pátek

RECENZE: Báze pod oční stíny (Clinique, Essence and MAC)

Mám tady pro Vás recenzi na 3 BÁZE NA OČI. 2 jsou dražší (od Clinique, od MAC) a 1 z nich je levnější (samozřejmě ta od Essence).
Která se umístíme na první příčce a která obsadí poslední? Čtěte a dozvíte se.
 3. MÍSTO 
Mou absolutně první bází v životě byla tato tekutá báze od essence. Musím říct, že jsem s ní byla od základu spokojená. Ale spokojenost netkvěla v tom, že by mi vydržely stíny dlouhé hodiny na svém místě, ale proto, že působila jako absolutně skvělý korektor a tak jsem ji používala jak na víčka, tak kruhy pod očima. :D Takže jako bázi  ji nedoporučím, ale jako korektor je ideální. Alespoň mně vyhovuje :). Ale jako báze by ode mě dostala 5 body z 10. Ale chcete-li s nějakou bází začít, tak určitě není důvod bát se vyzkoušet ji.
 2. MÍSTO 
Poté jsem si pořídila smoothie stíny od CLINIQUE. Není to báze, ani v popiscích se nic o žádné bázi nedočtete, ale přesto jsem přišla na to, že to vůbec není špatný podklad pod stíny. Po nanesení Vám rozzáří stín oči, protože je perleťový a tak výsledný efekt líčení vypadá opravdu hezky. Ale neholdujete-li třpytkám na denní nošení, tak Vás tento produkt jako náhrada klasické báze nenadchne. Také výdrž těchto smoothie stínů je 8hodin a tak doporučuji jako bázi spíše na den, než na noc. Ale musím říct, že už jen ten uvedený čas je mi sympatický, protože není lživý jako u jiných značek, které slibují 24h dokonalost, která je absolutně nesmyslná. Ale přesto bych smoothie stínům ve smyslu jako využití báze dala 6 bodů z 10.
 1. MÍSTO 
A jako třetí produkt bych Vám ráda představila tuto mini-bázi od MAC, která je zaručeně nejlepší volbou podkladové báze. Balení vypadá jako tempera a dokonce i konzistence tempeře odpovídá. Je tedy mnohem hutnější a tak stačí na nanesení opravdu velice malé množství. A mé hodnocení? Dala bych MAC 9 bodů z deseti možných.
Jaká je Vaše oblíbená podkladová báze na oči?
SHARE THIS POST

23 komentářů:

  1. Jaku už bylo řečeno jinde jako báze stačí použít dobrý korektor stejně je to vše na jedno brdo :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ta Mac vypadá zajímavě, ale já zůstanu věrná svojí artdeco, která opravdu těch 24 hodin vydrží a hlavně mi dokonale odmastí víčko :).

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem zkoušela bázi od Catrice, špatná nebyla, ale teď používám od Art Deco a tu si nemůžu vynachválit. Stíny/pigmenty i linka s ní drží jako přibyté celý den a celým dnem myslím nějakých 12 hodin určitě. Balení je tedy v kelímku, což nevyhovuje každému, ale vydrží neskutečně dlouho.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ta od ArtDeco taky celkem vyhovuje, jen mě trošku zlobí ta cena... přijde mi to az takový malinkatý kelímek dost, ale zase je pravda, že vydrží dlouho...

      Vymazat
  4. já používám tu od essence, s jinou zatím zkušenost nemám, tak nemůžu porovnat, ale svůj účel krásně plní - stíny drží dlouho tam, kde mají :)

    OdpovědětVymazat
  5. obľúbená: určite podkladová báza Zoeva, vyskúšala som bázcelkom už aj dosť, pretože pri líčení hlavne na svadby a plesy musí byť výdrž tieňov 100%tná, určite ju aj odporúčam!
    napríklad Primer Potion od Urban Decay sklamal na plnej čiare .... Inak z týchto troch ma zaujala tá od M.A.C. Škoda, že si nenpísala o nej trošku viac, či zvýrazní tiene, ako sa nnanáša, ako pôsobí na viečku, akú dlhú majú výdrž tiene ... doplníš?:)

    OdpovědětVymazat
  6. Abych pravdu řekla, tak tady u tebe jsem o bázi pod stíny slyšela poprvé v životě...:)

    OdpovědětVymazat
  7. Já používám především ten od essence ale dlouho přemýšlím právě o bázi od Mac. Slyším na ní samou chválu tak uvidíme ;))

    Rozjíždím nový blog protože na tom současném se vyskytli technické problémy, tak budu ráda když se přijdeš podívat. ;))

    http://makesbeliave.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní4/5/12 11:04

    Kolik stoji prosimte ta baze od Mac uz sem o ni premyslela a ted si mne navnadila!:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Tú bázu od Essence som si v obchode prezerala, ale pravdupovediac nič ma nepresvedčilo ku kúpe.. Predsalen za taký lacný peniaz sa toho nedá veľa čakať, takže som ju radšej pekne krásne nechala v obchode. A ako vidím, o nič som neprišla. Korektorov mám dosť, takže aj ako korektor by mi len zbytočne zavadzala v kozmetickej taštičke :D

    OdpovědětVymazat
  10. "temperka" M.A.C. vypadá úžasně )

    OdpovědětVymazat
  11. já mám ráda od MAC ale v kelímku, protože vydrží nekonečně dlouho a taky teď momentálně mám ráda od Too Faced a Urban Decay. Artdeco už jsem zavrhla, protože ty časem vyschnou :)

    OdpovědětVymazat
  12. ak hladas nieco po com sa tiene zarucene nerozpiju, vyskusaj toto: http://www.goshcosmetics.sk/produkty/oci/ocne-tiene/waterproof-eye-shadow.html

    je to samo o sebe tien , ale ja mam ten champagne a to dam ako podklad a na to uz malujem klasickymi tienami a vydrzi to skvelo, mam padnute viecka takze mozes verit :)

    OdpovědětVymazat
  13. Já mám ty stíny od clinique, too faced a benefit a v podstatě všechno bylo bez problémů!:-)

    http://illussoire.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní4/5/12 17:59

    zatím nemám zkušenost :)

    OdpovědětVymazat
  15. já mám tu od essence a musím říct, že docela drží, až mě to překvapilo, ne sice celý den, ale pracovní dobu určitě, ale chci si taky pořídit nějaký kvalitnější, na letní večery a noci :)

    OdpovědětVymazat
  16. díky za tipy ;) myslela jsem si, že Essence bude na třetím místě...

    OdpovědětVymazat
  17. ty stiny vyzkousim!!!hezka barva
    jako bazi mam art deco
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  18. bázi tedy nepoužívám, ale začínám o ní uvažovat :) moc pěkný článek :)

    OdpovědětVymazat
  19. já osobně báze moc nepoužívám, výjimečně si udělám stíny.. rána časově nedávám.) sama mám od artdeco, četla jsem na ní samou chválu. je malá, jemně třpytková a levná!

    OdpovědětVymazat
  20. tak tou bází z MAC jsi mě hodně zlákala.. zítra se budu muset jejich prodejně v Praze pořádně vyhnout nebo zase peněženka pobrečí :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©