pátek

REVIEW: ESSENCE 2in1 eyeliner pen (plus srovnávání tužek na oči)

"Co je levné, to je špatné." Tohle rčení vymyslela moje kamarádka a za každou cenou se jím řídí.  A tak nakupuje dražší kosmetiku. Právě ona se mě snaží odtáhnout od levnějších značek, za což jsem jí vděčná, ale to určitě neznamená, že jsem na tu levnou zanevřela. Jen díky ní vím, co z těch dražších značek za to stojí ve srovnání s tím levným.
Na příklad...Laky od essence mívají velice chabou výdrž. Ale je to to jediné, do čeho vždy "investuji". Protože mi těch 12hodin lak na nehtech vydrží a tak když si nalakuji nehty ráno, odpoledne mohou být ještě v "dokonalém" stavu. Navíc ta cena je pohádková.
Řasenky jsou průměrné a linky bohužel podprůměrné, stejně tak, jako tyto, které jsem dostala nedávno od sestry. Bohužel o těchto linkách nemohu napsat nic pozitivního. Tlustší konec vytváří linky příliš světlé, takže je použitelný pouze druhý konec s tím tenčím štětečkem, který už vytváří sytější linky (viz foto)
Jenže je-li teplo a potíte se, linky jsou poměrně rychle rozteklé. Takže je noste jen v zimě nebo pokud se nechystáte sportovat. A tak mohu dát jedině 4/10Mimo to mám tady pro Vás ukázku tužek na oči, které jsem měla zatím možnost vyzkoušet.  Je to jemně srovnávací recenze... Je mi jasné, že každý máme své oblíbence. Takže to berte s nadhledem, je to přeci jen můj subjektivní názor a mé pocity při používání.
 1) essence tužka, z jedné strany bílá na vnitřní část víček na optické zvětšení oka (nikdy jsem žádnou změnu z tužkou nezaznamenala), z druhé strany klasická černá...řekla bych, že je na mě příliš tuhá a tak se nenanáší nejlépe. Používala jsem ji vždy na dolní víčko, s tím horním už byl trochu problém.
2) essence tužka jednostranná... Tato tužka už není tak tuhá, je ze všech nejmazlavější a tak by se zpočátku možná zdála být tím top1, ale je-li tužka mazlavá moc, tak se sice velice hezky nanese, ale už nevydrží tak dlouho, jak byste si přáli. I když...Ti, kteří používají pouze essence, jsou tímto produktem nadšeni. A taky není divu, za tu cenu. Takže určitě není k zahození.
3) Clinique tužka hnědá...Ta mi vyhovuje asi ze všech nejvíce. Ale věřím tomu, že ne všem by se chtělo utrácet vyšší cenu za "pouhou" tužku na oči. I když co třeba právě milovníkům tužek? Jinak je pro  mě tahle tím top1. A pokud budete mít našetřeno a chuť mít něco top, tak vás tahle tužka nezklame. Pokud máte v peněžence ale jen pár korun, pročtete si, jak hodnotím zbylé tužky :).
4) Korres tužka na oči mě nesmírně zklamala, obzvláště proto, že jsem čekala, že bude stejně tak kvalitní jako korres stíny, které nemají konkurenci. Ale tato tužka ji jednoznačně má. Bylo pro mě zpočátku neuvěřitelně obtížné nanést ji na víčko.
5) Catrice zelená tužka, která má na druhém konci "rozmazávatko" :D. O té bych řekla, že je to takový průměr. Ale asi bych si ji už příště nepořídila, protože je na mě málo výrazná.


SHARE THIS POST

47 komentářů:

  1. já mám linky od e.l.f. a nedám na ně dopustit! Už jiné ani nekupuji :) štěteček je uzoučký, výborná konzistence a je těžké je skoro i odlíčit - drží tam, kde maj :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já se neřídím vždy tím, že co je dražší je automaticky lepší, ale je fakt, že u spousty věcí už nešetřím. Ale nepřijde mi, že by Essence měla kdo víjak strašné laky. :)

    OdpovědětVymazat
  3. taky nemám ráda linky od essence. Kreslí špatně, nic nevydrží a pálí po nich víčka!!

