pondělí

2produkty v péči o vlasy, které za to stojí


Slibovala jsem Vám v měsíci červnu větší zaměření na články z PÉČE O VLASY... A tak taky svůj slib dodržuji. Dnes se s Vámi podělím o dva produkty, na které nedám dopustit. První výrobek nadchne ty, kteří si denně žehlí vlasy a trápí je stále lámání a vypadávání vlasů, druhý produkt zaujme ty, kteří trpí na zplihlé vlasy bez lesku.


První produkt je značky ALTERNA - Bamboo Smooth Anti-Breakage Thermal Proctectant Spray
Tento produkt není na trhu příliš dlouhou dobu (pokud se nepletu, tak byl uveden začátkem letošního roku), jedná se o novinku do stávající řady Bamboo Smooth (o řadě se dočtete TADY). Byl mi doporučen kamarádkou kadeřnicí, jako ideální sprej na ochranu vlasů, při používání žehličky nebo fénu. Vlasy jsou po používání méně suché a také se rapidně snížila lámavost vlasů, což je pro mě podstatní změna.
Jedná se o BIO produkt, který obsahuje výtažky z bambusu, které hydratují a posilují vlasy, mimo to obsahuje kendi olej, což je jeden z nejbohatších přírodních zdrojů omega-3, 6 a 9 mastných kyselin, díky čemuž předchází krepacení vlasů. Velkou výhodou je to, že se po něm nemastí vlasy a navíc moc hezky voní.
Sprej používám vždy do umytých a (ručníkem) vysušených vlasů, klasicky před každým fénováním.
K DOSTÁNÍ: ve vybraných kadeřnických salonech, na internetu nejlevněji TADY / CENA: v kadeřnictví neuvěřitelných 775kč 


Druhý produkt, který bych Vám ráda doporučila je značky LUSH. Jedná se o tekutý šampon BIG, který je z 50% tvořen mořskou solí. Na první pohled (jak uvádí lush na svých stránkách) připomíná sraženou krupici, čehož si můžete všimnout i ze samotné fotografie. Jak už samotný název naznačuje, tento šampon má sloužit ke zvětšení objemu vlasů, což splňuje na jedničku. Pořizovala jsem ho hlavně kvůli mamince, která měla hodně řídké vlasy a právě po používání tohoto šamponu se jí zlepšily. Takže jsem na něj nakonec začala chodit i já a mohu výsledky potvrdit! Co se objemových šamponu týče, tak je bezkonkurenční, což dokazuje i samotná cena. Ale na druhou stranu Vám vydrží déle, nežli klasické drogistické šampony, protože na jedno umytí vystačí opravdu malé množství, které "ohromně" napění. Parfemace není taková ta jasná kořeněná hřejivá vůně ve stylu balistiků, spíše ucítíte moře a citrusy :).
K DOSTÁNÍ: kamenný obchod  v Palladiu nebo přes internet TADYCENA: 425kč
Máte s těmito produkty zkušenosti?
SHARE THIS POST

58 komentářů:

  1. Ráda bych si pořídila něco od Lush na vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  2. musím ti říci, že tím prvním výrobkem jsi mě naprosto dostala! nikdy jsem o něm neslyšela, až teď. a víš jak jsem ujetá na přírodní a bio kosmetiku ... takže tohle dříve či později /spíše později, vzhledem k tomu že se momentálně snažím šetřit :) / rozhodně vyzkouším. vlasy si v poslední době až tak nežehlím, protože si je nechci ničit, jako jsem to dělala poslední roky stále, ale přece jenom sem tam si je vyžehlím a žádnou ochrannou kosmetiku nepoužívám, takže ... toto se zdá být jasnou volnou. díky za tip!
    Lush mě zklamává, sice se tváří kdovíjak přírodně, ale ve složení najdeš hned na předních místech sls nebo parabeny a to je škoda :(

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ten druhý šampon zní moc dobře, to by bylo něco pro mě i pro mamku. :) I pro první bych našla využití, ale zatím jsem spokojená s olejíčkem od Biosilku.

    OdpovědětVymazat
  4. ten šampón vyzerá úžasne,ale ja mám objemu až až :D niečo z lush by som veľmi chcela

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní11/6/12 09:47

    Ten šampon vážně nemá chybu, je prostě bezkonkurenční
    a ten sprej vypadá skvěle
    A ještě Tě chci pochválit za fotky, povedly se ti.

    OdpovědětVymazat
  6. DANIELA: Tak to pozor, kočko, Lush se přírodně netváří, prezentuje se jako čerstvá a ručně vyráběná kosmetika, mýtus o přírodnosti rozšířilo pár fešn blogerek, které tomu houby rozumí. Nebo blbě čtou. Nebo si to blbě převedou v hlavince. Každopádně Lush nikde neříká, že je přírodní, mrkni na stránky a přečti si jejich filozofii. A na stránkách máš vypsané složení a tam dokonce jsou označené věci, které jsou či nejsou přírodní, stačí se jen kouknout a máš jasno. A když už výrobky obsahují parabeny, tak jsou VŽDY na posledních místech. A pardon, že jsem tak vyjela, ale už jsem na tohle alergická ;D

    A jinak první výrobek neznám, ale druhý mám samozřejmě vyzkoušený a sdílím nadšení :) A nádherně voní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak možná proto mám zažito, že "se tváří jako přírodní", jelikož z blogů jsem se o této kosemtice kdysi vůbec dozvěděla a mnoho jsem o ní z blogů načetla ;) já jsem složení jejich některých výrobků pročítala a proto jsem tohle napsala.

