čtvrtek

REVIEW: Oční stíny Color Infaillible od L´oréal Paris


Miluju dekorativní kosmetiku, ať už se jedná o rtěnky, tvářenky nebo stíny... Všechny tyto serepetičky, které ke zkrášlování patří jsou, řekněme, mou obsesí. A tak mám doma kvanta kosmetiky, abych se dopátrala k těm nejlepším produktům, které budu opěvovat až do skonání světa :). A právě jedním takovým produktem jsou tyto oční stíny od L´oréal Paris. Musím uznat, že obal se Lorealu opravdu povedl, zvláště uzavírání, které drží práškové stíny pohromadě (viz. fotografie níže).
Stíny se nanáší velice hezky, co jsem se dočetla o složení, mělo by se jednat o kombinaci pudru a krému, proto taky velice hezky drží a nemám s nimi problém, že bych si po nalíčení musela otírat sesypané stíny pod okem.
Nejprve jsem chtěla představit pouze foto stínů na ruce, ale myslím, že na očích budete mít lepší představu o tom, jak ve skutečnosti vypadají. A aby byly stíny dostatečně viditelné, nanesla jsem je až pod obočí aniž bych se zaobírala tím, že bych měla víčka stínovat. Na levé víčko jsem nanesla růžový stín (004 Forever Pink) a na pravé fialový stín (005 Purple Obsession)


Nedávno u mě na facebooku proběhla diskuze na téma růžové oční stíny.... Ve výsledku jsem se od Vás dozvěděla, že část z Vás by se do takového "extrému" nepouštěla a ta druhá část, která růžové stíny vyzkoušela,  je na sobě měla jen jednou a víckrát by se k nim nevrátila. Ale je růžová opravdu takový extrém? Zvláště, když se jedná o světle růžovou, které vypadá na víčkách více než přirozeně, ve srovnání s druhým fialovým stínem? Dovoluji si tvrdit, že ne.  A o fialové na mých očích raději pomlčím, vypadám vždy jako s monoklem :D.


Co vy a růžové stíny? Líbí nebo nelíbí?
SHARE THIS POST

42 komentářů:

  1. Růžové stíny jsem nosila dřív, protože mi šly k očím, ale asi bych se k nim taky nevrátila. Moc se mi to ani nelíbí.. Fialová je fajn, ale růžové už se mi nelíbí..

    OdpovědětVymazat
  2. tak mě se tyhle růžové stíny moc líbí! vypadá to jemně a hezky to oko rozzáří =) asi si je taky pořídím :D

    OdpovědětVymazat
  3. ta růžová Ti sedí :) je hezky jemná, takže za mě určitě ano!

    OdpovědětVymazat
  4. Už několikrát jsem tyto stíny prozkoumávala v drogérce. Možná konečně využiju 25% slevu na Loreal do DM... =D

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní31/5/12 10:13

    Podle mě se moc malovat neumíš, vypadáš jak když máš vybledlé monokly. Káťa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. toto je recenzia, nie medzinárodná súťaž vizážistiek ;)

      Vymazat
    2. Bejt to na facebooku tak dám Cherry like! :-D

      Vymazat
    3. děkuju Vám holky za zastání :)

      Vymazat
  6. Mě se líbí oboje... růžová je taková jemná a fialová trochu výraznější, sluší Ti však oboje... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko, děkuju za reakci :-). Ale stejně fialová není zrovna mým šálkem kávy.

      Vymazat
  7. mne sa viac páči fialový, nemôžem si pomôcť, možno pre to, že mne ružové nesedia vôbec a možno preto, že nosím buď čiernu linku á la mačka alebo len béžové a maslové tiene :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám růžové stíny ráda a tenhle od Lorealu vypadá moc pěkně:-)
    Mila de Illusoire

    OdpovědětVymazat
  9. Rúžové sa mi páčia, fialové ale už o čosi menej... Sama by som sa ale asi neodvážila púšťať do rúžovej, hoci je to aj o tom, ako farby skombinuješ.. :)

    OdpovědětVymazat
  10. podla mna ano, take jemne ruzovkaste ti idu :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já když se namaluju růžovejma stínama, tak vypadam tak nějak unaveně nebo ubrečeně... takže to pro jistotu nedělam :-D

    OdpovědětVymazat
  12. Já stíny od Loreálu miluju. Na blogu jsem o nich psala, ale přestali mi je vyrábet a nahradili je těmito, které jsou stejně super, jako ty klasické sypké. Já růžové stíny klidně nosím, pokud mi ladí s oblečením, líčím se klidně i sytě růžovými (které jsou až do malinova). Světle růžové stíny jsou v mé kosmetice úplně běžné. Stejně tak používám sytě žluté, červené, oranžové, sytě zelené nebo různé odstíny modrých stínů. Musí mi ale ladit s oblečením. Mám tmavě hnědé vlasy i oči a cítím se dobře ÚPLNĚ ve všech barvách! Barevný typ ndřeším :-D.

    OdpovědětVymazat
  13. Růžové jsou moc hezké :)a tobě sednou :)

    OdpovědětVymazat
  14. ty růžové jsou pěkné. já osobně je nenosím, ale když jde o takovéto světlé, nejsou špatné. jde o odstín. jasně že křiklavější růžová už neni pěkná. ale tahle vypadá přirozeně.

