pondělí

Storage of cosmetics / Skladování kosmetiky

Konečně jsem se odhodlala k článku, jak skladuji kosmetiku... A ani to nebolelo. :D
Kosmetiky mám více než dost, a tak už neholduji poličkovým výstavkám, které jsem měla všude po pokoji od svého dětství. Protože kdybych měla vyskládat všechnu kosmetiku, tak by na mé poličce nestálo nic jiného a zajímavé knihy by skončily někde pod postelí :D. A tak jsem od toho rychle upustila. O něco později, když mi bylo 14, jsem vyklidila šuplíky u pracovního stolu. Ale nevím jak vy, ale místo učení jsem při otevření šuplíky usoudila, že bude skvělé vyzkoušet novou kombinaci stínů a la klaun a rázem jsem byla u zrcadla místo toho, abych se učila. A tak jsem jako správná studentka řekla dost, vyskladnila kosmetiku a zase zpátky umístila učebnice tam, kde ležely původně. 
Konečně před rokem jsem na to přišla. Napadlo mě, že krabice budou ideální, protože se nemusím starat o to, jak jsem kosmetiku esteticky nebo neesteticky uskladnila, protože v krabici je to přeci jen všem jedno. Jednoduše to byla ideální varianta pro bordeláře jako jsem já. 
A tak dnes vlastním 4krabice. Dvě malé, jednu větší a tu poslední mega-velikou :D. Ta první obsahuje kosmetiku, kterou používám denně (krémy, makeupy, pudry), druhá obsahuje dekorativní kosmetiku (rtěnky, stíny, řasenky) a ta třetí obsahuje zbytek, který buď používám denně nebo alespoň několikrát do týdne. Čtvrtá neodkrytá krabice obsahuje všelicos (je zarovnaná tedy až po okraj)...:D...Krabice obsahuje všechnu novou kosmetiku a produkty, na které se chystám psát recenze. Je to tak jednodušší. Jsem totiž sklerotik a tak jsem schopna psát po měsíci recenzi na stejný produkt. :D
P.S.: Krabice mívám více zaskládané, ale kvůli focení jsem vždy část odebrala, abyste z těch fotek taky něco měli. 
A jak skladujete kosmetiku Vy?
SHARE THIS POST

35 komentářů:

  1. já mám skoro stejnou bílou kulatou krabičku :).

    OdpovědětVymazat
  2. mas to krasne srovnane!:)
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. veru aj ja by som mala niečo vymyslieť lebo keď potrebujem vybrať z poličky niečo čo je vzadu zatiaľ vypadne všetko čo je vpredu :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkně uklizené to máš. :) Já zatím skladuji v průhledné krabici a pak ve 2 taštičkách. Jelikož se budu stěhovat, tak už vymýšlím jiný systém, takže děkuji za tip. ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Na tento článek jsem se moc těšila :)Máš to moc hezky "zorganizované" ;)

    Já svojí kosmetiku mám právě v těch šuplících místo učení, které mám pohozené na stole :D Potom mám krabici (podobnou jako ty) a tam mám všechny ostatní věci, které nepoužívám tak často a nakonec mám jednu poličku kde mám věci, které se mi do šuplíků nevešli :D

    OdpovědětVymazat
  6. 2 velke mega krabice, plna kupelka, jedna mensia krabica .... mno cas kupit nejaky stolik ....

    OdpovědětVymazat
  7. rozne...nieco (telova, pletova a vlasova) je v kupelni a nieco (dekorativka) v kuchyni. Tam sa malujem, je tam najlepsie svetlo.

    OdpovědětVymazat
  8. Rozne...nieco (pletova, telova a vlasova) je v kupelni, nieco (dekorativka) v kuchyni. Tam sa licim, je tam najlepsie svetlo.

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám kosmetický kufřík, kde mám většinu dekorativní kosmetiky. Vedle něj kosmetickou taštičku, kam hážu vše, co se mi zrovna nechce uklízet do kufříku :D Pak mám další taštičku, kde mám kosmetiku, kterou nepoužívám. Všechny krémy atd. mám v koupelně. Jelikož se budeme někdy na podzim stěhovat, tak už vymýšlím jak budu uskladňovat kosmetiku v novém pokoji. Dost mě láká skříňka s devíti šuplíkama, tam bych to mohla mít krásně roztříděné :)
    Ty to máš super! :)

    OdpovědětVymazat
  10. To vypadá dobře a přiznám se, že by mě to nenapadlo. Já to mám samozřejmě všechno vyskládané (=rozbordelené) na poličce...díky za tip :D

    OdpovědětVymazat
  11. já mám kosmetiky zatím tak maličko, že mi stačí jeden košíček :DD

    OdpovědětVymazat
  12. moc hezké, já mám proutěné košíky a pak právě v šuplíku :D

    OdpovědětVymazat
  13. Hezké)
    - já to mám v košíčcích a prosklených akvarcích a všeličem :DD
    - musím si pořídit něco takového :D

    OdpovědětVymazat
  14. tohle.. je ono? to jsou ty haldy kosmetiky? eh..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele, nechtěl se mi fotit zaskládané krabice až po okraj a tak jsem vždy část vyskladnila, aby taky bylo co fotit.

