úterý

REVIEW: Lee Stafford for straight hair (pro rovné vlasy)

Trápí Vás kudrliny? Rovnáte si nebo fénujete často vlasy?
Jestli ano, tak je právě tento článek právě to, co jste hledali. A nebo spíše tyto produkty jsou právě to, co se Vám v koupelně určitě neztratí pod nánosy prachu, způsobené tím, že byste na jeden z produktů zapomněli.

Oba dva produkty jsou stejné značky Lee Stafford, o které jsem Vám již tady několikrát psala. Tato značka mě oslovila hned na první pohled svými růžovými obaly. (A to nejsem blondýna a nějak extra vysazená na růžovou :D) Produkty jsou v Česku k dostání pokud se nepletu pouze v prodejnách Profimed. Tedy alespoň já je tam vždy kupuji a ještě jsem na ně nikde jinde nenarazila :).
Doporučuji těm, kteří váhají nad koupí, vyzkoušet MINI řadu Lee Stafford (viz.foto výše). Produkty stojí okolo 70korun a tak Vás nakonec nebude trápit, když by Vám daný produkt nesedl. Abych pravdu řekla, tak právě s tímto MINI balením jsem spokojená. Byla jsem k té mini verzi celkem skeptická, protože jsem měla obavy, že bude po týdnu balení vypotřebováno. Ale po třech týdnech při zatřepání lahvičky zjišťuji, že balení stále ještě není vypotřebováno. A to ho používám opravdu často!
A o co se jedná? Tento sprej "ANTI OVCE" slouží k udržení rovných vlasů. Určitě to znáte, že vlivem vlhkého prostředí se Vám vlasy i přes ranní půlhodinku žehlení zvlní, ať chcete nebo ne. A právě tento pomocník tomuto vlivu zabrání. :) Tohle sérum je nemastné, takže není důvod mít obavy, že by se po něm mastily vlasy.

Druhým produktem, NOVINKOU, je ochranný sprej při žehlení nebo fénování vlasů. Má chránit vlasy proti zničení při vysokých teplotách. Bohužel doma nemám mikroskop, abych zkoumala a porovnávala vlasy před použitím a po 3týdnech užívání, ale zdá se mi, že i urychluje narovnání vlasů a vlasy jsou krásně lesklé a suchost k nenalezení:).
Jen bych řekla, že je tady mínus to, že si klade za cíl lesklé vlasy... a tak mám pocit, že mám o den dříve (tedy po dvou dnech) mastné vlasy, nežli tomu bylo před používáním. Myslím, že to bude díky arganovému oleji, který zaručeně způsobuje lesklost vlasů. A abych pravdu řekla, tak je to zatím asi ta nejlepší ochrana, jako jsem používala. A nakonec lepší mít vlasy dříve mastné, než je mít jako slámu. Co říkáte? 
Máte s těmito výrobky zkušenosti? Pokud ne, tak jaký je Váš TOP?
SHARE THIS POST

29 komentářů:

  1. hmmm vyzkousim:)
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. já se od lee chystám vyzkoušet řadu pro rychlejší růst vlasů, tak uvidíme :) nicméně tohle zní taky zajímavě.. ale mléko pro vyrovnání vlasů mám ještě pořád od Syoss, které mi vyhovuje (asi jako jediný produkt z jejich výrobků, které jsou plné silikonů :X) a nové si kupovat nebudu. ochranný sprej mám zase od Got2B, ale přijde mi nic moc, tak se asi mrknu po novém, mám zálusk na ten od CHI :) vlastně mám zálusk na více CHI produktů, hlavně chci zkusit jejich hedvábí :) to je asi přesně to, co moje vlasy potřebují :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tímhle jsi mě dost nalákala ty jo :))

    OdpovědětVymazat
  4. Sprej proti ničení vlasů při žehlení také mám, ale tento vypadá o moc lépe :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám rovné vlasy, bohužel :( :D Co bych dala za vlnité ..

