pondělí

REVIEW: ESSENCE nail polish remover, show your feet

Mám tady pro Vás recenze na produkty, které mi přišly od essence. :) A to přesně na odlakovače a laky na nehty. Často bývám, co se levnější kosmetiky týče, opravdu skeptická. Protože se vždy nadchnu, nakoupím si toho hodně a pak mi více jak polovina produktů nevyhovuje. A navíc...když Vám vybírá produkty někdo cizí, tak máte ještě větší obavy. O to více, jsem byla mile překvapena, protože ani jeden z těchto produktů není vůbec špatný, právě naopak. Dokonce bych řekla, že tohle bude jedna z mála opěvných recenzí, jaké jsem tu měla...hlavně na tyto odlakovače.
Musím říct, že jsem byla neuvěřitelně mile překvapena z odlakovačů, protože mi na odlakování obou rukou vystačil jeden tamponek a jedno otočení lahvičkou vzhůru nohama. Abych se přiznala, tak jsem už pěkně dlouhou dobu nenarazila na tak dobrý odlakovač. Takže Vám ho s radostí doporučím. Vážně neprohloupíte.
Navíc velikým plusem tohoto odlakovače je to, že Vám po něm krásně voní ruce. Na léto si myslím, že je ideálnější ten růžový s jahodou parfemací a ten kokosový bych zvolila spíše na zimu :D. Ale asi je to proto, že vůni kokosu zrovna nemám v oblibě :D. P.S.: Jak píšu v předchozí větě, po očuchání u každého z odlakovače je jedna složka znatelněji cítit, u modrého dominuje kokos, u růžového jahoda.
CENA modrého: 30kč CENA růžového: 35kčHODNOCENÍ 9BODŮ Z 10MOŽNÝCH
Co se laků na nohy týče, tak musím říct, že barevnost je úžasná! Přesto se mi ze všech odstínů na nehtech zdá nejpřirozenější ten růžový, zatímco ten oranžový na mě působí poněkud příliš neonově, v lahvičce se mi zamlouvá více, zbylé dva odstíny prošly na jedničku, tedy spokojenost :).
Jediné, v čem je u těchto laků problém je to, že jsou hutnější (asi aby vydržel na nohou) a tak jedna vrstva nevypadá nejlepé a mimo to Vám snadno zatečou za kůžičku, proto doporučuji nejprve provést pečlivě manikúru, protože tyto laky vytáhnou všechny nedokonalosti (viz malíček) :D.
P.S.:  A protože jste si jednou stěžovali, že Vám fotím neustále chodidla a že se Vám extrémně nelíbí, mám lak raději na nehtech na rukou... CENA laků na nohy: 60kč
HODNOCENÍ 8 BODŮ Z DESETI MOŽNÝCH
SHARE THIS POST

39 komentářů:

  1. Ach jo, kde všichni objednáváte tenhle balíček??:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máme ho všichni zdarma v rámci spolupráce s essence

      Vymazat
    2. jak můžu spolupracovat s essence? :D ty laky nemaj chybu

      Vymazat
    3. Taky by jsem ráda věděla, protože ty laky na nohy nemůžu vůbec sehnat :(

      Vymazat
    4. babybaby.cz - maj tyhle laky essence

      Vymazat
    5. Essence už žádné blogerky ke spolupráci nepřijímá... Psala jsem jim - není to ani 14 dní...

      Vymazat
    6. Anonymní26/5/12 23:45

      JK: to není pravda, přijímaj, ale nemají zájem o blogerky které jim tam sami píšou. Vybírají si sami hlavně ty co mají velkou návštěvnost ;)

      Vymazat
  2. Ty nehty máš krásně nalakované! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. ty barvičky, moje srdce plesá!

    OdpovědětVymazat
  4. Ten oranžovej a světle růžovej lak je strašně hezkej :)

    OdpovědětVymazat
  5. Odlakovače vážně hezky voní, já mám zas načatý ten kokos... a zdá se mi na léto lepší... :D ale ono je to asi jedno.. a momentálně mé nehty zdobí světle oranžová.. :) ja perfektní, akorát se mi zdá, že se trochu hůř lakuje (dělal mi při první vrstvě různý mapy).