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní24/5/12 09:28

    Co je dražší to je lepší - no tak to vůbec...když se koukneš na složení makeupů dražších značek tak docela hrůza, paraben sem paraben tam když jsou levný, nehledě na to že do clinique cpou levný ropný deriváty, takže zas taková sláva to taky nebude

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D asi ty ropný deriváty prospívají pleti :D

      Vymazat
    2. Anonym: kriste pane, víš co jsou to doopravdy ty tvoje nádherný parabeny a ropný deriváty ? že jsou i v obyčejných mýdlech apod ? to by si musela být naprosto přírodní člověk, aby si se s nimi nesetkala, takže říkat, že je budu používat minimálně alespoň v kosmetice je kravina :D a navíc, pokud ti to udělá super službu, je mi jedno, i kdyby tam byly namletý ho..pardon :D za tohle se vždycky rozčílím.

      Vymazat
  5. Tak myslím že je opravdu blbost rozhlašovat co je levný to je špatný ... :/ Protože jsou případy kdy i ta nejlevnější věc je mnohem lepší než nějaká extra drahá, a co třeba krému týče tak levný produkt je to samý jako extra drahej protože proč? žadný se ti nedostane hluboko do pokožky i kdyby ses po*****. Je to jen reklamní trik pro lidí co musí mit všechno drahý a stylový :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mohu se jen zeptat a ty už jsi zkoušela někdy drahý krém třeba ? Třeba za 5 000,- dejme tomu, aby si mohla opravdu říct, že je stejně na prd, jako třeba Balea za 50,- ? Myslím tím zkoušela, jako měla ho třeba dva měsíce v používání ?

      Vymazat
  6. Já mám tu druhou essence a jsem sni spokojená:)

    OdpovědětVymazat
  7. Ja linky nepoužívam, ale keby som nejakú kupovala, tak by som do nej určite nevrazila neviem koľko peňazí, určite nie je motto "čo je lacné, to je zlé" pravdivé ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní24/5/12 13:22

    Myslím, že říct: ,,Co je levné, to je špatné,'' je chyba. Existuje spousta levných dobrých produktů a samozřejmě jsou i špatné a nepovedené výrobky. Nicméně u dražší kosmetiky taky není vše dokonalé a bez chybičky. K těm lakům od Essence: já jsem s nima spokojená, vydrží mi na nehtech i týden. Už jednou jsi na bloku psala, že máš oběcně problém s výdrží laků. Takže myslím, že to není pouze značkou Essence. Tento článek se mi vůbec nelíbí...projevila ses jako snobská holka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem hrozný snob, protože mám "snobskou" kamarádku :D.. A je to venku.

      Vymazat
    2. S lakama od Essence mám problém i já, nevydrží týden ani kdybych jen seděla a nedělala s rukama nic ;) a když se ti článek nelíbí, stačí ho zavřít a ne kritizovat a ztrapňovat sama sebe :)

      Vymazat
    3. Anonymní24/5/12 16:03

      Já jsem rozhodně sebe netrapnila. Jediný kdo je tu trapný je Ceady s těmi jejími SNOBSKÝMI názory:-/

      Vymazat
    4. No myslím, že na netu je snobských holek mnohem více :-) Na mě tento článek až tak snobsky nepůsobí.
      Věta co je levné, je automaticky špatné se mi jeví také spíše jako nesmysl, ovšem jak se říká: na každém šprochu, pravdy trochu. Osobně mám třeba vyzkoušené drahé řasenky (Lancome, Dior, Estee Lauder apod.) i ty levnější, a musím říct, že v mnoha případech cena určitě neodpovídá kvalitě (hlavně co se týče řasenek Lancome). Stejně tak je to s vůněmi a parfémy. To, že má vůně zvučné jméno a cena se pohybuje nad 1 500kč (za 50ml flakon), ještě neznamená, že půjde o kvalitní vůni... Platí to ale také naopak: levné věci můžou být skutečné šunty. Jde jen o to, že každý z nás musí přijít na to, co mu vyhovuje - a pokud některé sedne lak na nehty za 500kč , a někomu za 30kč - tak o co jde? spokojené jsou asi obě ne? A obě považují ten svůj lak na nehty za dobrý...
      Věta: co je levné, je špatné snobská asi je, ale Ceady nikde nepsala, že se touto větou ztotožnuje, a i kdyby ano, tak co - nikdo přece nenutí její články číst.
      PS: mě laky na nehty od Essence vydrží V PRÁCI (a to nesedim v kanclu, ale fakt makám) dva dny. Je ovšem potřeba dát podkladový lak, a barevný lak zafixovat svrchním lakem. Dle mého názoru žádný lak nevydrží 10 dní - mám zkušenosti s laky, které to slibují: Rimmel, Max Factor či nový lak od Loréalu... v práci mi vydrží tak stejně nebo o chlup déle jako ty od Essence. Já k péči o nehty používám prakticky jen Essence (http://motokatty.blog.cz/1205/top-5-essence), a jsem poměrně spokojená(za ty peníze). Dekorativku od nich ovšem ne, za tu už si radši připlatím :-) Jsem teda taky snob? :-D
      PPS: zkošely jste někdo tužku na oči Exaggerate od Rimmelu? (http://motokatty.blog.cz/1202/laska-na-prvni-pouziti-automaticka-tuzka-exaggerate-od-rimmelu). Je to sice automatická tužka, ale je voděodolná, a vydrží docela dlouho - např. od voděodolné tužky od Dermacolu mi nedráždila oči.