    OdpovědětVymazat
  6. K tomu komentáři - nikdy se nezavděčíš všem :D Jedni řeknou, že máš prý haldu kosmetiky a neukážeš to všechno, jiní by zas řekli, že se tu vytahuješ .. Vsaď se, že by to tak bylo! :D Ale jo, s tím nic neuděláš .. A hlavně, tyhle kecy mají vždycky většinou anonymové, tak nač se jimi trápit vid ;)

    OdpovědětVymazat
  7. já bych spíš brala něco co mi ty vlasy krásně nakudrnatí a vydrží to :D
    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Tak přesně do téhle skupiny já patřím. Já jsem děsně líná a často zapomínám ty vlasy něčím chránit, ale používám Got2Be straight on a potom nějaký přípavek od mé kadeřnice Free STyle Hot Liss a s tím jsem nad míru spokojená. Většinou je pak ráno nemusím ani druhý den žehlit.. i když já je žehlím pro dobrý pocit i tak :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro dobrý pocit? Já si vlasy žehlím tak jednou za tři dny a už i z toho mám sakra špatnej pocit!:DDD

      Vymazat
  9. Tak to by se mi hodilo :) Podívám se po internetu ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Presne toto potrebujem! Vďaka za tip :) pekná recenzia :)

    OdpovědětVymazat
  11. Lee Stafford chci vyzkoušet už dlouho :) Nevíš, jestli mají miniatury ke všem šampónům, atd..?

    OdpovědětVymazat
  12. Ty mini produkty jsou super tip na dárky pro kamarádku ! To mi fakt dost pomohlo, díky :)))

    OdpovědětVymazat
  13. Tak to je přesně něco pro mě! Já mám příšerné problémy s vlasy, protože vždy po umytí je mám vážně jako ovce :D Proto je musím vždy po umytí vyžehlit, jinak bych s tím opravdu nemohla žít. Ten sprej určitě koupím až na něj narazím, protože to neustálé upravování vlasů mě už unavuje :-)
    http://beily-beautyworld.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. waaw to musím mať!! ja mám vždy problém, že aj ked si vlasy vyžehlím, zvlnia sa mi :( teraz už len nájsť nejakú stránky odkiaľ si to objednať :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://www.profimed.cz/cs/obchod/trendy-vlasy-lee-stafforda/

      Vymazat
    2. áno už som si to pozrela a našla dokonca aj predajňu na Slovensku, ale ďakujem veľmi pekne :)

      Vymazat
  15. Anonymní8/5/12 12:57

    chtělo by to spíš foto "bez" a "s", takhle je to kolikrát placebo efekt..a u tvých mega suchých vlasů by mě to fakt zajímalo:P

    OdpovědětVymazat
  16. přesně tohle jsem potřebovala! mám mikádo, které si žehlím a bohužel s obyč přípravky z drogerky se mi ještě nepodařilo prodloužit jeho výdrž..takže díky za tvůj tip! ;)

    OdpovědětVymazat
  17. Zdravím, taky se připojuji k milovnicím Lee stafford, mám docela velkou zásobu jeho produktů: Pěnové tužidlo DDoUble bloW, Suchý šampon Dark, Sprej Sea SaLT, Šampon A Masku pro vlasy, které nikdy nedorostou, ale můj nejoblíbenější produkt je my BIG FAT texturised hair super spray, je to kombinace laku a vosku na vlasy, je perfektní pro jemné řídké vlasy, dodá objem a vlasy vůbec nezamastí....

    OdpovědětVymazat
  18. Zdravím, taky se připojuji k milovnicím Lee stafford, mám docela velkou zásobu jeho produktů: Pěnové tužidlo DDoUble bloW, Suchý šampon Dark, Sprej Sea SaLT, Šampon A Masku pro vlasy, které nikdy nedorostou, ale můj nejoblíbenější produkt je my BIG FAT texturised hair super spray, je to kombinace laku a vosku na vlasy, je perfektní pro jemné řídké vlasy, dodá objem a vlasy vůbec nezamastí....

    OdpovědětVymazat
  19. Hodně mě zaujala ta péče při žehlení a fénování, protože to je jediná věc ze které mám strach, že se tím moje vlasy zničí.. Celá ta řada vypadá skvěle, a máš pravdu, růžová barva je ťuťu:D)

    OdpovědětVymazat
  20. vypadají skvěle :) zrovna nějaký takový výrobek sháním ;)

    OdpovědětVymazat
  21. tohle sice není nic pro mě (mám rovné vlasy), ale podle popisu asi dobrý :D

    OdpovědětVymazat
  22. http://blogerkacom.blogspot.com/ ahoj zkoukneš prosím můj blog ?? já mám ten tvůj strašně ráda a chtěla bych aby byl taky tak úžasný :)

    OdpovědětVymazat
  23. O značce jsem nedávno četla v časopise, ráda bych ji vyzkoušela. Mým TOP je teď ale "Mythic oil"od Loreal-vyživující olej na vlasy, po ktérém jsou mé vlasy hebké a poddajné a to už po prvním použití a při minimálním množství!

    OdpovědětVymazat
  24. Lee Stafford mají ještě v máji :) ten olej asi využiju,ojé

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©