného používám do školy jeden od Oriflamu-protože pěkně voní a tváří se, že na chvíli hydratuje, i když spíš jenom udělá takovou vrstvu péče na oko. Ale nejlepší krém na ruce na doma je podle mého názoru krém Isolda-s olivami a tea tree olejem tuším. Stojí 20 kč a udělal mi zatím největší službu :) v mém případě platí, že ty nejobyčejnější a nejlevnější nejlépe pomůžou mým suchým tlapkám :)

    OdpovědětVymazat
  24. Anonymní18/5/12 16:38

    Souhlasím s tím, že nejlepší krémy jsou zatím ty nejlevnější,třeba sádlo na ruce pod rukavice na celou noc,ještě s medem,ideální.Je fakt,že s tím nemůžu jít do školy,ale za noc jsou ruce krásně hebké a ráno nemusím natírat nic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že když jsem byla po úrazu, tak jsem se bez mazání sádla neobešla a kůže se hojila skvěle.

      Vymazat
  25. mě rozhodně nevadí do kosmetiky investovat a o krémech na ruce od Crabtree&Evelyn přemýšlím už dlouho, ale nedokážu si vybrat jeden, když mají poměrně velký výběr :)

    OdpovědětVymazat
  26. Mně teda krém od Crabtree&Evelyn neskutečně smrdí, dostala jsem ho a sama bych si ho určitě nekoupila. Ikdyž jeho účinky jsou super, nádherně hydratují ruce ale za mě prostě ne.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©