      Vymazat
    2. Anonymní11/6/12 20:23

      já ale žádnou zmínku o přírodnosti nevidim :-/

      Vymazat
    3. Holky se nebaví o tom, že bych tady uváděla o lush, že je to bio kosmetika, ale že řada jiných bloggerek má zavádějící recenze na tuto značku, díky kterým poté jako čistě přírodní kosmetika působí :).

      Vymazat
  7. Jak já se dokopávám k tomu, abych si od Lush něco někdy koupila (ale Palladium se silně vyhýbám) :D :D

    OdpovědětVymazat
  8. O Big jsem přemýšlela dlouho, nevěděla jsem, jakým způsobem funguje, ale teď si na něj připravuji peněženku :)

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní11/6/12 13:14

    Snad mě nikdo neukamenuje, ale něco jako Big si dělám sama - pokaždé čerstvé - mořská sůl (pár korunv potravinách) + kokosový (nebo jiný olej, malinko) + kousíček jakéhokoliv šampónu nebo já většinou malinko strouhnu přírodní mýdlo a vyjde mi mnohem levněji :) a účinek je stejný, kdo chce, ať vyzkouší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Náhodou to zní dobře. :) Takže děkuju/děkeujeme za tip :).

      Vymazat
    2. Hmm, tak to vyskúšam :-)

      Vymazat
    3. tak to vyzkouším taky!

      Vymazat
    4. Tak co? zkusili jste to už někdo? Docela jsem zvědavá. :)

      Vymazat
    5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  10. Šampón od Lush vyzerá zaujímavo.. Na objem som toho vyskúšala už strašne veľa, ale nič nebolo dosť dobré... Vďaka za tip :)

    OdpovědětVymazat
  11. BIG si chci také objednat :) objem by mým vlasům určitě neuškodil.

    OdpovědětVymazat
  12. Tak do BIG zřejmě zainvestuju :))

    OdpovědětVymazat
  13. Vždy mě hrozně láká ta vůně, nejkrásnější je jak de z Lushe do HM :D

    OdpovědětVymazat
  14. Docela mě zaujal ten bambusový sprej na vlasy. Žehličku totiž používám prakticky pokaždé, když jdu někam ven. Bohužel totiž nejsem nadána hezkými rovnými vlasy, tak si je musím ničit žehličkou.:-/ A můžu říct, že opravdu patřím mezi ty lidi, co vyzkoušeli na vlasy všechny možné výrobky. Teď jsem docela spokojená se Syossem a až našetřím a u kadeřnice natrefím, možná si koupím tohle. Zkusit se má všechno.:)

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní11/6/12 15:03

    Pochybuju, že podomácku vyrobené produkty fungují, jinak by si je vyráběl každý... NEstačí jen smíchat ingredience... kosmetika je věda...
    Lul

    OdpovědětVymazat
  16. Aaaach jo, napsala jsem dlouhý komentář a on se mi neuložitl...*fňuk*:D Tak ve zkratce. Zaujal mě ten bambusový sprej, ale zase cena je docela odrazující, ale jelikož si vlasy žehlím kdykoliv vyjdu ven a používám všechny možné přípravky na narovnání a ochranu, tak možná do tohohle investuju.:)

    OdpovědětVymazat
  17. Ten sprej pod žehličku mě moc zaujal :) Mám doma snad milion různých sprejů a o tomto jsem ještě nikdy neslyšela. Škoda, že je tak drahý :/

    OdpovědětVymazat
  18. s těmito výrobky zkušenosti nemám, ale na nějaký ten výrobek od Lush mám už dlouho zálusk :)

    OdpovědětVymazat
  19. ja moc s vlasmi problém nemám za čo som veeľmi rada ((: ale tá morská soľ môže byť účinná, to verím. (:

    OdpovědětVymazat
  20. Ten sprej by se mi dost hodil, mám dost zničené vlasy.

    OdpovědětVymazat
  21. Já měla šampon BIG jen jako vzorek a už nikdy víc! Nevím, jestli jsem nešikovná nebo co, ale nešel mi smýt z vlasů, musela jsem ho asi půl hodiny oplachovat :-) Ale něříkám, že to tak musí být u všech :-) Navíc se mi po něm dost mastily vlasy...