      Vymazat
  15. taky jí mám v podobných krabičkách, akorát puntíkované :) rozmístěno po pokoji to je moc jak ... nevím v drogerce... tohle se mi líbí víc :)

    OdpovědětVymazat
  16. Skladuji ji stejně :) V ozdobné krabici.

    OdpovědětVymazat
  17. Tak já mám obrovský kosmetický stůl, tam mám dva velké šuplíky, dole potom skřínka a většinou všechno mám buď venku na stolku a nebo v té skřínce v různých krabičkách nebo kufříkách :)

    OdpovědětVymazat
  18. Anonymní7/5/12 15:11

    souhlasím s Miňulí..docela trapas tady veřejně prohlašovat, jak jí máš haldy a trumfla bych tě i já se svou toaletkou...všem přijde přecpaná a to je ještě docela prázdná..když už o tom mluvíš, vyfotila bych teda všechno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen by mě zajímalo, kde jsem tohle napsala.

      Vymazat
    2. mě příjde, že nemá cenu něco vysvětlovat ceady. :) už z recenzí je patrné, že máš kosmetiky dost. i to, co máš vyfocené je dle mého hodně (já tolik věcí třeba nemám). a ikdyby těch výrobků bylo jenom pět. příjde mi důležitější kvalita než kvantita. holky si asi rády rejpnou, ale to je asi zřejmé. fakt radši neřešit todle..

      Vymazat
    3. Moje slova, pokud tady dotyční čtou, že "o sobě prohlašuješ že máš haldu kosmetiky", tak tím pádem tvůj blog čtou asi pořádně a určitě si všimli toho, že tu máš každou chvíli nějakou recenzi a fotky nově pořízené kosmetiky, takže logickým hlavičkám dojde, že kosmetiky máš daleko víc. Ale nač fotit úplně všechno? To se totiž zas ozvou ti, kteří se do tebe opřou, jak se vytahuješ nebo jak se předvádíš, že máš peníze .. Tak se rozhodněte, co chcete :D

      Vymazat
  19. já mám kosmetiku v takových krabičkách na poličce!!;)

    OdpovědětVymazat
  20. wow jak sis to kvuli nam pekne porovnala, vzorne! :-D
    ja si kosmetiku skladuji v podobnem bubnu :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Jak to máš hezky poskládaná :) Já mám na t šuplík, krabičku, košík, ale rozhodně tam nemám takový hezký pořádek. :D :)

    OdpovědětVymazat
  22. Mě taky připadá nejlepší uskladňovat kosmetiku v takových krabicích, ale já jsem zatím na žádnou takhle hezkou krabici nenarazila, takže zatím skladuji v různých truhličkách, které mám z dětství a část i na poličce :-) Krásně nafocené, kéž bych já měla takový pořádek :D
    http://beily-beautyworld.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  23. Máš pěkné uskladnění kosmetiky. Já mám jen pár věcí, ten základ: krém, korektor, pudr, make-up, tvářenku, lesk a rty, balzám na rty a řasenku, takže mi polička bohatě stačí, bylo by pěkné mít toaletní stolek, ale není na něj bohužel místo... snad někdy, když budu mít vlastní byt. :)

    OdpovědětVymazat
  24. máš v tom aspoň pořádek :) já mám všechno v koupelně, ale asi si taky seženu nějaké krabice :D :)

    OdpovědětVymazat
  25. náhodou hezké krabice, já mám takový stoleček, na kterém je binec (tedy čti moje kosmetika), musím se polepšit!

    OdpovědětVymazat
  26. Anonymní7/5/12 21:31

    Jak se ti libi Klarino tablo?

    OdpovědětVymazat
  27. tyhle krabičky jsou opravdu šikovné :) já používám košíčky a trochu jiné krabičky, samozřejmě z Ikei :D

    OdpovědětVymazat
  28. mám košíčky krabičky :D a celou skříňku :D

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  29. Hezké krabice. Já mám kosmetiku v proutěných košíčkách ve speciální skřínce. A to jenom dekorativku. Pečující kosmetikou mám zarovnanou knihovnu :D

    OdpovědětVymazat
  30. No, padl na to celý stůl... Mám v pokoji dva, jeden na počítač (ten už tam taky není, je tam telka) a pak druhý, který byl myšlen asi na učení, ten je hloupě řešený, že u něj člověk sedí zády k oknu, nemám u něj žádnou lampičku, a pod ním klec s morčetem, takže tam si člověk sotva sedne... Nad ním dvě police a na boku jsou 4 úzké... tak všude tam bývala kosmetika, teď pořád pendluju někde, takže mám klasický kufřík co v něm prodávají kosmetiku:-)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©