    OdpovědětVymazat
  6. ty odlakovače zní zajímavě, pokud opravdu pěkně voní,nesnáším ten acetonovej smrad odlakovačů, u laků je to něco jinýho :D ty voní... :D uplně mě nadchly ty barvy! Hlavně ty oranžový.

    OdpovědětVymazat
  7. Ta sada vypadá perfektně!! Pro ty laky si určitě zajdu ;)

    OdpovědětVymazat
  8. žlutej a broskvovej ..slintam:)

    OdpovědětVymazat
  9. Wow, tak na ty odlakovače se určitě vrhnu :)
    A nejvíc se mi líbí právě ten růžový lak, potom ten jakože béžový lak :) Krásný!

    OdpovědětVymazat
  10. Laky jsou krásné,ale nechápu jaký je rozdíl mezi lakama na nehty u nohou a na ruce:D

    OdpovědětVymazat
  11. Zamilovala jsem se do toho broskvového :)

    OdpovědětVymazat
  12. jůů,krásný balíček i recenze :)

    OdpovědětVymazat
  13. táto recenzia mi prišla veľmi vhod, lebo som uvažovala či sa mi oplatí kúpiť jeden z tých odlakovačov, tak teraz už viem že hej :) a tie laky sú fakt krásne

    OdpovědětVymazat
  14. no veru zajtra idem na to :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Ty laky mají hezké barvy a jakto že ti to poslali ty máš s něma nějakou spolupráci? :)

    OdpovědětVymazat
  16. ten oranžovej lak <3 :D
    http://your-honeybee.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  17. Super recenzia ;)
    Tie odlakovače vyzerajú super, takýto voňavý by sa mi hodil, pretože tú "vôňu" skoro všetkých odlakovačov nemôžem vystáť. A laky majú krásne farby! :)

    OdpovědětVymazat
  18. krasne vyrazne farby lakov

    OdpovědětVymazat
  19. krásná sada! :))) odlakovač mám ten kokosový a nemůžu si stěžovat ;)
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  20. áááá tak ty laky nemají chybu! :)

    OdpovědětVymazat
  21. Ten odlakovač si teda určitě koupím :)

    OdpovědětVymazat
  22. Odlakovac mam fialovy ale tie laky vyzeraju uzasne! Dovol mi pozvat ta na moju giveaway
    http://redblackwhite-nelka.blogspot.com/2012/05/giveaway-3.html

    OdpovědětVymazat
  23. Proč je kokosový levnější? :D To mi vysvětli! A ty barvičky laků jsou neskutečně krásné, asi si z babybaby.cz fakt objednám!

    OdpovědětVymazat
  24. normálně v drogérce to neseženu? ten odlakovač bych potřebovala, protože vždycky z toho spradu u těch normálních je mi blbě :D
    a moc se mi líbí ten žlutý a meruňkový lak!
    Ady.

    OdpovědětVymazat
  25. utíkám si koupit odlakovač! :) mně se nejvíce líbí ta "tělová" barva :) růžových laků je až moc :)

    OdpovědětVymazat
  26. nedávno jsem si od essence také koupila odlakovač, ten klasický a musím opravdu souhlasit, že jsou skvělý! i moc příjemně voní a "smrad" není tak agresivní.

    OdpovědětVymazat
  27. nedávno jsem si od essence také koupila odlakovač, ten klasický a musím opravdu souhlasit, že jsou skvělý! i moc příjemně voní a "smrad" není tak agresivní.

    OdpovědětVymazat
  28. jejich odlakovače jsou super-měla jsem kokosový a připadala jsem si jako čichačka :D

    OdpovědětVymazat
  29. ten broskvový lak vypadá fakt krásně :) ...a kokosový odlakovač už je na seznamu příštího nákupu :D :)

    OdpovědětVymazat
  30. ten broskvový lak vypadá krásně :) ..a kokosový odlakovač už je na seznamu věcí pro příští nákup :D :)

    OdpovědětVymazat
  31. Nevíš kde všude prodávají výrobky Essence? Nakupuji v DMku a viděla jsem i v Globusu. Nevíš ještě o něčem?

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©