      Vymazat
    5. JK:
      Diskuze na výdrž laků tady byla asi před měsícem, protože jsem se zmínila, že mi na nehtech nevydrží ani levný lak, ani ten drahý od Essie. :) A zase jsem byla za hlupáka. :)
      P.S.: Jinak moc děkuji za reakci. A musím říct, že souhlasím se vším, co jsi napsala :). Asi příště napíšu 10vět s vysvětlením, jak myslím tu první, protože jinak se těmto podivným reakcím od anonymů nevyhnu.

      Vymazat
  9. Ahoj Ceady dlho som tu nebola ...no ale chcem len povedať že ceruzky od essence mi vyhovujú ... ja moc teda nejak si nedám záležať na takých veciach a používam skorej overené značky s ktorými som spokojná ...ale už som vyskúšala hodne ceruziek na oči a teraz mám doma od essence doma 4 rôžne ceruzky a musím povedať, že lepšie tužky na oči som nemala ...jedinú nevýhodu čo majú pre mňa je že keď ich chcem strúhať sú moc mäkké a tak vždy ostrúham aj polku ceruzky kým ju zastrúham do požadovaného tvaru ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já s essence tužkami začínala. Ta cena je opravdu pohádková a neříkám, že by byly k zahození. :) Ale to píšu i v článku. :)

      Vymazat
  10. nemyslim si, ze "co je lacne to je zle" plati vo vseobecnosti, ale v pripade essence lakov jednoznacne ano. schnu cele hodiny a olupu sa hned.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale to tvrdí kamarádka, ne já :).

      Vymazat
  11. V pohode ja som to ani nemyslela ako útok ale ako názor...
    to nerieš ... ja som sa zamerala na essence len pre to že ostatné značky čo si prezentoval som nevyskúšala ...
    inak tú 2 tužku mám tiež ... celkom je fajn ..na určitý druh líčenia ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní24/5/12 18:09

      Jak ti dopadla maturita, vše v pohodě?:) jinak essence je dle mého názoru jedna z nejhorších značek. Dražší kosmetika se opravdu vyplatí, poznáte na pleti později. Já také na střední používala miss sporty a krémy max. kolem 200 Kč, v 25 jsem najela na Clinique a Estee Lauder, a od té doby / je mi 31 / mě nikdo netipl více než 26 let. Jinak kosmetika z lékárny je skvělá alternative mezi levnějšími šunty a drahými značkami z parfumerií......Hezký den.

      Vymazat
    2. Maturitu jsem zvládla :). Konečně to mám za sebou a teď se budu muset zase začít šprtat na přijímací zkoušky.
      A moc děkuji za reakci :).

      Vymazat
  12. Já mám tu oboustranou tužku od essence. A připadá mi skvělá! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Já ti nevím. Nemyslím si, že jsi snob, ale mám z Tebe pocit, že jsi se strašně za posledních pár měsíců změnila.. Dřív jsi používala Essence běžně a nikdy ti nic moc nevadilo a teď na to jenom pliveš.. tak pak nevím proč s nimi spolupracuješ a necháváš si od nich zasílat výrobky, když ti nevyhovují.. nějaká jiná slečna by to možná ocenila více.. a nemyslím to nijak zle.. jenom už to bohužel není to, co to bývalo.. a docela mě to u tebe mrzí :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A kde vidíš to, že essence haním?
      To, že mi nevyhovuje jeden produkt a nechci lhát, neznamená, že bych essence hanila.
      Prohlédni si ostatní recenze než začneš kritizovat.

