středa

THE WINNER IS... Výhercem se stává....

A mám tady pro Vás konečně vyhodnocení GIVEAWAY o barevné kontaktní čočky. A abyste byli ještě více napnutí přiznám se Vám, že jsem se ještě výherci/kyni neozvala.... a tak rozklikněte celý článek a podívejte se, zdali šťastná 18ka nebyla právě vaším číslem :).

Gratluji a Vy zbylí nezoufejte! Určitě bude další soutěž co nevidět :).
SHARE THIS POST

11 komentářů:

  1. já jsem prostě smolař:D tak snad budu mít štěstí v lásce, když jsem ještě žádnou g. nikdy nevyhrála :DD

    OdpovědětVymazat
  2. A výherkyni samozřejmě moc gratuluji! Ať cenu pořádně vynosí! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. tak zas nic:DD ale gratuluji:))

    OdpovědětVymazat
  4. Tyjo :) se má. :) Gratuluji koukni ke mě

    OdpovědětVymazat
  5. gratuluji))
    - Ceady, potřebuju abys mi do zítřka poslala tu soutěžní fotku))
    laura.krejcova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Normálně jsem myslela že ta paní v tom časopise jsi ty :D
    Gratuluji!! :)

    OdpovědětVymazat
  7. škoda, ale výherkyni samozřejmě gratuluju!:))
    jsem smolař!:D:)

    OdpovědětVymazat
  8. Ooo barevné kontaktní čočky jsem ještě nezkoušela.. Gratuluji vítězce, cena je to fakt dobrá!
    http://beily-beautyworld.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©