neděle

RECENZE: Clinique Almost Lipstick rtěnky

Slibovaná recenze na rtěnky od Clinique je konečně na světě. Nikdy mi fotografování rtů nešlo a tak i proto se tento článek nedostal do finální podoby dříve.
Tyto rtěnky bych spíše než za klasické rtěnky označila za dobře pigmentované balzámy na rty. Záleží jen na Vás jak moc sytě si nanesete rtěnku...vše záleží na tom, kolikrát rty přetřete. Na příklad u první hnědé rtěnky jsem na rty nanesla barvu jedním tahem a výsledek je velice jemný. A proč bych tyto rtěnky označila spíše za balzámy? Je to proto, že struktura rtěnek je odlišná od těch klasických, struktura je mastnější a tak se podobá lepším balzámům na rty. Takže není důvod mít obavy, že by Vám vysychaly rty, právě naopak. Rtěnka je vysoce hydratační.
Co se doby výdrže týče, tak je opravdu chabá a tak Vám na rtech stoprocentně nevydrží ani 3hodiny v kuse.


MOJE HODNOCENÍ: Dávám osm bodů z deseti možných ve srovnání s klasickým typem rtěnek. Jinak bych dala 10 co se používání a mé obliby týče.Nejčastěji používanou je pro mě tato hnědá rtěnka. Není tolik výrazná (na fotografii je abnormálně světlá), ale právě o to více je používaná, protože rty jemně zabarví a výsledný efekt je přirozený. A tak mi nechybí každodenně v kabelce, protože ji používám jako balzám na rty.
 Fialovou nosím vždy, mám-li na sobě něco černého, takže ji nosím poměrně velice často. Řekla bych, že z těchto rtěnek je tento odstín nejvýraznější.
 Tato růžová rtěnka není moje. Neholduji zrovna růžovým odstínům. Rtěnka je kamarádky, ale půjčila mi ji na tuhle recenzi kvůli srovnání jednotlivých barev.
(Taková velice jemná barva)

A přesto, že se zdám být kritická, tak je mám hrozně ráda, ale jak říkám, jako balzámy na rty.
SHARE THIS POST

18 komentářů:

  1. třetí odstín ti sluší nejvíc :-))

    OdpovědětVymazat
  2. tyyjo... nejvíc se mi teda líbí ta poslední, ale k tobě sedí nejlíp fakt ta první, všechny vypadají jemně a krásně přirozeně :)

    OdpovědětVymazat
  3. Od clinique zatím nic nemám, ale chystám se na 3 kroky a nějaký makeup :) Dekorativní kosmetika od clinique mě zatím moc nezaujala.

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní6/5/12 10:07

    Clinique rtenky mám moc ráda sama vlastním dvě a to:coulour surge lipstick 310 a butter shine lipstick 411 kterou jsem už dopoužívala byla skvělá fakt takový zabarvený balzámy =)

    OdpovědětVymazat
  5. :) ta fialová vypadá fakt skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné.Tobě sluší moc i ta třetí. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tá prvá hnedá má krásny odtieň, taký jemný a prirodzený :) pekná recenzia :)

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadají hodně zajímavě! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mně se nejvíc líbíš v první :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Ten poslední odstín se mi na tobě právě hrozně líbí :)
    A ta fialová taky vypadá skvěle!

    OdpovědětVymazat
  11. ta prostřední je krásná :)

    OdpovědětVymazat
  12. ja mam od clinique chubby stick moisturizing lip colour balm a myslim ze to je kvalitka.... a prekvapivo mi vyhovuje aj to, ze je bez akejkolvek vone a prichute..

    OdpovědětVymazat
  13. mne sa najviac na tebe paci tretia

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. súhlasím že ten posledný odtieň Ti svedčí najviac :)ale ani ten prvý nie je na zahodenie,taký prirodzený :).)

    OdpovědětVymazat
  15. třetí ti moc sluší :) ikdyž je jen kamarádky, už bych ji nevracela :D

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  16. Anonymní8/5/12 15:34

    jak píšeš, je to skvělý zabarvený balzám :). Taky si tuhle rtěnku nemohu vynachválit

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©