      Vymazat
  14. Anonymní24/5/12 15:17

    Ahoj, moc mě potěšila recenze na tento produkt. Už dlouho chodím okolo regálu s essence kosmetikou a marně rozmýšlím nad koupí linek ve fixu. Jelikož sama vím, že ne všechny produkty této značky stojí i byť jen za těch pár korun, které za ně chtějí, jsem ráda, že jsem se nenechala zlákat a ušetřila(:.
    Co se však laků týká, doporučila bych essence top sealer "studio nails" v černé lahvičce, se kterým mi i barevné essence laky vydrží na nehtech hezky upravené a neoprýskané i několik dní.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní24/5/12 15:38

    Taky zastávám názor, že říct větu, co je levné je špatné je blbost. Když jsme u toho, tak dražší lak (například od Essie )taky nevydrží (aspoň mě teda rozhodně ne). A s laky od Essence jsem náhodou spokojená :-) Mimochodem v poslední době se mi zdá, že přidáváš recenze no poměrně drahou kosmetiku a recenze (hlavně ty kladné) na tu levnější kosmetiku tu chybí, ale tím nechci kritizovat (každý máme jiný názor). Jinak doufám, že budeš mít blog ještě hodně dlouho, protože mě ho baví pořád číst :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem tady taky nedávno psala, že Essie mi nevydržel ani tři dny :D.
      Pokusím se to napravit :), slibuji.

      Vymazat
  16. jo, souhlas. do linek od Essence bych už "neinvestovala", i když jsou za hubičku. měla jsem taky takovou tužku a přesně jak píšeš, žádná výdrž a barva? ta kolem černý ani neprošla. jediný supr linky jsou tekutý voděodolný, ty mám ráda :))

    OdpovědětVymazat
  17. Anonymní24/5/12 17:02

    ceady, obcas sa divim ake je priemerne IQ tvojich citateliek, ked ti tu kazda tretia vycita ze si povedala "co je lacne, to je zle". myslim ze je tam docela jasne napisane, ze to povedala tvoja kamoska. citat ste sa este neucili, dievcata?
    Mia x

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konečně mi a hlavně článku někdo rozumí :).
      Moc děkuju za tuhle reakci.

      Vymazat
  18. Jo tak Essence linky jsou kapitola sama pro sebe :D.

    OdpovědětVymazat
  19. Linky nepoužívám :) ale i tak díky za tip do budoucnosti :) koukni ke mě :)

    OdpovědětVymazat
  20. Mám ji také a celkem mi vyhovuje :)

    OdpovědětVymazat
  21. s těmi laky od Essence to vidím bohužel stejně :/ ale miluji na nich ty barvy! :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně tak, ty barvy mívají opravdu hezké :). Takže už jen kvůli tomu nikdy neodolám.

      Vymazat
  22. Od essence jsou hodně dobré gelové oční linky. Ty opravdu drží jak přikované.

    OdpovědětVymazat
  23. Anonymní24/5/12 23:24

    Teda, docela me prekvapuje, ze tu neni ani slovo o maturite... Pripomina mi to trochu tu story se saty na maturak - plno humbuku dopredu a pak jsme ani nevideli celkovy vysledek :-/ Zrejme ty saty nedopadly a nedopadla ani maturita...? Kam se vlastne chystas dal?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No možná jsi zase tak neuvěřitelně překvapená, protože jako vždy vše píšu na facebook.
      A určitě mě vyhodili a chystám se teď na uklízečku :D... Jak jinak.. A na tom maturiťáku jsem byla jen ve spodním prádle :D

      Vymazat
  24. už si asi sto let kupuju jedny linky od essence a nemůžu si vůbec stěžovat, jsou skvělý! ten silnější konec bych asi nevyužila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám ráda tyto od essence http://thelifeofceady.blogspot.com/2011/11/review-essence-liquid-eyeliner.html
      a tyhle gelovky taky nebyly k zahození http://thelifeofceady.blogspot.com/2011/09/gel-eyeliner.html

      Vymazat
  25. Od Essence jsem měla obyč linky ve fixu a taky se děsně rozmazávaly, hrůza děs. Ale za to ty gelové jsou skoro bezkonkurenční :)

    http://ellspot.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  26. pěkné linky!essence je moje oblíbená značka kupuju hlavně laky na nehty.
    xoxo
    http://dreamaboutflowers.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  27. Essence má překvapivě dobré výrobky vzhledem k jejich nízké ceně. I linky jsou fajn, mám od nich ráda hlavně lesky na rty a konturky

    OdpovědětVymazat
  28. Nápad na výrobok hodnotím ako dobrý.. Tučný aj tenký koniec sa zíde, je to praktické.. Ale chýba tomu kvalita, to je fakt..

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©