neděle

REVIEW: LOREAL infallible make-up FOUNDATION

Dnes mám tady pro Vás recenzi na makeup od Loreal Paris.
Už na začátek bych chtěla zmínit, že se jedná o průměr mezi makeupy, co se kvality týče. Možná o lehký nadprůměr. Není to převratný zázrak, ale 100% to není ani propadák.
Jeho konzistence je řidší a tak se hezky rovnoměrně roztírá. Pokud ale trpíte na mastnější pleť, je možné, že se Vám během  dne vytvoří mapky na obličeji. Takže tento makeup doporučuji spíše normální a sušší pleti, kterou mám já.
Odstín makeupu je na mou bělobnou pleť příliš oranžový, a to i když se jedná o světlý odstín makeupu. A tak si ho před koupí v nějaké parfumérce vyzkoušejte...samozřejmě na pleti a ne tupě na ruce, jako to děláváme my s holkami :D. Můžete si povšimnout rozdílnosti barev mé pleti a barvy makeupu na fotografii níže. Přechody jsou opravdu nepřehlédnutelné (JÁ JSEM BÍLÁ, MAKEUP MERUŇKOVÝ). :)

Co se výdrže týče (testovala jsem jej jak doma, bez vlivu okolního prostředí :D, tak při práci na zahradě), tak určitě nedosahuje šestnácti hodin. Ale nepotíte-li se ve větší míře, tak Vám během dopoledne i odpoledne na pleti určitě vydrží.

Krycí schopnosti tohoto makeupu jsou poměrně vysoké. Velkým plusem je i to, že není třeba velké množství. Třeba na celou ruku mi vystačila kapička, kterou mám na fotce výše.


MOJE HODNOCENÍ: Dávám šest bodů z deseti možných :).
Máte s tímto makeupem zkušenosti?
SHARE THIS POST

23 komentářů:

  1. Já mám teda strašný problém najít make-up na moji sněhůrkovou pleť :( Jinak by ten make-up byl fajn :D

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherný příspěvek, jako každý Tvůj! :-)
    MOC SE TO POVEDL!
    Jinak s ním nemám zkušenost

    OdpovědětVymazat
  3. ten odtieň si fakt nevychytala.
    ja používam true match a som veľmi spokojná

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá dobře, ale nejspíš by na mě byl také hodně tmavý...

    OdpovědětVymazat
  5. Mám zkušenosti a celkem souhlasím s tím, že úplný propadák to není, ale taky nic, co bych si musela nutně zas koupit, když dojde.. mně docela zvýrazňoval suchá místa, takže mi moc neseděl v tomto směru.

    OdpovědětVymazat
  6. Zkušenosti nemám, je jsem na něj koukala v droderce, a došla jsem k závěru že je na mě moc do oranžova.

    OdpovědětVymazat
  7. Loreal jako takový mě v make-upach nějak neláká. Není pro mě důvěryhodný . To spíše ve vlasové kosmetice.

    OdpovědětVymazat
  8. tenhle jsem zkoušela u kamarádky a za mě fakt ne :( byla jsem jako pomeranč, protože šíleně oxidoval a mastná jsem byla no fuj :).

    OdpovědětVymazat
  9. používám true match :)) a tento vypadá super

    OdpovědětVymazat
  10. Nový makeup bych si už vážně měla pořídit, ale potřebuju ten úplně nejsvětlejší co existuje, takže tenhle není nic pro mě :/ :)

    OdpovědětVymazat
  11. Nemám s ním zkušenost a ani mě nijak neláká, ale pěkná recenze :))

    OdpovědětVymazat
  12. proč sis pořídila tak tmavý make-up? :) anebo jsi ho dostala?
    já s ním zkušenost nemám, ale měla jsem jiný od L´Oréal a ten byl na mě příliš mastný, dala jsem ho kamarádce. chtěla jsem zkusit ten matující v takovém kelímku, teď nevím, jak se jmenuje, ale bála jsem se, že nebude mít dostatečné krytí. přišlo mi to tak. ale zkusit bych ho chtěla.

    OdpovědětVymazat
  13. Taky jsem dost světlá takže by tenhle odstín na mě vypadal strašně:D

    OdpovědětVymazat
  14. A co s takovým make-upem (nebo i jinými produkty), když ti nesedí děláš? :D Vyhazuješ? :D

    OdpovědětVymazat
  15. Tak to by na mně vypadal hrozně, mám světlou kůži :)

    OdpovědětVymazat
  16. no ja som velmi biela:D:D
    takže asi nič:/ ale vyzera dobre:)
    http://bloomingflowers-ika.blogspot.com/ pozyvam ťa ku mne do giveaway :)

    OdpovědětVymazat
  17. nemám s ním zkušenosti...

    OdpovědětVymazat
  18. sehnat světlej odstín makeupu k mojí světlý pleti je pro mě nadlidskej úkol :D) určitě by na mě tenhle odstín vypadal příšerně :D

    OdpovědětVymazat
  19. Mám zkušenost, docela špatnou. Dělají šílené mapky, jak mě tak kamarádce. Potřebovala jsem být jeden den 9h "krásná" :D a tenhle makeup mi dělal šílené mapy, musela jsem ho 3x dávat znovu... To samé kamarádka, sejdeme se v 11h - makeup ma super, jdem na kafe, vylezem v 16h - uplně jiný obličej + mapy. Za mě tedy mínus, ale kryje dobře.

    OdpovědětVymazat
  20. vypadá hezky, ale na mě je asi moc tmavý :(

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  21. ahhhh pretty!
    I need english!
    Did you like the foundation????
    I used this twice, can't ay it's been my favourite but the tone is amazing on!
    girl girl thank you so much for your commentsss xx

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©