    OdpovědětVymazat
  22. Já mám ochranný sprej od got2be guardian angel a moc mi nevyhovuje.. Dám ho do prosušených vlasů, vyfénuju ale žehlička po tom spreji neklouže a drhne a pak je na ploškách takový hnus.. A tenhle je na mě extra drahý:/ doporčíš mi nějaký jiný, cenové dostupný?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A teda dodávám ten email:) wr55@centrum.cz

      Vymazat
  23. Mně Big docela smrdí, ale třeba si jednou získá moje srdce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že to není taková ta hřejivá vůně jako u balistiků. Taky jsem se nejprve zděsila, protože jsem čekala sladkou nebo kořeněnou vůni.
      Ale po nějaké době používání už jsem si zvykla a nakonec mi i voní :).

      Vymazat
  24. S lushem moc zkušenosti nemám!!

    OdpovědětVymazat
  25. Koukám, že máme stejného oblíbence :))) na bamboo smoth nedám dopustit, je skvělý!:))

    OdpovědětVymazat
  26. ten LUSH bych chtěla zkusit - slyšela jsem samou chválu :)

    OdpovědětVymazat
  27. Big je jeden ze šamponu Lush, který chci vyzkoušet. Hlavně kvůli jeho vlastnosti- zvětšit objem vlasů, což mým chybí.

    OdpovědětVymazat
  28. s vlasy mám pořád nějaké trable, nikdy mi žádný přípravek nevyhovuje, ale možná vyzkouším Tvé tipy! :)

    OdpovědětVymazat
  29. Tak teď váhám jestli si BIG nepořídit :)

    OdpovědětVymazat
  30. Lush je lákavý, objem by se mi hodil :))

    OdpovědětVymazat
  31. Já bych chtěla zkusit ten BIG, ale ta cena mě trochu odrazuje, už jsem pročetla asi 100 recenzí a je to 50 na 50 tak nevím, je fakt, že moje vlasy jsou mega splihlý, a něco na objem by potřebovaly.

    OdpovědětVymazat
  32. nemám zkušenosti ani s jedním, ale na žehlení a fénování používám takovou tu růžovku od L'Oréalu na vyhlazení a je super :)!
    ten Tvůj vypadá zajímavě, ale 775 je darda jak sviň! :D

    OdpovědětVymazat
  33. o šamponu big jsem už uvažovala, protože čím delší vasy mám, tím jsou víc bez objemu. Třeba jednou fakt vyzkouším

    OdpovědětVymazat
  34. o šamponu big jsem už uvažovala, protože čím delší vasy mám, tím jsou víc bez objemu. Třeba jednou fakt vyzkouším

    OdpovědětVymazat
  35. Krásná barva laku na nehty. ♥ Jaký lak to je, smím-li se ptát?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve středu bude článek s fotkami mých neoblíbenějších laků, tak se dozvíš, o jakou značku se jedná.

      Vymazat
  36. Ja mám na ochranu pre horúcim vzduchom od Oriflame-u také mlieko na vlasy, vyzerá to ako kondicionér, je to naozaj dobré, len mám po ňom trochu mastné vlasy, ale záleží aj od toho koľko použijem, ale vlasy chráni dobre 8)
    http://sk.oriflame.com/products/product-detail.jhtml?prodCode=21761

    di_va22@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  37. O tom spreji asi začnu uvažovat, žehlím si vlasy často a tak by se mi něco takového šiklo:)

    OdpovědětVymazat
  38. Na BIG nedám dopustit, mám ho skoro rok a pořád je v kelímku polovina....nááádherně voní a krystalky vlasům dodají objem. Paráda....

    OdpovědětVymazat
  39. Můj nejoblíbenější šampon z Lushe je Rehab:)) pomohl mi spravit fakt zničené vlasy a už na něj nedám dopustit:))))) jinak vlasy jsem si přestala na čas žehlit, ale pokud se k tomu někdy vrátím, jakože někdy jednou za čas asi jo, ráda bych vyzkoušela ten sprej:)

    OdpovědětVymazat
  40. Ten Big musí být skvělý =) Jen by mohl být levnější :/

    OdpovědětVymazat
  41. BIG vypadá trochu jako Solvina na ruce, určitě si ho zkusím vyrobit sama .)

    OdpovědětVymazat
  42. nejvyšší čas si od lush taky něco pořídit :) :D zní to opravdu dobře!

    OdpovědětVymazat
  43. ten bamboo casto vidam v casakoch, tak hadam v buducnosti ho uz aj vyskusam:), navnadilo ma aj to, ze dobre vonia:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  44. Ano ano, BIG je uplne skvely:) Ja jeho vuni nahodou miluju a mohla bych ji fetovat cely den:D

    OdpovědětVymazat
  45. pročítala jsem si na výrobek od Alterny různé recenze a na stránkách Sephory jsem ve složení na jednom z předních míst našla Dimethicone. silikon. a tak se mi tedy záhadou, kde se stala chyba, protože tohle by ECOCERT neocertifikoval jako přírodní výrobek ... je mi to podezřelé a dost mě to zklamalo ... tak teď mám dilema, jestli bych si ho pořídila, anebo ne, jakože o tom silně uvažuji ...

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©