    OdpovědětVymazat
  15. Ten růžový je nádherný. :)

    OdpovědětVymazat
  16. S růžovými stíny nemám problém... Líbí se mi i víc, než ty fialové. Mám hnědé oči a hodně světlou pleť, takže sem tam růžové stíny použiju. :)

    OdpovědětVymazat
  17. tyhle stíny mám moc ráda :) brousím si zuby na růžovku, takže děkuju za to, že jsem ji mohla vidět reálně na očkách ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já děkuju, protože alespoň vím, že jednou se moje recenze k něčemu nebo spíše někomu hodí :).

      Vymazat
  18. Týjo včera jsem na ně koukala poprvý, protože jsem dlouho nebyla v drogerii a omdlela jsem..Tak krásnou zelenou, jakou tam měli jsem ještě neviděla xD Ale na den je to trochu extrém a já se snažím ted moc stíny nekupovat, takže se možná mrknu po týhle růžový, tobě hrozně sluší :) Budu doufat, že mně bude taky ,když jsem se nechala obarvit na zrzavo :)

    OdpovědětVymazat
  19. Anonymní31/5/12 16:40

    příště prosím foto víc z blízka, takhle barva není tak dobře vidět =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě :).
      Ještě jsem nahrála jednu fotku, tak snad to bude lépe vidět Tady je ta fotka v maximálním velikosti: http://farm9.staticflickr.com/8008/7308464260_276166c7f5_b.jpg

      Vymazat
  20. Na sobě se mi rúžové stíny nelíbí, ale tobě sednou :) Je to tedy opravdu hodně individuální :D

    OdpovědětVymazat
  21. Koukala jsem na swatche na netu, takže fotku už nepotřebuju, ale i tak děkuju :) Byla jsem zrovna u pokladny a paní už markovala, tak jsem nechtěla zdržovat, doufám, že se co nejdřív do drogerky dostanu, protože jak zelená, tak i růžová sou perfektní a hlavně u nás v malým Rossmannu nebyly k sehnání, teď už je máme :)

    OdpovědětVymazat
  22. Tahle růžová je moc pěkná...dřív jsem používala i docela ,,svitivou" ruzovou jako stíny,ale teď je nepoužívám moc,protože si vystačím s řasenkou a s černou tužkou...;) ;)

    OdpovědětVymazat
  23. Já obecně na stíny moc nejsem. Mojí vášní jsou spíš rtěnky (♥) a laky na nehty.

    OdpovědětVymazat
  24. růžové stíny ano! já je ráda používám v kombinaci s fialovými :)

    OdpovědětVymazat
  25. v drogerce jsem jako doma, ale musim se přiznat, že tyhle stíny jsem tak ještě neviděla :D asi jsem slepá :D jinak pěkný článek :)
    http://your-honeybee.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  26. Tak ta růžová je opravdu bomba! :-) Já mám takovéhle růžové stíny jen krémové, ale přednost radši dám těm normálním. Děkuju za tip :)

    OdpovědětVymazat
  27. Odstíny se mi moc líbí, ale problém je v tom, že mi skrátka barevné stíny nesluší. A nebo si je jen neumím hezky namalovat...Pěkná recenze :)

    OdpovědětVymazat
  28. ta ruzova ti fakt slusi. ale kazdymu nesedne, to je jasny)

    OdpovědětVymazat
  29. Me se teda rozhodne libi ten fialovy

    OdpovědětVymazat
  30. Anonymní1/6/12 16:48

    No dostala jsem se na internet,ptala ses,jak jsem přišla na věk Tvé maminky.Nabízela jsi nějakou kosmetiku,už opravdu nevím jakou,a psala jsi,že ji používá Tvá maminka ve svých 57 letech.Tak opravdu nevím,kolik mají Tvoje rodiče let.Já jsem si to nevymyslela,ale nebudu se vracet co nějaké historie,abych zjišťovala,který den jsi to napsala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale to jsem vážně nikde nenapsala. Spíše jsi se přehledla. V článku o biodermě jsem psala, že Janice Dickinson má 57, a to opravdu není moje maminka :).

      Vymazat
  31. Anonymní1/6/12 17:03

    V žádném případě jsem se nespletla s Janicí,ale opravdu jsi napsala,že Tvoje maminka používá kosmetiku,kterou propaguješ a že má 57 let.Podívám se do historie,ale je více než pravděpodobné,že jsi už všechno vymazala.Co se Ti nelíbí,nepustíš dál nebo vymažeš.

    OdpovědětVymazat
  32. Myslím, že vím, kolik je mé mamince let. Určitě jsi se musela přehlédnout. Tady máš odkaz a můžeš si článek znovu přečíst http://thelifeofceady.blogspot.cz/2012/05/bioderma-pece-o-suchou-pokozku.html. Ale nechápu, proč se nad tím tak zaobírat. Prostě ses překoukla, to se stává. :)
    Přeju Ti pěkný zbytek dne.

    OdpovědětVymazat
  33. Tyhle stíny chci už dlouho vyzkoušet, asi se konečně odhodlám :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©