sobota

REVIEW: ZIAJA Aloe - the worst and tolerable products

Dnes bych Vám ráda představila produkty ZIAJA z řady ALOE. Tato řada je určena výhradně pro suchou a normální pleť. Mám tady pro Vás na ukázku všechny produkty této řady, které jsou na českém trhu k dostání. A tak jsem si řekla, že nebudu zbytečně roztahovat recenze a sepíšu Vám svůj názor k jednotlivým produktům do jednoho článku.
Na první fotografii výše jsem umístila produkty, které mě zklamaly. Jedná se o bio tonikum a čistící mléko. Oba produkty mě zaujaly zejména pro to, že jsou BIO a neobsahují žádný alkohol.
Abych pravdu řekla, tak u TONIKA jsem si myslela, že ať jde o jakoukoli značku, není třeba nic vytýkat, protože bývají všechna co se pocitu týče velice podobná. Jenže po tomto toniku jsem měla "upatlanou" pleť a stále jsem měla nutkání jít si opláchnout obličej vodou. Což je mi poměrně nepříjemné. Takže za mě palec dolů. CENA: 54kč

 
pouze 3body z 10 možných 

U PLEŤOVÉHO ODLIČOVACÍHO MLÉKA je mým kritériem dokonalé odlíčení a samozřejmě to, aby mě nepálily oči...pokud je tedy mléko určeno i na odličování očí, což tohle je. Avšak na odlíčení mi přišlo, že vypotřebuji zbytečně veliké množství krému. Což bych zase až tak neprožívala, kdyby odličovalo i s tím větším množstvím obstojně. Ale takový pocit jsem neměla. A hlavním důvodem, proč Vám tohle odličovací mléko nedoporučím je to, že mě po něm dalších 15minut neuvěřitelně pálily oči. Takže pokud si jej pořídíte, tak se zaručeně vyhněte kontaktu s očima.   CENA: 69kč

pouhopouhé 2body z 10možných

Tyto dva (zbylé) produkty už tak neodsuzuji. Ale přesto mají své mouchy. I když asi bych mohla zohlednit nižší pořizovací cenu a tak říct, že nemáte-li na dražší produkty, jako je CLINIQUE, tahle investice nebude vůbec špatná.
PLEŤOVÝ KRÉM není nijak extra úžasný. Ale v tomhle neuvěřitelně teplém počasí mám opravdu vysokou spotřebu pleťových krémů díky vysušené pleti. A tak mi tento malý krém na 1měsíc vystačí :). Řekla bych, že je to takový průměr v této cenové relaci :). Takže trápí-li Vás vysušená pleť a nízký měsíční příjem, tak Vám jej ráda doporučím. CENA: 54kč

5bodů z deseti možných. Už jen za tu cenu.


KRÉM NA RUCE je vysoce vodnatý. Na první dojem osvěžuje, ale po 15minutách už si s ním zase mažu ruce, protože mám pocit, že už je mám zase dehydratované. Takže když ZIAJA, tak doporučuji krémy na ruce z kozí řady. I když tento krém příjemně jemně voní a tak si myslím, že je parfemací ideálnější na léto. Určitě tento produkt nevyhodím a taky neříkám, že bych si jej podruhé nepořídila.   CENA: 44kč

pouze 4body z 10možných
P.S.: A pak, že neumím být kritická.
SHARE THIS POST

30 komentářů:

  1. Ale já vím, že umíš :P

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ten odličovač bych si určitě nekoupila!

    ESSENCE REBELS GIVEAWAY:
    http://illussoire.blogspot.com/2012/05/essence-rebels-limitovana-edice.html

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní12/5/12 09:30

    To tonikum mám zrovna ráda, ale jak píšeš, tak to pleťové mléko za moc nestojí. :)
    Takže s Tebou vlastně můžu souhlasit.
    K.

    OdpovědětVymazat
  4. Hahaha a to jsem si zrovna na otestování tuhle řadu chtěla koupit :D Podle popisu nejvíce vyhovovala mé pleti. No uvidíme, alespoň bych měla co na blogu kritizovat :D

    OdpovědětVymazat
  5. myslím že všichni víme že to umíš :D recenze je pěkná a děkuju za typy co nekupovat :D

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. ahoj, moc krásný post jde vidět, že jsis dala záležet. Pravda ale je, že všechny Tvoje příspěvky jsou senza! :-) TO JE ASPON POŘÁDNÁ RECENZE! :-)
    http://handbagforladies.blogspot.com/

    ..NEZAPOMEŇ NA GIVWAWAY NA NAŠEM BLOGU, POKUD JSI SE JEŠTĚ NEZŮČASTNILA :-) http://handbagforladies.blogspot.com/2012/05/g-i-v-e-w-y-2.html

    OdpovědětVymazat
  7. Tak já jsem měla od Ziajy jenom odličovač. Měl být jemný a s tím tedy nemůžu vůbec souhlasit- štípal jak prase. (Pardon za sprostý výraz :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní12/5/12 12:18

      Prase je sprosté slovo?

      Vymazat
    2. Anonymní12/5/12 13:33

      Kráva taky?

      Vymazat
    3. :D no pokud to používáš jen k označení dobytka, tak ne :-)

      Vymazat
  8. Já od ziaji mam jen pletove krémy ,uvidíme na co přijde řada dále:)

    OdpovědětVymazat
  9. nemůžu si pomoct, ale od kdy je okurková řada pro suchou pleť? Na mém okurkovém krému se píše pro mastnou, smíšenou pleť :) okurková řada těžko někoho se suchou pletí zhydratuje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale tohle není okurková řada!

      Vymazat
    2. ha, no to je dobrý, ono to vypadá uplně stejně jako okurka a já si říkala, proč tam píšeš suchá pleť, když je to nesmysl :) tak to potom všechno vysvětluje a beru zpět :)) jsem vážně už přepracovaná :)))

      Vymazat
  10. ruce mám hodně suché, a tak jsem nejvíc spokojená s Niveou ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní12/5/12 15:01

    ten krém mám a jak píše, na léto supr, ale jsou i lepší

    OdpovědětVymazat
  12. Krém mám z kokosové řady a taky si musím ruce mazat hned 15minut po jednom namazání.. Takový ne moc hydratující no :)

    OdpovědětVymazat
  13. souhlasím, kozí řada je asi nejlepší co jsem zatím vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní12/5/12 21:05

    Ceady prosím napiš přímo odkazy na sport.botičky co jsi si koupila :) Moc se mi líbí, a asi půjdu do těch černých :) Kačka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://www.bezvasport.cz/produkt/adidas-clemente-lo-qt-ladies-275128/27512840/

      :)

      Vymazat
    2. Anonymní12/5/12 22:26

      a jak jsi vybírala velikost? Mám nohu 6-7. To si mám vybrat stejně i na stránkách? Kačka

      Vymazat
    3. já mám 39 a tak jsem volila 5.5 nebo 6 a sedí mi skvěle

      Vymazat
    4. Anonymní12/5/12 22:58

      supr, objednávám též :) Kačka

      Vymazat
  15. Ziaju chci už někdy konečně zkusit, vypadá moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
  16. od tejto firmy mam len jeden kozmeticky produkt... a neviem ci budu aj dalsie... nie som touto znackou dojata...

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©